Проблем скорости след смяна на съединител.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем скорости след смяна на съединител.
Здравейте,
Става въпрос за е36 купе м50 без ванос.
След смяна на съединител, втора скорост спря да ми влиза (тоест трудно влиза без "хрупане")
.
От 1-ва на 2-ра ако задържа малко повече съединителя и е около 2к/обм влизат обаче от трета на втора влизането без хрупане е невъзможно .... Както и при бърза смяна от 1-ва, 2-ра пак хрупа....
Майстора каза че нямало какво да се наглася, синхронизатора заминал ... ок де ... но как като преди това всичко си беше наред
?
Другото което забелязах е че докато колата работи на място и съм освободил от скорост, без да натискам съединител, която и скорост да се опитам да вкарам, не става (ако се сещате) но втора направо почва да хрупа все едно ще влиза
.
Дали найстина нещо трябва да се напасне, или направо да купувам други скорости ?
Мерси предварително !
Става въпрос за е36 купе м50 без ванос.
След смяна на съединител, втора скорост спря да ми влиза (тоест трудно влиза без "хрупане")

От 1-ва на 2-ра ако задържа малко повече съединителя и е около 2к/обм влизат обаче от трета на втора влизането без хрупане е невъзможно .... Както и при бърза смяна от 1-ва, 2-ра пак хрупа....
Майстора каза че нямало какво да се наглася, синхронизатора заминал ... ок де ... но как като преди това всичко си беше наред

Другото което забелязах е че докато колата работи на място и съм освободил от скорост, без да натискам съединител, която и скорост да се опитам да вкарам, не става (ако се сещате) но втора направо почва да хрупа все едно ще влиза

Дали найстина нещо трябва да се напасне, или направо да купувам други скорости ?

Мерси предварително !

е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
Ако си сменил със качествен съединител, а преди това си нямал проблеми трябва всичко да е ОК.
Но явно при теб нещо не е както трябва. Варианти, за които се сещам:
-Може новият съединител да е с голяма дебелина и да не може да отдели на цяло, което е малко вероятно.
-По-вероятно един от двата хидравлични цилиндри нещо да не помпят както трябва. Направи им ревизия.
Не бързай да купуваш скоростна кутия.
Но явно при теб нещо не е както трябва. Варианти, за които се сещам:
-Може новият съединител да е с голяма дебелина и да не може да отдели на цяло, което е малко вероятно.
-По-вероятно един от двата хидравлични цилиндри нещо да не помпят както трябва. Направи им ревизия.
Не бързай да купуваш скоростна кутия.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
Така ли ми се струва или повечето като подменат стария съединител с нов и излизат някви проблеми.Феродото ли е скапано,независимо от марката,притискателния ли нещо...Майсторите ли не го слагат като хората...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
Колега , тук има много неизвестни .....
Може проблема да е в хидравликата на съединителя , може да е от вилката , може новия съединител да е калпав , може майстора да е калпав .... - почвай ги наред ...
. Тук можем да ти предложим доста вариянти , но предполагам и ти сам можеш да ги предположиш .... Вариянта с повредена кутия също не е изключен , въпреки , че както ти каза , няма логиката преди смяната да е било всичко наред , а след смяната изведнъж се появява проблем.... Така или иначе колата така не бива да се кара , така че свличай кутията и виж какво става вътре , но смени майстора , или ти си стани майстор, няма по хубаво от това , всеки детайл да ти мине през ръцета и да видиш с очите си какво става при монтажа ....
По тоя начин поне ще ти отпадната съмненията , че нещо не е наред с монтажа ...
Може проблема да е в хидравликата на съединителя , може да е от вилката , може новия съединител да е калпав , може майстора да е калпав .... - почвай ги наред ...


- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
па откъде знаеш, каква кутия са ти сложили обратно
аз не се и съмнявам вече в нищо може и скоростната да са ти сменили с друга...
но все пак провери възможните неща за тази причина, ако не е нещо от сорта помпички съединител тфа онва, проследи си майстора кви шмекерии прави...
щото можеш ли да си представиш на един познат онази вечер строшили колата да отворят, да вземат на фара му челното съкло, на е36-ца...
иначе корпуса с рефлекторите стои.. 






- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
А обезвъздушена ли е хидравликата на съединителя?
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
Би трябвало да е обезваздушена.
Това което ме кара да си мисля че са скорости е както написах в първия пост .... Когато колата седи запалена на място освободена от скорост, която и скорост да се опитам да вкарам Без да натискам съединителя, не влиза (Трудно). Обаче като се опитам да вкарам втора скорост, лоста изхърква ????
Другото което се сещам е че може майстора да се е опитвал да вкара втора докато е била с счупен съединител (така се беше преб*л, че не влизаха скоростите ) и това да е довело до счупване на синхронизатор .....
Това което ме кара да си мисля че са скорости е както написах в първия пост .... Когато колата седи запалена на място освободена от скорост, която и скорост да се опитам да вкарам Без да натискам съединителя, не влиза (Трудно). Обаче като се опитам да вкарам втора скорост, лоста изхърква ????
Другото което се сещам е че може майстора да се е опитвал да вкара втора докато е била с счупен съединител (така се беше преб*л, че не влизаха скоростите ) и това да е довело до счупване на синхронизатор .....
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
Колега какво стана отстани ли проблема защото аз имах подобен след смяната и досега си карам така та ми е интересно при тебе какво излезна ??? Моят проблем беше че след смяната 9смениха ми само феродов диск и аксиален лагер ) и ми влизаше 1-, 2-ра трудно та знам ли ???
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем скорости след смяна на съединител.
Често неоргиналните дискове (феродо и притискател) са с удебелени шиики и нещата са бъш такива каквито се описват,за това само оригинален,много колеги продават оригинални и то на добри цени...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани