Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 14.02.2007
Местоположение: София
Кара: C вратите

Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

Мнение от BmwE46 » 23 Яну 2010, 22:31

Колеги имах проблем с датчиците на коляновия и разп. валове .. Сложих си на разпределителните валове 1-во и колата си работеше. Вчера купих един датчик и за коляновия вал и го сложих но явно беше от м50б20 защото имаха няква разлика единия е черен другия като никел.... Сложих го този въпросния датчик и завъртях колата не запали с него, след което си закупих чисто нов за м52б20 и колата ми запали 2пати и работеше на около 2 цилиндъра и гасне... И сега вече спря да пали някои случвало ли му се е и възможно ли е да е забил нещо компа няква грешка :help: :help:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

Мнение от sonny » 23 Яну 2010, 23:03

дефектен е датчика или не е за таз кола, ама може да провериш как си го сложил, д ане е хлабав или да не е влезнал докрай

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 14.02.2007
Местоположение: София
Кара: C вратите

Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

Мнение от BmwE46 » 23 Яну 2010, 23:10

sonny написа:дефектен е датчика или не е за таз кола, ама може да провериш как си го сложил, д ане е хлабав или да не е влезнал докрай


Ще погледна как съм го сложил най-интересно е че и с тоя новия и стоя стария моя става 1 и също нещо може пък аз нещо да не го слагам както трябва, но пък го стягам и го гледам че е почти опрял....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

Мнение от Борис_Малинов » 24 Яну 2010, 13:26

Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 14.02.2007
Местоположение: София
Кара: C вратите

Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

Мнение от BmwE46 » 24 Яну 2010, 16:23

Борис_Малинов написа:Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.


Не ме разбра колега! Мисълта ми беше, че слагам новия датчик и пали и работи на 2 цилиндъра и гасне... Слагам стария датчик и го прави пак същото нещо ... Попринцип сменявам датчика понеже стария даваше на късо опираха му жичките една в друга бях ги изолирал и си работеше датчика, но исках да си го сменя за всеки случаи. Купих един втора употреба, но маи е от М50б20 пробвах да запаля с него, но не запали. На другия ден си купих чисто нов за М52б20 сложих го колата ми запали на 2 цилиндъра работеше изгасна и до там... След което сложих оригиналниа датчки които бях изолирал и пак същата работа като с новия и в края на краищата дори спря вече и да пали и не мога да си обясня защо :?: :?: :help:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

Мнение от sonny » 24 Яну 2010, 21:20

BmwE46 написа:
Борис_Малинов написа:Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.


Не ме разбра колега! Мисълта ми беше, че слагам новия датчик и пали и работи на 2 цилиндъра и гасне... Слагам стария датчик и го прави пак същото нещо ... Попринцип сменявам датчика понеже стария даваше на късо опираха му жичките една в друга бях ги изолирал и си работеше датчика, но исках да си го сменя за всеки случаи. Купих един втора употреба, но маи е от М50б20 пробвах да запаля с него, но не запали. На другия ден си купих чисто нов за М52б20 сложих го колата ми запали на 2 цилиндъра работеше изгасна и до там... След което сложих оригиналниа датчки които бях изолирал и пак същата работа като с новия и в края на краищата дори спря вече и да пали и не мога да си обясня защо :?: :?: :help:

значи имаш друг проблем, този може да е съвпадение. Така както го пишеш, нещо ме кара да мисля, че има вероятност и да се е поодавила колаа, щото кат запали и не работи като хората докато е студена се дави в бензин, свли свещите и виж как са, виж си лулите, че в тоя студ, най-малкот нещо спъва хавата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 14.02.2007
Местоположение: София
Кара: C вратите

Re: Проблем с М52б20 Датчици на Валовете

Мнение от BmwE46 » 25 Яну 2010, 0:30

sonny написа:
BmwE46 написа:
Борис_Малинов написа:Ми то принципно датчиците са с различни букси,и тогава или стават или не стават.


Не ме разбра колега! Мисълта ми беше, че слагам новия датчик и пали и работи на 2 цилиндъра и гасне... Слагам стария датчик и го прави пак същото нещо ... Попринцип сменявам датчика понеже стария даваше на късо опираха му жичките една в друга бях ги изолирал и си работеше датчика, но исках да си го сменя за всеки случаи. Купих един втора употреба, но маи е от М50б20 пробвах да запаля с него, но не запали. На другия ден си купих чисто нов за М52б20 сложих го колата ми запали на 2 цилиндъра работеше изгасна и до там... След което сложих оригиналниа датчки които бях изолирал и пак същата работа като с новия и в края на краищата дори спря вече и да пали и не мога да си обясня защо :?: :?: :help:

значи имаш друг проблем, този може да е съвпадение. Така както го пишеш, нещо ме кара да мисля, че има вероятност и да се е поодавила колаа, щото кат запали и не работи като хората докато е студена се дави в бензин, свли свещите и виж как са, виж си лулите, че в тоя студ, най-малкот нещо спъва хавата.



Еми ще се свалят да видиме какво става... Благодаря ти все пак и ще пиша ако има някви резултати :yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook