Проблем с Е36 М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI 530XD

Проблем с Е36 М40

Мнение от pepi_sky » 16 Фев 2010, 2:44

Здарвейте колеги ! :D
Пускам темата от името на един приятел :!: :idea: :!: :idea: :!: :idea:

Първо да уточня колата е Е36 М40 1.8

Проблема е следния :
Понякога колата започва да прекъсва сякаш работи на 3 цилицдъра и губи мощност. Когато опита да я изфорсира двигателя глахне сякаш ще угасне и губи мощност ( няма значение дали е наскорост или е на свободна). Интересното е, че това го прави само когато е мокро и то не всеки път. Когато се случи така, след като изчака малко време и в повечето случай като е запали проблема го няма.
1. Колата е карана на диагностика преди да започне да прави тия номера и са му казали, че ламдасондата му е за смяна.
2. Дистрибуторна капачка, кабели на свещите и свещите са сменени с нови :!:

След допитване при майстори, но само по обяснения без да са видяли колата за какво става въпрос исказаха следните мнения :
- моторче за свободен ход
- ламдасонда
- запушен бензинов филтър

Тук обаче възниквът следните въпроси -
Ако е моторче за свободен ход или запушен филтър би следвало да го прави постоянно, а не само когато е мокро ( лично мое мнение ) :!: :idea:
Да уточна за ламдасондата му прави мизерий в смисъл такъв, че му играят оборотите но само толкова и то не всеки път :!:
И ако е от нея, защо ще го прави само когато е мокро и то не всеки път :?:

Мисля, че в общи линий е това.
Ще се радвам ако някой сподели мнение какво може да е и ако някой се е сблъсквал с подобен проблем :?: :!: :idea:
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от sonny » 16 Фев 2010, 23:56

Горивен филтър или горивен регулатор, да се премери и налягане на горивото. Прави го когато е мокро, защото тогава въздуха е в друго количество и ако има запушване на на горивопровода не стига горивото, датчици и дебиломери казват колко да се пусне ама то не идва. Така, че да се помне с проверките оттам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от AGT » 17 Фев 2010, 0:37

Провери буксата на ламбдата дали контактува както трябва .Може да е хлабава и да се пълни с вода.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI 530XD

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от pepi_sky » 17 Фев 2010, 1:53

Ламдасондата е проверил днес и всичко при нея си е наред.

Утре наред ще е горивния филтър :idea:
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от sonny » 17 Фев 2010, 2:12

стига с тея ламди де, ако има съмнения просто я откачете и да поработи колата и ще си влезне в авариен режим и ще си покаже дали е оттам, но този проблем за мен не е от ламда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI 530XD

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от pepi_sky » 17 Фев 2010, 2:32

sonny написа:стига с тея ламди де, ако има съмнения просто я откачете и да поработи колата и ще си влезне в авариен режим и ще си покаже дали е оттам, но този проблем за мен не е от ламда

Може ли малко да разясниш какво ще рече АВАРИЕН РЕЖИМ, колко време да я остави да поработи и т.н.

Мерси предварително :yes:
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от jakson » 17 Фев 2010, 2:39

Колега , чел съм подобна тема . На колега колата му правеше такива номера и се оказа , че като се намокрят кабелите на ламбдата ги започва да прекъсва и т.н .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI 530XD

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от pepi_sky » 22 Фев 2010, 21:29

Колеги проблемът е решен :!: :clap:
Причината се оказа в кабелите на свещите !
След като бяха обяснени признаците на наш приятел автомонтиор, даде една идея как може да се проверят именно кабелите на свещите най - добре ! Така след направената проверка се оказа, че проблема е именно от тях. :mhihi: Утре ще бъдат сменени и баварецът ще е готов за нови подвизи по пътищата ! :mhihi: 8) :yes:

Благодаря на всички за съдействието и мненията ! :yes:
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI 530XD

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от pepi_sky » 24 Фев 2010, 21:44

Колеги поради многобройните запитвания на лично как е направена проверката за кабелите на свещите, ще я опиша тук в темата !

Всичко което е необходимо е едно шишие с помпичка а пръскане, като тези дето се продават за почистване на стъкла :!:
Препиръчително е проверката да не направи на свчеряване :idea:
Колата трябва да е загряла до нормална темперетура. Сваля се предпазната пластмасова капачка на кабелите. На запален двигател се пръска с шишето (напилнено с вода) по кабелите на свещите, като се започне от ДИСТРИБУТОРНАТА КАПАЧКА КЪМ СВЕЩИТЕ :!: Когато са навлажнени или намокрени кабелите, започват да прехвърчат искри :mhihi: (както е и нашия случай) :mhihi:

П.С.
НЕЩО КОЕТО НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ :nono:
НЕПИПАЙТЕ КАБЕЛИТЕ С ГОЛИ РЪЦЕ ДОКАТО РАБОТИ КОЛАТА, ЗАЩОТО БИЕ ТОК И ТО ДОСТА СИЛЕН :mhihi: (КАЗВАМ ГО ОТ ЛИЧЕН ОПИТ) :mhihi:

Ндявам се да съм бил полезен ! :yes: 8)
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от BorisMW » 25 Фев 2010, 19:35

:clap: :yes: Благодаря
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI 530XD

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от pepi_sky » 25 Фев 2010, 20:49

Проблема с наща Е36-ца днес пак се появи на яве и собственика и се ядоса и откачи ламдасондата и колата на секундата се оправи :D Така се оказа че проблема не е бил само в кабелите, а и в ламдата. След като я откачи естествено трябваше да се испробва :driving: дали ще прави пак мизерии, е мизерии нямаше повече, а колицата се отпуши да върви :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Сега остава една нова ламда и коалата е стрела, като се има и напредвид че е на около 297589км. и е 91 набор. Важото е че собственика си я гледа много за което го поздравявам 8) :yes:
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от sonny » 26 Фев 2010, 0:12

Ама аз пак ви казвам, стига с тия ламбди, това, че ви е окъсил отнякъде, не означава, че проблема е там. Бах мааму, що мойт акола с преебана сонда работи, нема тресене, нема прекъсване? Имате окъсяване между кабели, а не грешни показания на ламбадата, а тя дали е заминала е съвсем отделен въпрос. Поне моето мнение е такова.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI 530XD

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от pepi_sky » 26 Фев 2010, 15:06

Днес ламбдасондата бе свалена и раскостена цялата. Това което се видя е че 2 от 4-те жици са се разстопили. Като същите две са залепнали една за друга и явно дават на късо. Другото което се видя е че жиците са рязани и наставяни (явно от предищния собственик). Сега ламбдата ще бъде направена както трябва включително почистена от нагара по нея със 100% спирт (така казаха че се чистела). Ще се търси решение с какво да се изолира всяка една жица по отделно, така че да се предотврати последващо стопяване (от темперетурата) и замасяване. Като се направи както трябва и качи сондата, ще кажа какво е станало ! Сега исчезвам да помагам да се прави ! ;)
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от NikiNikolov » 26 Фев 2010, 16:17

Термошлаух и епоксидно лепило пробвай.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Проблем с Е36 М40

Мнение от sonny » 27 Фев 2010, 2:14

ееееееее разгеле

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook