mercedes benz forever
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
mercedes benz forever
трии
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:24, променена общо 4 пъти
Re: проблеми със съединителя
Точно заради този луфт съединителя отделя ниско долу. Опитай се да обереш луфт с No6 от схемата или провери износването на феродовия и/или притискателния диск. Аксиалния лагер шуми ако е дефектирал и има разлика при натиснат и освободен съединител.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблеми със съединителя
Колега , това е вилката (номер 5) .... с годините тя се деформира и не е лошо (даже е препоръчително) при смяна на съединител , да се сменя и тя .... Според мен вилката се е "разхлопала" защото пластмасовия пин (номер 6) , който я фиксира от едната страна (от противоположната страна на работния цилиндър) , се е счупил .... (това е често срещано ....). Ако отваряш , освен съединител си приготви и елементите - номер 5,6,7 (вилка ,пинче и пружина). М/у другото има метален варинят на пластмасовия пин - номер 6 , по-скъп е , но поне като го сложиш , ще знаеш , че няма мърдане ....
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: проблеми със съединителя
да и аз се чудех тоя пин дали е отгоре на вилката, ама ясно то точно това изглежда че е проблема тоя пин се е счупил и вилката си ходи напред назад както и е кеф. ще видя кога ще имам време и дали ми трябват някакви инструменти и ще свалям кутията значи.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблеми със съединителя
disrespector написа: ....и дали ми трябват някакви инструменти .......
Ами инструменти трябват и то различни ...

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: проблеми със съединителя
Най вероятно е тази пластмасовата опора от другата страна на вилката щом из един път е получила голям луфт.
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: проблеми със съединителя
Не е изведнъж, колата така си беше току що я взех и бях видял, че има проблем със съединителя ама такова купе си търсех от месеци и един съединител не можеше да ме спре да го имам, на майстори не съм разчитал досега и не смятам и да го правя защото едно, че нямам пари и второ че нямам доверие на никого да ми разглобява колата и трето, че ме е страх даже да го карам в това състояние, а не се и знае дали въобще съединителя ще работи и толкова като сложа работния цилиндър обратно. Чакам само да взема пари и да се затопли малко времето, и до няколко дни ще разглобявам.
- Crazy_jerry
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 4.02.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: ше 32? Compact
- Мечтае да кара: E91 330xD
Re: проблеми със съединителя
Колега номер 6 в Дарукар е 1.70 лв. много ядове брах с него 3-ти свалям скорости заради тази пластмаска !


- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя
днеска повдигнах колата с тротоарни плочки под предните гуми, ама понеже не ми стигнаха плочките ползвах и дървени трупчета. Задните гуми са много добре подпряни да не тръгне. Единствения крик остана свободен за мое щастие, а под колата има доволно място да се работи. Като легнах видях 2-3 места, на които анти-корозионното покритие се преебава и почва ръжда, това го оставям временно така ама ще видя тая работа съвсем скоро.

Ето и снимка на джантите
тоя модел ББС, веднага ми допадна.
После се замотах докато разкача бензиновия филтър, който също направо ще сменя, заедно с маркучетата и скобите които са много зле. То идеята ми беше да източа малко бензин ама сега разбрах, че помпата работи само няколко секунди след като се даде на контакт и ще видя как да я дам на късо.
Утре почвам да свалям генерацията

Ето и снимка на джантите

тоя модел ББС, веднага ми допадна.
После се замотах докато разкача бензиновия филтър, който също направо ще сменя, заедно с маркучетата и скобите които са много зле. То идеята ми беше да източа малко бензин ама сега разбрах, че помпата работи само няколко секунди след като се даде на контакт и ще видя как да я дам на късо.
Утре почвам да свалям генерацията
- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя
Помпата точно така работи,след контакт 3,4 сек.и спира.В работен режим,демек като я караш колата,помпата си включва и спира сама,затова са датчиците и релетата.Не давай на късо,
- deemov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: ///M Sport Edition
Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя
Пусни и няколко снимки да видим колицата 

- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя
трии
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:21, променена общо 2 пъти
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя
трии
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:21, променена общо 1 път
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя
disrespector написа:Оказа се, че още няколко неща трябва да се свалят както и да е наклоних кутията и безпроблемно развих болтовете в горната част, които уж бяха по трудните.
Колега , проблема със свалянето на кутията е коментиран доста и особено това как точно да се отвият болтовете от горната страна .... Писал съм го в няколко теми , както и в тема за смяна на съединител в раздел полезни (не знам дали си гледал в раздела и темата ....). Както ти си установил тези болтове се развиват лесно като се наклони кутията и двигателя , а като "лост" се ползва средното гърне , хем за да се наклони , хем след това да се застопори в определено положение кутията с двигателя .... След това се ползват удължения , които да стигат до края на скоростната кутия (на границата с кардана ...)... И там си връткаш с тресчотката и си готов ....
disrespector написа:След това тръгнах да развивам, големия болт в дясната част, точно над картера, където би трябвало да има една от тия подравняващи втулки и хоп изненада болта изведнъж падна назад и се оказа, че е счупен. Явно някой беше пробвал да свали кутията май безуспешно и го беше счупил. Това всъщност не мислех, че ще е проблем и развих всички останали болтове като и другия такъв доста ме изтормози. Сега всички болтове са свалени, но там където е оня счупения кутията не ще да се освободи от блока. Не мога да разбера защо, но по някакъв начин болта още държи, счупен е на втората навивка на резбата и почти не е бил развит, когато се е счупил. Явно, че отново, ще се наложат модификации, за сега мисля да разпробия с някаква бормашина или да пилна малко кутията с флекса поне там ще е лесно. Но не съм сигурен как ще стане без да прееба нищо. Сега заминавам, но в понеделник ще реша какво да направя, защото вече дойде време да излизам от бокса
По тоя въпрос наистина е малко сложно .... Ако кутията "категорично отказва" да излезе единственото решение е шпилковадач


Пробива се малка дупка в болта , така че шпилковадача да може да се навие и да поведе и след това болта директно се отвива с шпилковадача .... Супер лесно се вадят скъсани болтове с това приспособление ...
Малко странно ми се струва , че всички болтове са отвити и е останал само един скъсан и кутияте въпреки това не иска да излезе .... Има ли поне луфт , движи ли се поне малко кутията на места на отвитите болтове или не ... ?
Пробвай първо да понапънеш да свалиш кутията ако не излиза се увери ,че болта не е лепен с нещо ... защото съм виждал такива изпълнения , болта скъсан при завиването и за да не се вижда , че е скъсан го лепнали с някакво си лепило (болта залепен хем за корпуса в който се навива , хем главата залепена , за да не личи , че е скъсан .... и при отвиване главата се отделя от натиска ... )
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя
Mercedes benz forever
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:22, променена общо 1 път
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани