Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
Колеги имам проблем с работатана двигателя на е36,1,6,94г.
Четварти цилиндър не работи.смених свещи,кабели и несе оправя.колата има газова уредба с изпарител,и на газ и на бензин не работи 4-ти цилиндър.този проблем доиде изведнай докато колата е в движение.някои имал ли е сащия проблем и може ли да помогне,защото вече опитах какво и не и немога да резбера от какво е.
Четварти цилиндър не работи.смених свещи,кабели и несе оправя.колата има газова уредба с изпарител,и на газ и на бензин не работи 4-ти цилиндър.този проблем доиде изведнай докато колата е в движение.някои имал ли е сащия проблем и може ли да помогне,защото вече опитах какво и не и немога да резбера от какво е.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
Колега , дистрибуторната капачка свали ли я за да я видиш в какво състояние е ? Щом всички цилиндри работят само 4ти неще .... М/у др пробва ли да извадиш сеща на 4ти цилиндър и да запалиш за да видиш дали хвърля ток ? Ако нехвърля искра , само дистрибуторната капачка ще е .
Ако има искра то , много вероятно е да не достига бензин до цилиндъра . Причините може да са няколко , аз ще изброя някои : Запушена или повредена дюза на инжекциона , проблем в компютъра на автомобила , който неотваря дюзата .
Погледни 1во дали има искра при свалена свещ . Ако няма то търси капачка . Това е от мен . Успех !
Ако има искра то , много вероятно е да не достига бензин до цилиндъра . Причините може да са няколко , аз ще изброя някои : Запушена или повредена дюза на инжекциона , проблем в компютъра на автомобила , който неотваря дюзата .
Погледни 1во дали има искра при свалена свещ . Ако няма то търси капачка . Това е от мен . Успех !
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
Колега отива искра до свеща,според мен проблема е в дюзата.утре ще я сваля да я вида и ако може да я изчистя.Ако не се лажа дюзата е намира под колекторите,в нея влиза една букса с кабел.мерси за съветите.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
ник1234 написа:Колеги имам проблем с работатана двигателя на е36,1,6,94г.
С кой мотор си М43 или М40??



- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
Biogame написа:ник1234 написа:Колеги имам проблем с работатана двигателя на е36,1,6,94г.
С кой мотор си М43 или М40??
Уместен въпрос,въпреки че ако наистина е `94 то моторът ще е М43.Ако е така,то този мотор няма дистрибуторна капачка,просто щото е с блок бубини.Много е желателно проверката за искра да става,като извади кабела от свеща и го свърже с допълнителна свещ,чийто корпус да опре към "маса",а не директно да доближава изваденият кабел към "маса"


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
През тази букса компютъра командва количеството и момента на подаване на бензин с определена честота. Вътре има бубинка и клапан . Може и бубинката да ти е изгоряла . В най-лош случай 1 дюза на старо , около 20 лв е . Ако е здрава почистете я . Ако не се оправи прегледай кабелите който минават в пластмасов канал захванат на рейката на инжекциона . Капачето е на зъбци , лесно се отваря . И ако всичко е наред остава компютъра което не ми се вярва мн . За сведение 1 комп е около 90 лв . Иначе да си мил двигателя наскоро ?
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
Не сам мил двигателя скоро.мотора е м40 с дст. капачка но прблема не е в нея,защото извадих кабела,сложих другасвещ и си дава искра.ще сваля дюзата,но ако не се лъжа се намира на много неудобно място-под всмукателните колектори.а някой знае ли каде чистят дюзи с ултра звук????
- power4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
а като запалиш и преди да си изфорсирал дали го има цилиндъра
0988853655
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
Колега , за да свалиш дюзата трябва да извадиш кората на 1истачките , жилото на газта се сваля , маркуча за въздух , свалят се всмукателните колектори , откачат се скобите на маркучите за гориво те са 2 : вход и изход . Ако имаш възможност изчисти и 4те дюзи . Иначе чистенето става в 1на ваничка със специална течност се поставят дюзите налива им се със спринцовка течност и им се подават ел.импулси с определена честота , докато улразвуковата ваничка работи .
Виж какво се разглобява : http://picbg.net/img.php?file=539ce0330f153d8d.JPG
Тук снимах дюзите но вече бяха откачени от захранването : http://picbg.net/img.php?file=3c3472d730752cb3.JPG
Виж какво се разглобява : http://picbg.net/img.php?file=539ce0330f153d8d.JPG
Тук снимах дюзите но вече бяха откачени от захранването : http://picbg.net/img.php?file=3c3472d730752cb3.JPG
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
За нищо
затова е форума . Колеги сме ще си помагаме доколкото можем 


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
ник1234 написа:Не сам мил двигателя скоро.мотора е м40 с дст. капачка но прблема не е в нея,защото извадих кабела,сложих другасвещ и си дава искра.ще сваля дюзата,но ако не се лъжа се намира на много неудобно място-под всмукателните колектори.а някой знае ли каде чистят дюзи с ултра звук????
Не разбирам как става така, че на бензин и на газ работи като на 3 цилиндъра и търсите причината в някоя от дюзите. Нещо по запалването не е наред, като се почне от дистрибуторна капачка, бобина и се свърши със свещите. Когато всичко по запалителната система е наред, остава да се провери херметичността на системата за засмукване на въздуха. Там вече е големия кошмар, трябва да се проверят всички маркучи, съединения, колектор, дроселова клапа, гарнитури и какво ли още не.
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
ивчо3 написа:ник1234 написа:Не сам мил двигателя скоро.мотора е м40 с дст. капачка но прблема не е в нея,защото извадих кабела,сложих другасвещ и си дава искра.ще сваля дюзата,но ако не се лъжа се намира на много неудобно място-под всмукателните колектори.а някой знае ли каде чистят дюзи с ултра звук????
Не разбирам как става така, че на бензин и на газ работи като на 3 цилиндъра и търсите причината в някоя от дюзите. Нещо по запалването не е наред, като се почне от дистрибуторна капачка, бобина и се свърши със свещите. Когато всичко по запалителната система е наред, остава да се провери херметичността на системата за засмукване на въздуха. Там вече е големия кошмар, трябва да се проверят всички маркучи, съединения, колектор, дроселова клапа, гарнитури и какво ли още не.
И накрая и компресията на неработещия цилиндър не е лошо да се замери.Понякога и клапаните правят бела.
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
колегата текабг е прав.замерихме компресията и се оказа 4е я няма.най-вероятно се проблем клапаните.като махна главата ще се види.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра
абсолютно никаква компресия ли няма?!!ник1234 написа:колегата текабг е прав.замерихме компресията и се оказа 4е я няма.най-вероятно се проблем клапаните.като махна главата ще се види.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани