дискове ,наладки питане

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

дискове ,наладки питане

Мнение от jibo » 03 Апр 2009, 21:24

колеги колата е компакт тдс 90 конски сили:),предни дискове и предни накладки какви да сложа на една средна цена:)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 30.12.2008
Местоположение: софия

Мнение от боко » 03 Апр 2009, 22:25

врембо около 300 лв дискове и накладки :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 03 Апр 2009, 23:13

Мдам, аз съм с такива. Много хубаво спира с тях.

Другия вариант, сменяй директно дисковете и спирачните апарати с такива от 320-ка, че поне дисковете са двойни и ще спира. То веднъж ще потрябва, ама е хубаво да го има потенциала за спиране. Така и така ще се занимаваш с глупости. Аз съжалявам че не го направих преди да сложа Бремботата, ама осъзнах че са единични едва при смяната.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 04 Апр 2009, 1:15

боко написа:врембо около 300 лв дискове и накладки :mhihi:
е 300 лв за 90 коня не знам не са ли множко все пак тва не е някоя бега4ка за да спирам от раз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 04 Апр 2009, 1:46

Ако са на примоция, може и на 250. Говорим за реални цени за качествени продукти. Иначе можеш да сложиш каквото ти душа сака, ама нали знаеш...

Не е важно как върви една кола, по-важно е как спира ;) Това след 21г. възраст го осъзнават много хора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 04 Апр 2009, 7:49

liloff написа:
Не е важно как върви една кола, по-важно е как спира ;) Това след 21г. възраст го осъзнават много хора.
Дано не му се наложи да пробва :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 04 Апр 2009, 13:23

Колега, слагай по-качествени чаркалаци. Хем ще си по-спокоен, хем няма да ти скрибуцат накладките като на жигула... :mhihi:

И пазарувай само от по-читави магазини, че вече има ментета на всичко...

Това са моите 10 цента по темата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: Добрич

Мнение от panko1981 » 04 Апр 2009, 13:46

liloff написа:Мдам, аз съм с такива. Много хубаво спира с тях.

Другия вариант, сменяй директно дисковете и спирачните апарати с такива от 320-ка, че поне дисковете са двойни и ще спира. То веднъж ще потрябва, ама е хубаво да го има потенциала за спиране. Така и така ще се занимаваш с глупости. Аз съжалявам че не го направих преди да сложа Бремботата, ама осъзнах че са единични едва при смяната.


:yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 04 Апр 2009, 15:35

дискове 170 лв. накладки 42.лв -на делфи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 04 Апр 2009, 15:50

и то стана 220лв, като 250-60 струват хубавите не Делфи :mhihi: И това е най-тъпата логика според мен - като не върви нямало нужда да спира от раз. Еми мани ги тогава тия спирачки по-голяма икономия от това няма.



liloff написа:Мдам, аз съм с такива. Много хубаво спира с тях.

Другия вариант, сменяй директно дисковете и спирачните апарати с такива от 320-ка, че поне дисковете са двойни и ще спира. То веднъж ще потрябва, ама е хубаво да го има потенциала за спиране. Така и така ще се занимаваш с глупости. Аз съжалявам че не го направих преди да сложа Бремботата, ама осъзнах че са единични едва при смяната.


Кола с вентилирани дискове спира по същия начин както и с плътни, само дето вентилираните загряват след ПРИМЕРНО 10 спирания, плътните след 2.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 04 Апр 2009, 17:59

стан написа:...Кола с вентилирани дискове спира по същия начин както и с плътни, само дето вентилираните загряват след ПРИМЕРНО 10 спирания, плътните след 2.

Koлега, да не изпадаме в безпредметни спорове... Като спреш веднъж от 180 до нула с единични спрямо кола със спирачки с двойни дискове, ще разбереш разликата.
На другата кола са ми също Brembo Max Grooved дискове, но двойни и разликата е осезаема.
BMW са решили да спестят някой лев от спирачки, което не им прави чест и е безподобно недомислие, но... такъв е животът. Пазарна икономика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 04 Апр 2009, 19:36

Да, в тоя случай е така. Вентилираните при такова продължително спиране ще загреят доста по-малко и съответно ще спрат по-добре. Според мен даже при първото спиране няма да има разлика, но при второто със сигурност едната ще вика пожарната :mhihi: Напълно съм съгласен че си заслужават инвестицията, при положение че е под 100лв разликата общо :)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от skorpiks » 04 Апр 2009, 22:16

Колега, виж в "Продава". Аз си взех от един колега двоини без ръб за 60лв. (втора употреба). 6-7 месеца карам с тях без проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: дискове ,наладки питане

Мнение от bmw325tds » 25 Дек 2009, 13:34

Здравейте, колеги!
Трябва да сменям предни дискове и накладки.
Колата е е36, 325tds.
Интересува ме дали предните дискове вървят заедно с лагерите или как?
Не можех да намеря тема за смяна на предни дискове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: дискове ,наладки питане

Мнение от metodi80 » 25 Дек 2009, 14:57

bmw325tds написа:Здравейте, колеги!
Трябва да сменям предни дискове и накладки.
Колата е е36, 325tds.
Интересува ме дали предните дискове вървят заедно с лагерите или как?
Не можех да намеря тема за смяна на предни дискове.


Ето как се сменят дискове , (даже са посочени стойностите за минимална дебелина на диска) ...

http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... e-Disc.htm

Ето как се сменят накладки....

http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... e_Pads.htm :yes:

А иначе по темата .... , колега пиши на колегата laviatan , сигурен съм , че ще ти предложи нещо хубаво и като качество и като цена ...!

Искам да се "включа" в диалога м/у стан и liloff .... Принципно вентилираните (или както liloff им казва -двойни) дискове спират по добре от плътните именно заради това , че по трудно нагряват (а и по трудно "врапират") .... Иначе в "идеални" условия , ако имаме два автомобила с еднаква маса , но с различни дискове (съответно едната кола с плътни , а другата с вентилирани), при първото натискане на спирачката ,автомобилите ще спрат еднакво .... Леко ще се отклоня от темата .... Спирачното усилие в един автомобил се съобразява с различни фактори най -важни от които са масата на автомобила и скоростта , която може да развие...При БМВ (и изобщо при автомобили със задно ...) има нещо специфично - не винаги е хубаво спирачното усилие на задните колела да е по -голямо . Доказано е , че ако е по -голямо от необходимото се създават условия за понасяне на автомобила. Преди време бях попаднал на тест на Е36 след конверсия на задни барабанни спирачки с дискови (без масата на автомобила да се е променила).... В теста се доказваше , че колата спира доста по добре , но става малко по -нестабилна....

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook