Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
Здравейте колеги ще се пробвам да обясня какво наблюдавам на моето автомобилче от много време на сам !
Понякога колата върви доста прилично понякога не ,когато е добре двигателят ми се струва доста по тих и обратното когато не е добре е по шумен това го чувам и от към гърнето когато е добре гърнето почти не се чува или ако се чува вади приатен звук съответно обратното кога не е добре гарнето бучи и вади дразнещ звук.
Другото мое наблюдение е и при гасенето на двигателя да приемеме,че е нормално когато загасиш двигателят тои да направи 3 оборота преди да огасне примерно казвам не знам как е по принцип .
Когато колата върви добре и е тиха при гасенето прави 3 обората и когато е по шумна и не работи добре при гасене прави 5-6 -7 -8 оборота.
Случайно някой да се е срещал с подобен проблем или поне да имате идея каде да търся проблема ?
Понякога колата върви доста прилично понякога не ,когато е добре двигателят ми се струва доста по тих и обратното когато не е добре е по шумен това го чувам и от към гърнето когато е добре гърнето почти не се чува или ако се чува вади приатен звук съответно обратното кога не е добре гарнето бучи и вади дразнещ звук.

Другото мое наблюдение е и при гасенето на двигателя да приемеме,че е нормално когато загасиш двигателят тои да направи 3 оборота преди да огасне примерно казвам не знам как е по принцип .
Когато колата върви добре и е тиха при гасенето прави 3 обората и когато е по шумна и не работи добре при гасене прави 5-6 -7 -8 оборота.

Случайно някой да се е срещал с подобен проблем или поне да имате идея каде да търся проблема ?
Последна промяна ALEX_DJ на 15 Мар 2010, 17:45, променена общо 1 път
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М 43 проблем
колега се си мисля че не е там проблема
давам нов пример колата върви добре спирам някаде за малко след малко се качвам потеглям и вече не е добре отново бучи и не върви според мен проблема е друг
давам нов пример колата върви добре спирам някаде за малко след малко се качвам потеглям и вече не е добре отново бучи и не върви според мен проблема е друг
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М 43 проблем
тва за доктор ох боли секи може да го каже
някой да е имал подобен проблем ?
или да има идея какво може да се случва ?
някой да е имал подобен проблем ?
или да има идея какво може да се случва ?
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: М 43 проблем
ALEX_DJ написа:тва за доктор ох боли секи може да го каже
някой да е имал подобен проблем ?
или да има идея какво може да се случва ?
Някои датчик колянов вал распределителен вал



Re: Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
Колега, а как е с вървенето - променя ли се при промяна на звука?. Други симптоми? Как са оборотите, разхода ти на гориво? Сменял ли си си консумативите?
Re: Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
Аз също преполагам че е някой датчик но как да разбера кой точно е?
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
ALEX_DJ написа:Аз също преполагам че е някой датчик но как да разбера кой точно е?
ми като отидеш на доктор ох боли и му тикнете буксата изотзадзе..

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
при мен също не вървеше нормално но ми играеха оборотите . по добре отскочи наистина да е видат с диагностика .но гледаи някадде кадето е качествена да ти излезне всичко,че в много сервиззи съм попадал и не ми открива грешките а на др дори номоже и да ми е засече
.ако намериш някои лицензиран сервиз на бмв да знаеш че по малко от 30 лева няма да ти вземат за диагностика но поне ще ти излезне всичко 


може всичко да е ,да ама не е бмв 

- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: М 43 проблем
ALEX_DJ написа:тва за доктор ох боли секи може да го каже
някой да е имал подобен проблем ?
или да има идея какво може да се случва ?
Колега иди на диагностика тука да не сме екстрасенси, всеки е имал подобни проблеми при един е едно при друг друго доста варианти има за този твоя прблем ако искаш да минеш без диагностика за да спестиш 30лв. чакай колегите ще ти пишат и отстранявай едно по едно, но така ще ти излезе през носа от опит ти казвам

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
в Русе в Даскалов ми взеха 40лв за пълна диагностика.. момчетата гледаха и проверяваха всичко 

- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
аз съм със същия проблем(почти)
на диагностиката не поазва нищо
паля я върви много - харчи повече
гаса и паля - не върви харчи малко
смещи,горивен филтар ,кабели и лан-сонда са на около 5к киломтра
и другото което естранно при мен - когато върви и я изрежа и точно преди прекъсвач превклича,пука и хвърлям плаък през гърнето
ходих при единмаистор които ушкем е много на вътре с бмв-тата каза ,че проблема може да е от износена гърбица на разпределителния вал ,и да не отваря като хората някои клапан
на диагностиката не поазва нищо
паля я върви много - харчи повече
гаса и паля - не върви харчи малко
смещи,горивен филтар ,кабели и лан-сонда са на около 5к киломтра
и другото което естранно при мен - когато върви и я изрежа и точно преди прекъсвач превклича,пука и хвърлям плаък през гърнето
ходих при единмаистор които ушкем е много на вътре с бмв-тата каза ,че проблема може да е от износена гърбица на разпределителния вал ,и да не отваря като хората някои клапан
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Ту Върви Ту не ВървИ М 43 1.6
За мен проблема е механичен . Може да имаш запушен катализатор или гърне . Гърнетата се запушват когато изгние мрежата в тях държашта вата , ватата пада и запушва тръбите , а двигателя умалява . Друго за което се сещам са клапаните . С какво масло я караш колата ?
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани