engine stalling...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
engine stalling...
Здравейте преди време писах за проблема който имах, а именно че колата ми нещо хич не вървеше, нямаше мощност, получаваха се детонации, забиваше нос при опит за рязко ускорение когат се движи бавно. До тук намерих няколко проблема и ги оправих, но все още не е напълно така както трябва да бъде... Това което оправих до сега е:
- гарнитура на капака на клапаните (беше за смяна и при едната свещ лееееко се е стичало масло, което явно е карало тази свещ да не работи особенно добре). След оправянето на този проблем колата тръгна осезаемо по-добре
- датчик за оборотите - след смяната му (беше запецнал по средата) също имаше осезаема разлика
- сложиш добавка за почистване на дюзите и имаше лек ефект.
Сега проблема ми е същият но в много по-малка степен, но все пак искам да го оправя напълно. Колата се държи в момента по следният начин:
случай 1: на място дигам обороти, пускам съединителя и тръгва като изстребител
случай 2: карам много бавно на втора, натискам рязко газта за да ускори при което или забива нос и леко почва да дига оборти, без реално ускорие докато качи на 2500 или се чува съвсем лека детонация и се отпушва и тръгва.
Интересното е че когато е студен двигателя и примерно пробвам да ускорявам плавно винаги ми прави номера с това че се вижда дори как качва обороти, но реално не набира докато не подмине заветните 2500 оборота. Преди пак го имах този проблем, но в по-голяма степен, но тогава ускоряваше след 2800, т.е. сега границата е паднала малко.
Дайте идеи какво още може да е? Дали трябва да се отваря двигателя и да се почисти и прегледа дали няма разни неща за смяна? За уточнение - нямам катализатор, а съм с резонатори, свещите съм ги сменил преди 500 км, както и бензинов филтър, маслото е на около 700 км., въздушният филтър е ок, сменян е лятото и редовно го тупам. Просто не знам какво може да причинява тия проблеми...
- гарнитура на капака на клапаните (беше за смяна и при едната свещ лееееко се е стичало масло, което явно е карало тази свещ да не работи особенно добре). След оправянето на този проблем колата тръгна осезаемо по-добре
- датчик за оборотите - след смяната му (беше запецнал по средата) също имаше осезаема разлика
- сложиш добавка за почистване на дюзите и имаше лек ефект.
Сега проблема ми е същият но в много по-малка степен, но все пак искам да го оправя напълно. Колата се държи в момента по следният начин:
случай 1: на място дигам обороти, пускам съединителя и тръгва като изстребител
случай 2: карам много бавно на втора, натискам рязко газта за да ускори при което или забива нос и леко почва да дига оборти, без реално ускорие докато качи на 2500 или се чува съвсем лека детонация и се отпушва и тръгва.
Интересното е че когато е студен двигателя и примерно пробвам да ускорявам плавно винаги ми прави номера с това че се вижда дори как качва обороти, но реално не набира докато не подмине заветните 2500 оборота. Преди пак го имах този проблем, но в по-голяма степен, но тогава ускоряваше след 2800, т.е. сега границата е паднала малко.
Дайте идеи какво още може да е? Дали трябва да се отваря двигателя и да се почисти и прегледа дали няма разни неща за смяна? За уточнение - нямам катализатор, а съм с резонатори, свещите съм ги сменил преди 500 км, както и бензинов филтър, маслото е на около 700 км., въздушният филтър е ок, сменян е лятото и редовно го тупам. Просто не знам какво може да причинява тия проблеми...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Ако под детонации разбираш паткане през ауспуха - прегледай бубините - колегата ми имаше същия проблем и се оказа, че две от бубините са скапани - смени ги и всичко се оправи. Интересното е обаче, че всички тестери, на които ходи неможаха да го хванат проблема - единствено DIS-а в найскар го хвана. А иначе симптомите бяха почти същите - бавно набиране и забиване на предницата. Кюфкане, паткане и като минеше 2800-3000 оборота и те залепяше изведнъж на седалката
.

- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Не съм с АГУ.
Диагностика са ми правили много пъти всичко е на 6! Изглежда наистина може да са бобините. Къде е това Найскар?
Диагностика са ми правили много пъти всичко е на 6! Изглежда наистина може да са бобините. Къде е това Найскар?
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани