Съеденителя остава доло при стъпка..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Съеденителя остава доло при стъпка..
Абе колеги на семейната кочина нещо и стана и като е понастъпиш съеденителя остава доло и тряbwa да го порастъпчка малко за да се върне,това го прави и сутрин като е паля
Сменях го преди да дойде зимата,иначе не боксува не преплъзва.
То че ще се ходи на сервиш ще се ходи сиг но искам да чуя и вашите мнение и предположения.
Да поясня,че колата е Омега 2.5ТД с Наш мотор
,проблема не е конкретен кам марка кола,за това си позволих да попитам тук,знам че и не е това форума,ама 3 дена се опитвам да се регистрирам в опела форума и без успех..

То че ще се ходи на сервиш ще се ходи сиг но искам да чуя и вашите мнение и предположения.
Да поясня,че колата е Омега 2.5ТД с Наш мотор


a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
Когато остане долу,вкарваш ли си свободно скоростите,в смисъл проължава да работи педала.
Иначе аз се сещам за гумички на горната помпа-като се износят и течността преминава от предбуталото зад него без да се нагнетява към долната помпа.И като напомпиш почва да си работи нормално.Пробвай като работи нормално да го натиснеш и го задръж така около 30 сек.-1мин.Ако остане долу значи помпата е за ремонт или смяна с нова.

Иначе аз се сещам за гумички на горната помпа-като се износят и течността преминава от предбуталото зад него без да се нагнетява към долната помпа.И като напомпиш почва да си работи нормално.Пробвай като работи нормално да го натиснеш и го задръж така около 30 сек.-1мин.Ако остане долу значи помпата е за ремонт или смяна с нова.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
dangerous написа:Когато остане долу,вкарваш ли си свободно скоростите,в смисъл проължава да работи педала.
Иначе аз се сещам за гумички на горната помпа-като се износят и течността преминава от предбуталото зад него без да се нагнетява към долната помпа.И като напомпиш почва да си работи нормално.Пробвай като работи нормално да го натиснеш и го задръж така около 30 сек.-1мин.Ако остане долу значи помпата е за ремонт или смяна с нова.
Ще пробвам след малко и ще ти кажа,а иначе като остане доло,не немогга да вкарвам скроости,трбва да припомпя педала за да зацепи пак.Маслото от помпата идва ли от някаде или си е в нея,смисал вързано ли е към хидравличното масло или към спирачната течност,защото някаде бях чел,че имало общо с 1 от двете... ??

a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
EcLipSeR написа:dangerous написа:Когато остане долу,вкарваш ли си свободно скоростите,в смисъл проължава да работи педала.
Иначе аз се сещам за гумички на горната помпа-като се износят и течността преминава от предбуталото зад него без да се нагнетява към долната помпа.И като напомпиш почва да си работи нормално.Пробвай като работи нормално да го натиснеш и го задръж така около 30 сек.-1мин.Ако остане долу значи помпата е за ремонт или смяна с нова.
Ще пробвам след малко и ще ти кажа,а иначе като остане доло,не немогга да вкарвам скроости,трбва да припомпя педала за да зацепи пак.Маслото от помпата идва ли от някаде или си е в нея,смисал вързано ли е към хидравличното масло или към спирачната течност,защото някаде бях чел,че имало общо с 1 от двете... ??
съдинителя и спирачната помпа ползват едно и също казанче за спирачна течност.
щом не включва то 99.9% проблема е в това което написах по-горе
отиди пробвай и кажи как е
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
Проблема е в помпата в кутията,тоест работното бутало е на амбреажната ос и играе роля и на аксиален лагер(лагер -помпа).
Отвратителнен дефект на Омега Б.спри колата някьде на чисто и на др.ден погледни под кутията дали е капала спирачна течност,наи вероятно тече и в системата влиза вьздух,огледаи сьщо и тая на педала,но 99% е в лагерпомпата.Нова 250 лв,смяна сьс сваляне на кутия всичко става за 2-3 часа
Отвратителнен дефект на Омега Б.спри колата някьде на чисто и на др.ден погледни под кутията дали е капала спирачна течност,наи вероятно тече и в системата влиза вьздух,огледаи сьщо и тая на педала,но 99% е в лагерпомпата.Нова 250 лв,смяна сьс сваляне на кутия всичко става за 2-3 часа
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
presko79 написа:Проблема е в помпата в кутията,тоест работното бутало е на амбреажната ос и играе роля и на аксиален лагер(лагер -помпа).
Отвратителнен дефект на Омега Б.спри колата някьде на чисто и на др.ден погледни под кутията дали е капала спирачна течност,наи вероятно тече и в системата влиза вьздух,огледаи сьщо и тая на педала,но 99% е в лагерпомпата.Нова 250 лв,смяна сьс сваляне на кутия всичко става за 2-3 часа
дано не се бъркам ама до колкото разбрах само черупката е на омега а сърцето е на бмв
следователно и кутията би трябало да е от бмв а при тях помпата не е като при омегите на амбриажната ос
той колегата трябва да уточни де...
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
dangerous написа:presko79 написа:Проблема е в помпата в кутията,тоест работното бутало е на амбреажната ос и играе роля и на аксиален лагер(лагер -помпа).
Отвратителнен дефект на Омега Б.спри колата някьде на чисто и на др.ден погледни под кутията дали е капала спирачна течност,наи вероятно тече и в системата влиза вьздух,огледаи сьщо и тая на педала,но 99% е в лагерпомпата.Нова 250 лв,смяна сьс сваляне на кутия всичко става за 2-3 часа
дано не се бъркам ама до колкото разбрах само черупката е на омега а сърцето е на бмв
следователно и кутията би трябало да е от бмв а при тях помпата не е като при омегите на амбриажната ос
той колегата трябва да уточни де...
Само мотора е БМВ,от маховика назад всичко е опел,Кутията е R-25D ,нямаща нищо общо с нашите коли.
Като казвам мотора,наистина е само мотора,кулер,турбопьтища,казани,радиатори,и така нататьк са абсолютно различни.
Долната помпа категорично е в кутията и играе ролята и на аксиален лагер.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
ok съгласен съм
тръгнахме тогава в погрешна посока ама колегата не беше уточнил,че кутията е на омега и за това тръгнахме в
погрешна посока
тръгнахме тогава в погрешна посока ама колегата не беше уточнил,че кутията е на омега и за това тръгнахме в
погрешна посока

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
аз съм за помпи, нищо че е различна кутията, от студа се свиват гумичките и започва да прави аномалии.
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
Днес пробвах това,което ми каза колегата,учудващо когато съеденителя се оправи от разтъпкване и като го задържа до доло за 1-2 мин си се връща,но работата е там ,че като спра да го натискам си потъва при най лекия допир,пример карам си 1ва 2ра на светофараите вкарам ли пета и покарам ли така 30 сек никав го няма... Гледах днес спирачна течност има,явно тази помпа е заминала,до колкото съм чувал била горна и долна помпа,обаче неможело да се орпедели коя е и са сменяло на късмет
Тези дни ще я закарам в някой сервиз да видим какво ще кажат кожудерите и ако ми кажат пак космически цифри я вкарвам в гаража и на пролет като се постопли ако са е оправила ако не смяна. Само за информация съеденителя на тази кола излезе около 850 лв... на е36-цата ми стъпи 420. А уш е опел

Тези дни ще я закарам в някой сервиз да видим какво ще кажат кожудерите и ако ми кажат пак космически цифри я вкарвам в гаража и на пролет като се постопли ако са е оправила ако не смяна. Само за информация съеденителя на тази кола излезе около 850 лв... на е36-цата ми стъпи 420. А уш е опел


a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
Здравей колега. Ако долната помпа (работния цилиндър) не е наред, ще губиш спирачна течност. Ако горната не е наред-връща през гумичките няма да ти работи добре съединитела- няма да отделя добре, ще хърка или ще включваш по-трудно. Според мен имаш въздух в системата, нали си я сменял скоро помпата. Обезвъздуши системата, или овори долната пробка да се завърти цялата спирачна течност в системата, като гледаш да не глътнеш въздух отгоре (казанчето).
???!!!
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
EcLipSeR написа:в някой сервиз да видим какво ще кажат кожудерите и ако ми кажат пак космически цифри я вкарвам в гаража и на пролет като се постопли ако са е оправила ако не смяна. Само за информация съеденителя на тази кола излезе около 850 лв... на е36-цата ми стъпи 420. А уш е опел
след тези думи, чекай да ти дам съвет. Демек оправяй се и дзано кожудерите ти свалат и първи слой месо

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
sonny написа:след тези думи, чекай да ти дам съвет. Демек оправяй се и дзано кожудерите ти свалат и първи слой месо
Дали ?
ognyan 74 написа:Здравей колега. Ако долната помпа (работния цилиндър) не е наред, ще губиш спирачна течност. Ако горната не е наред-връща през гумичките няма да ти работи добре съединитела- няма да отделя добре, ще хърка или ще включваш по-трудно. Според мен имаш въздух в системата, нали си я сменял скоро помпата. Обезвъздуши системата, или овори долната пробка да се завърти цялата спирачна течност в системата, като гледаш да не глътнеш въздух отгоре (казанчето).
Мерси , Колега но не съм сменям скоро помпата а целия съеденител.

a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съеденителя остава доло при стъпка..
Коментарите на колегата presko79 изчерпват напълно темата, по-ясно от това няма какво да се напише.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани