чукане в мотора 318ис + видео
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
чукане в мотора 318ис + видео
Колеги случаят е следният..
колата гореше масло по около 1л на 3000км, скоро сменяхме гумички на клапани но проблема не се реши с това.
двигателя е м42 и го отворихме да сменяме сегменти, майсторите бяхме аз и един приятел който има сервиз, отворихме мотора изчистихме нагара от буталата сложихме новите сегменти, затворихме мотора, всичко беше ОК, биелните лагери не ги сменихме защото бяха добре. Веригата и обтегача са нови при предното отваряне на мотора ги сменихме заедно с гумичките и клапаните, зацепихме колата и при палене нещо тропа в двигателя! Звучи като повдигач но не спира да чука нито при студен нито при загрял мотор. Маслото е TITAN 10w40 от аутоплюс. При подаване на газ чукането се увеличава с фурсирането на колата.
Интересното е че при палене когато е студена колата лампата на маслото не изгасва веднага както преди ами след 2-3 сек, но тропането не като биелен лагер а по скоро повдигач.
Колата е карана досега с същото масло поне 5 смени назад и освен 4е го гореше друго проблеми не е имало.
Някакви савети как да реша проблема, и какъв може да е тои?
колата гореше масло по около 1л на 3000км, скоро сменяхме гумички на клапани но проблема не се реши с това.
двигателя е м42 и го отворихме да сменяме сегменти, майсторите бяхме аз и един приятел който има сервиз, отворихме мотора изчистихме нагара от буталата сложихме новите сегменти, затворихме мотора, всичко беше ОК, биелните лагери не ги сменихме защото бяха добре. Веригата и обтегача са нови при предното отваряне на мотора ги сменихме заедно с гумичките и клапаните, зацепихме колата и при палене нещо тропа в двигателя! Звучи като повдигач но не спира да чука нито при студен нито при загрял мотор. Маслото е TITAN 10w40 от аутоплюс. При подаване на газ чукането се увеличава с фурсирането на колата.
Интересното е че при палене когато е студена колата лампата на маслото не изгасва веднага както преди ами след 2-3 сек, но тропането не като биелен лагер а по скоро повдигач.
Колата е карана досега с същото масло поне 5 смени назад и освен 4е го гореше друго проблеми не е имало.
Някакви савети как да реша проблема, и какъв може да е тои?
Последна промяна slick5_19 на 20 Яну 2010, 0:18, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: чукане в мотора 318ис
Ако е повдигач има има тема за почистването, ако е верига е по-тегава работата и парите са доста за цялостна ревизия.
Re: чукане в мотора 318ис
налягането е премерено
при нормална работа е към 1.5 бара, като подам малко газ 4 бара
та мисля че е ОК
при нормална работа е към 1.5 бара, като подам малко газ 4 бара
та мисля че е ОК
Re: чукане в мотора 318ис
Бутален болт? 

Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: чукане в мотора 318ис
Имал съм подобно преживяване и ми мирише на биелен лагер.Според мен е грешка,че не сте сменили биелните лагери.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: чукане в мотора 318ис
Обьркали сте ключовете на биелните лагери или сте разменили местата им.
Отваряите доде не е оглозгало вала,че като превьрти ще натрапи и биела
Отваряите доде не е оглозгало вала,че като превьрти ще натрапи и биела
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: чукане в мотора 318ис
не са объркани. чоповете си ги сложихме един срещу друг и който от каде е бил.
петите на биелите също са както си бяха.
чукането не е на биелен лагер. Чува се в главата и е точно като повдигач. Притеснява ме дали нещо по картера не е станало или цедката там, защото лампата не гасне веднага при палене на студен мотор, а 10-тина сек по късно.
даваите и други мнения всичко е от полза...
петите на биелите също са както си бяха.
чукането не е на биелен лагер. Чува се в главата и е точно като повдигач. Притеснява ме дали нещо по картера не е станало или цедката там, защото лампата не гасне веднага при палене на студен мотор, а 10-тина сек по късно.
даваите и други мнения всичко е от полза...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: чукане в мотора 318ис
Маслото след ремонта сменяно ли е? Датчика за налягането е на 0.3-0.5 бара и щом не гасне веднага може би клапана в филтърната кутия не държи и маслото се връща в картера. Можеш да провериш като отвориш филтъра.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: чукане в мотора 318ис
маслото е добро не се притесняваи че може да е от него,а ако е повдигачи има една добавка на лики моли за почистване на двигателя преди смяна на масло,тя ще ти помогне
и мойте след ремонт се разчукаха и на студен и на топъл мотор си чукаха,сложих такава добавка карах с нея към 200 км. и се оправи и сега и аз съм с титан 10 в 40

и мойте след ремонт се разчукаха и на студен и на топъл мотор си чукаха,сложих такава добавка карах с нея към 200 км. и се оправи и сега и аз съм с титан 10 в 40

- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: чукане в мотора 318ис
При мен се получи същия проблем миналата седмица.Чукането се чуваше горе на главата като повдигач но се оказа друго.А именно билните лагери на 2 и 3 цилиндър.Можеш да пробваш нещо.Вкарай колата на канал след това я запали вземи една отверка и слез отдоло под колата.Слагаш върха на отверката на картера а дръжката на ухото.И почваш да местиш върха на отверката на пред на зад по картера и слушаш къде е по-силно тропането.Има ли тропане отдоло значи са лагери.И се моли да не си надрал кояновия вал.
Re: чукане в мотора 318ис
ще пробвам номера с отверката, иначе се ослушвах на канал и чукане отдолу нямаше. но ще пробвам и с отверка...
- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: чукане в мотора 318ис
Нищо не губиш като пробваш. В моя случай като запаля и в ниските обороти не тропаше и над 2000 започваше да тропа.За да провериш на кои цилиндър има проблем има и друг начин.Но да те предопредя вземи си ръкавици които ще те защитят да не те удря ток.Процедурата е следната Палиш колата и почваш да вадиш кабелите на свещите един по един.На този цилиндър на които има проблем двигателя започва рязко да умалява.Дано да съм полезен.
Re: чукане в мотора 318ис
колега и това с кабелите съм го пробвал, няма ралика
при мен тропането си го има с паленето на колата и не спира, дори при загрял мотор
мисля си сега докъто почиствахме главата да не сме запушили някои канал на маслто
някои мойе ли да каже каде се намират точно кавалите, да не е някои от тях запушен, че ги търся в реоема ама нещо не ги откривам.
при мен тропането си го има с паленето на колата и не спира, дори при загрял мотор
мисля си сега докъто почиствахме главата да не сме запушили някои канал на маслто
някои мойе ли да каже каде се намират точно кавалите, да не е някои от тях запушен, че ги търся в реоема ама нещо не ги откривам.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани