325тдс проблем със свещи,парно,ГНП -РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
325тдс проблем със свещи,парно,ГНП -РЕШЕН
Здравейте колеги,имам въпрос относно м51.Ще почна със свещите,искам да ги проверя кои са изгорели,но без да се махат колекторите.Знам че някой веднага ще почнат да питат какво ти пречи да ги свалиш.Пречи ми че ще ги сваля и като нямам свещи под ръка,немога да ги сменя,а на сляпо не искам да взимам,покрай нас има магазинчета,но от бай пешо месара,който до вчера се занимавал с друго немога да очаквам качествена стока.
Въпроса за парното е,защо като не съм ръчкал колата на 28 градуса духа много топло,а като примерно мина 50км по магистралата на високи обороти,започва да духа хладно,и само над 30 духа много топло.
Третия въпрос мисля поне че е в дюзите,но вие ще кажете.Днес ми се наложи да бързам насам натам,и понастъпах повече колата,та навръщане към софия колата изгасна сама,маслото и тока светнаха,запалих я пак и пак изгасна,на 3тия път с малко газ я задържах.Това ми го прави САМО след като съм и давал много зор.Аз се мотая около гнп и умна дюза,че и двете май не са мн мн читави.
Поздрави.
Въпроса за парното е,защо като не съм ръчкал колата на 28 градуса духа много топло,а като примерно мина 50км по магистралата на високи обороти,започва да духа хладно,и само над 30 духа много топло.
Третия въпрос мисля поне че е в дюзите,но вие ще кажете.Днес ми се наложи да бързам насам натам,и понастъпах повече колата,та навръщане към софия колата изгасна сама,маслото и тока светнаха,запалих я пак и пак изгасна,на 3тия път с малко газ я задържах.Това ми го прави САМО след като съм и давал много зор.Аз се мотая около гнп и умна дюза,че и двете май не са мн мн читави.
Поздрави.
Последна промяна arr0gance на 22 Фев 2010, 16:12, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: 325тдс проблем със свещи,парно,дюзи или....
1. Свещите се проверяват по пиновете на голямото реле. Намира се до компютъра.
2. Провери си охладителната система- течност,термостат и т. н.
3. На колко литра в резервоара беше като изгасна?
ПС За 1ви и 2ри въпрос има много изписано и ползвай търсачка.
2. Провери си охладителната система- течност,термостат и т. н.
3. На колко литра в резервоара беше като изгасна?
ПС За 1ви и 2ри въпрос има много изписано и ползвай търсачка.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: 325тдс проблем със свещи,парно,дюзи или....
Да знам че има много изписано,но за свещите не намерих че е по пиновете мерси за което много!
Относно въпрос 2,знам че е една от най разискваните теми по тдс-ите,но неможе,със части някой като например терморстат от дару (за който 80лв ми се откъснаха от сърцето да го взема) на 2 месеца водна помпа колбершмитд и виско закс на по 1 година да ми прави проблеми от там,а и проблема е в това че като я карам нормално и загрее парното си духа топло,а като я изръчкам и я държа повече време в обороти почва да духа хладно,ако ми беше свалило температурата на двг,щях да си кажа че частите са много добри и правят водата лед ама.....нали
Да не забравя беше споменал течност,6литра син хепу +вода която мисля че трябва да е сравнително малко.Доколкото знам системата се обезвъздушава сама и ако имаше въздух по системата ще го е избутал 1000 пъти до сега.На колко литра съм бил.....това е труден въпрос,защото стрелката за нафтата ми работи по странен начин,но да го сложа така,заредил съм пълен резервоар,и съм минал 600 км от които 400 са извънградско с скорост от 90-140 (попринцип държа 120) Пътя е софия-благоевград.Колата си харчи нормално градско 9-11 извън 5-7.
Дигитален климатроник.Не губя вода,отворих казанчето и е почти на ръба на гърлото за капачката.
Относно въпрос 2,знам че е една от най разискваните теми по тдс-ите,но неможе,със части някой като например терморстат от дару (за който 80лв ми се откъснаха от сърцето да го взема) на 2 месеца водна помпа колбершмитд и виско закс на по 1 година да ми прави проблеми от там,а и проблема е в това че като я карам нормално и загрее парното си духа топло,а като я изръчкам и я държа повече време в обороти почва да духа хладно,ако ми беше свалило температурата на двг,щях да си кажа че частите са много добри и правят водата лед ама.....нали

Дигитален климатроник.Не губя вода,отворих казанчето и е почти на ръба на гърлото за капачката.
Последна промяна arr0gance на 22 Фев 2010, 16:17, променена общо 3 пъти
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 325тдс проблем със свещи,парно,дюзи или....
Климатроника ти регулира температурата,ако в купето е топло
ще намалее и температурата на постъпващия въздух.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: 325тдс проблем със свещи,парно,дюзи или....
1.По пиновете на голямото реле (до компа)
2.Ако в купето е топло,температурата на постъпващия въздух пада.
3.Гасненето е от ГНП
2.Ако в купето е топло,температурата на постъпващия въздух пада.
3.Гасненето е от ГНП
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани