E 36 318I Не ще повече от 170km/h

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 23.06.2009
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Е 36 318i M40

E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от B_M_W » 21 Окт 2009, 12:07

Колата я карам и на газ и на бензин,работи си нормално,разхода е добър,просто стигнали до 170 забива носа и дотам....Свещите съм ги сменил преди 15 хил.км,филтъра преди 5-6 хил км.
Някой ако има идеи какво трябва да се провери ще ми е от полза
Мотора е М40. Преди това си вдигаше 200 и на бензин и на газ.Като цяло набира добре за 113 коня,но стигне ли до 170 и спира дотам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от laviatan » 21 Окт 2009, 12:18

А как е с оборотите-до колко оборота се форсира и пощтраква ли? :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от bum_bum » 21 Окт 2009, 12:29

Няма ли кой да обобщи в една тема проблема с М40 и да се направи важна?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от BH5482BH » 21 Окт 2009, 12:30

Повдигачи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от boywalking » 21 Окт 2009, 12:57

сипи V-Power от най-силния - ама без да го мешаш с друг... и ходи на магистралата да видим колко ще вдигне.... ако ги направи 200... значи караш с шит бензин....

аз така с мойта отивам на море 3-ма души в колата и едваааам 180-190.... с 95 бенз от няква безименна станциика
на връщане сипах 98 от лукойл... и пак трима души.... ами на 5-та у лютеницата 225км от бургас хубавия път
горивото си има голямо значение.... виж първо от него как ще се отрази...
погледни си за всеки случай въздушния филтър да не е зацапан или пълен с прахоляк и клечки.... ако е куче марка - на 5хил км в софия си е за смяна....

горивния филтър ако не ти е сменян от 20хил км...
Катализатор ако имаш - махай за да се отпуши генерацията

тия работки си ги виж първо и това с бензина - обезателно го пробвай!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 23.06.2009
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Е 36 318i M40

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от B_M_W » 22 Окт 2009, 23:23

Отговарям на въпросите подред както са зададени
1.До към 5500 об/мин набира нормално,оттам нататък до прекъсвача се усещя някакъв тормоз но си влиза в червеното(след това се усети някаква гадна миризма на развалени яйца което ме кара да си мисля че може да имам проблем с катализатора)
2.Ако беше от бензиновия филтър на газ нямаше да има проблеми
3.Какъв му е проблема на M40??
4.Каква връзка имат повдигачите с максималната скорост?
Когато колата си работи на място не се чува никакво чукане или други дразнещи звуци от двигателя.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от Mollov » 22 Окт 2009, 23:36

bum_bum написа:Няма ли кой да обобщи в една тема проблема с М40 и да се направи важна?


Ти мани, ма като гледам май ще трябва... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от metodi80 » 23 Окт 2009, 14:14

B_M_W написа:3.Какъв му е проблема на M40??
4.Каква връзка имат повдигачите с максималната скорост?
Когато колата си работи на място не се чува никакво чукане или други дразнещи звуци от двигателя.


Mollov написа:
bum_bum написа:Няма ли кой да обобщи в една тема проблема с М40 и да се направи важна?


Ти мани, ма като гледам май ще трябва... :roll:


Еми при така зададени въпроси и то за пореден път , май наистина няма да е лошо да се сложи един М40 -наръчник ... :mhihi:

Колега отговарям ти на т3 и т4 от впроса ...
3. Проблема на м40 е т.н. 'детска болест' , а именно разпределителния вял се повдига от обикновени кобилици (а не ролкови както е при м43 например), което води до по бързо износване на самите кобилици и на вала ...(естествено при един нормален цикъл на експлоатация от около 10 г вероятно няма проблем , но ние ги ползваме тия коли баш след тия 10 г... точно , когато вече е необходима смяна на гореспоменатите кобилици ... ).
4. Повдигачите имат и то голяма връзка със максималната скорост .... когато повдигача не работи добре , то клапана не се отваря и затваря нормално , от там двигателя няма достатъчната компресия , а от там предполагам ти е ясно , че двигател без компресия - няма мощност ....!!!
Последна промяна metodi80 на 23 Окт 2009, 21:58, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от Chapai » 23 Окт 2009, 14:31

Колега отговарям ти на т3 и т4 от впроса ...
3. Проблема на м40 е т.н. 'детска болест' , а именно коляновия вял се повдига от обикновени кобилици (а не ролкови както е при м43 например), което води до по бързо износване на самите кобилици и на вала ...(естествено при един нормален цикъл на експлоатация от около 10 г вероятно няма проблем , но ние ги ползваме тия коли баш след тия 10 г... точно , когато вече е необходима смяна на гореспоменатите кобилици ... ).
4. Повдигачите имат и то голяма връзка със максималната скорост .... когато повдигача не работи добре , то клапана не се отваря и затваря нормално , от там двигателя няма достатъчната компресия , а от там предполагам ти е ясно , че двигател без компресия - няма мощност ....!!!


Ужас...
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от gen4o » 23 Окт 2009, 15:35

колегата е имал предвид р.вал а не коляновия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от metodi80 » 23 Окт 2009, 21:57

Chapai написа:
Колега отговарям ти на т3 и т4 от впроса ...
3. Проблема на м40 е т.н. 'детска болест' , а именно коляновия вял се повдига от обикновени кобилици (а не ролкови както е при м43 например), което води до по бързо износване на самите кобилици и на вала ...(естествено при един нормален цикъл на експлоатация от около 10 г вероятно няма проблем , но ние ги ползваме тия коли баш след тия 10 г... точно , когато вече е необходима смяна на гореспоменатите кобилици ... ).
4. Повдигачите имат и то голяма връзка със максималната скорост .... когато повдигача не работи добре , то клапана не се отваря и затваря нормално , от там двигателя няма достатъчната компресия , а от там предполагам ти е ясно , че двигател без компресия - няма мощност ....!!!


Ужас...


Кажи какъв ти е проблема ... ? ! Имах предвид разпределителния вал , не коляновия .... Друго какво не ти е на място .... ?!!!! Като си такъв "разбирач" , кажи , какво си оцветил в червено , коментирай де ... кое не ти се види правилно , това че ако повдигачите не работят добре , двигателя може да губи компресия (заради клапаните ) , това ли ?!!!.... Сега ти обяснявам защо ... Ако даден повдигач е скапан , то под натиска на разпределителния вал повдигача може да не потъне , а като не потъне- клапана не се затваря плътно към гнездото си на главата , а като не се затваря плътно , мисля , че на всички им е ясно какво става ...!!!!!!Маслото пълни повдигачите и те обират луфта м/у разпределителния вал , кобилиците и клапаните , ако това не става , то клапаните .....абе кво се обяснявам ...я.... бегай да четеш и друг път преди да ми правиш забележки (макар и косвени ) , първо се позамисли , пък тогава ги прави ...!!! Еи значи , да не каже нещо човек и не дай боже да е сгрешил по неволя нещо и веднага летите да правите забележки ......

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 23.06.2009
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Е 36 318i M40

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от B_M_W » 23 Окт 2009, 23:10

Колеги наистина много ви благодаря за активното участие в темата,и затова че обяснихте за какво става съпрос с М40,макар че с една малка грешка която е допуснал колегата,но му е простено...Хора сме все пак нормално е да се объркваме от време навреме.
Та по темата,мисля първоначално да махна катализатора и след това ако няма ефект ще го мисля.Изобщо не ми се иска да е от р. вал :bang:
А иначе колата не гори и грам масло от смяна до смяна.Има ли някакъв начин да се разбере дали е от вала?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от metodi80 » 23 Окт 2009, 23:16

B_M_W написа:Има ли някакъв начин да се разбере дали е от вала?

Отвяря се и се гледа състоянието на гърбиците на вала ... ако циментацията им не е паднала , ако няма надирания ,принципно се води , че е наред ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от KIRO » 23 Окт 2009, 23:59

metodi s tova poslednoto nesam saglasen /Ако даден повдигач е скапан , то под натиска на разпределителния вал повдигача може да не потъне , а като не потъне- клапана не се затваря плътно към гнездото си на главата , а като не се затваря плътно , мисля , че на всички им е ясно какво става ...!!!!!!Маслото пълни повдигачите и те обират луфта м/у разпределителния вал , кобилиците и клапаните , ако това не става , то клапаните .....абе кво се обяснявам ...я.... бегай да четеш и друг път преди да ми правиш забележки (макар и косвени ) , първо се позамисли , пък тогава ги прави ...!!! Еи значи , да не каже нещо човек и не дай боже да е сгрешил по неволя нещо и веднага летите да правите забележки ....../

no kato se vidim 6e ti obiasnia kakvo to4no imam vpredvid ,a i sigorni li ste 4e s traka6i povdiga4i nemoje da digne pove4e ot 170km ,moje i ot povdiga4i te da e no 6ee ebati 6uma nema kak da nego e zabelezal 4oveka

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: E 36 318I Не ще повече от 170km/h

Мнение от metodi80 » 24 Окт 2009, 0:08

KIRO написа:
no kato se vidim 6e ti obiasnia kakvo to4no imam vpredvid ,a i sigorni li ste 4e s traka6i povdiga4i nemoje da digne pove4e ot 170km ,moje i ot povdiga4i te da e no 6ee ebati 6uma nema kak da nego e zabelezal 4oveka


Кирo ,точно ти беше човека , който казваше , че мощността ще падне , когато повдигачите не работят добре (когато ми донесе инструментите за сваляне на разпределителен вал , дето купих от оня стругара.... ) в случая ставаше дума че има връзка м/у максималната скорост и тракащите повдигачи , това разбира се не значи , че ако повдигачите тракат , винаги и задължително колата няма да може да вдигне максимална скорост .... а иначе нашите дебати с тебе край нямат , та освен на живо може да поспориме и тука във форума .... :mhihi:
Последна промяна metodi80 на 24 Окт 2009, 9:57, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook