Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
Колеги имах проблем с датчиците на коляновия и разп. валове .. Сложих си на разпределителните валове 1-во и колата си работеше. Вчера купих един датчик и за коляновия вал и го сложих но явно беше от м50б20 защото имаха няква разлика единия е черен другия като никел.... Сложих го този въпросния датчик и завъртях колата не запали с него, след което си закупих чисто нов за м52б20 и колата ми запали 2пати и работеше на около 2 цилиндъра и гасне... И сега вече спря да пали някои случвало ли му се е и възможно ли е да е забил нещо компа няква грешка




Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
дефектен е датчика или не е за таз кола, ама може да провериш как си го сложил, д ане е хлабав или да не е влезнал докрай
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
sonny написа:дефектен е датчика или не е за таз кола, ама може да провериш как си го сложил, д ане е хлабав или да не е влезнал докрай
Ще погледна как съм го сложил най-интересно е че и с тоя новия и стоя стария моя става 1 и също нещо може пък аз нещо да не го слагам както трябва, но пък го стягам и го гледам че е почти опрял....

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
Борис_Малинов написа:Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.
Не ме разбра колега! Мисълта ми беше, че слагам новия датчик и пали и работи на 2 цилиндъра и гасне... Слагам стария датчик и го прави пак същото нещо ... Попринцип сменявам датчика понеже стария даваше на късо опираха му жичките една в друга бях ги изолирал и си работеше датчика, но исках да си го сменя за всеки случаи. Купих един втора употреба, но маи е от М50б20 пробвах да запаля с него, но не запали. На другия ден си купих чисто нов за М52б20 сложих го колата ми запали на 2 цилиндъра работеше изгасна и до там... След което сложих оригиналниа датчки които бях изолирал и пак същата работа като с новия и в края на краищата дори спря вече и да пали и не мога да си обясня защо




Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
BmwE46 написа:Борис_Малинов написа:Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.
Не ме разбра колега! Мисълта ми беше, че слагам новия датчик и пали и работи на 2 цилиндъра и гасне... Слагам стария датчик и го прави пак същото нещо ... Попринцип сменявам датчика понеже стария даваше на късо опираха му жичките една в друга бях ги изолирал и си работеше датчика, но исках да си го сменя за всеки случаи. Купих един втора употреба, но маи е от М50б20 пробвах да запаля с него, но не запали. На другия ден си купих чисто нов за М52б20 сложих го колата ми запали на 2 цилиндъра работеше изгасна и до там... След което сложих оригиналниа датчки които бях изолирал и пак същата работа като с новия и в края на краищата дори спря вече и да пали и не мога да си обясня защо![]()
![]()
значи имаш друг проблем, този може да е съвпадение. Така както го пишеш, нещо ме кара да мисля, че има вероятност и да се е поодавила колаа, щото кат запали и не работи като хората докато е студена се дави в бензин, свли свещите и виж как са, виж си лулите, че в тоя студ, най-малкот нещо спъва хавата.
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете
sonny написа:BmwE46 написа:Борис_Малинов написа:Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.
Не ме разбра колега! Мисълта ми беше, че слагам новия датчик и пали и работи на 2 цилиндъра и гасне... Слагам стария датчик и го прави пак същото нещо ... Попринцип сменявам датчика понеже стария даваше на късо опираха му жичките една в друга бях ги изолирал и си работеше датчика, но исках да си го сменя за всеки случаи. Купих един втора употреба, но маи е от М50б20 пробвах да запаля с него, но не запали. На другия ден си купих чисто нов за М52б20 сложих го колата ми запали на 2 цилиндъра работеше изгасна и до там... След което сложих оригиналниа датчки които бях изолирал и пак същата работа като с новия и в края на краищата дори спря вече и да пали и не мога да си обясня защо![]()
![]()
значи имаш друг проблем, този може да е съвпадение. Така както го пишеш, нещо ме кара да мисля, че има вероятност и да се е поодавила колаа, щото кат запали и не работи като хората докато е студена се дави в бензин, свли свещите и виж как са, виж си лулите, че в тоя студ, най-малкот нещо спъва хавата.
Еми ще се свалят да видиме какво става... Благодаря ти все пак и ще пиша ако има някви резултати


7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани