дискове ,наладки питане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
дискове ,наладки питане
колеги колата е компакт тдс 90 конски сили:),предни дискове и предни накладки какви да сложа на една средна цена:)
Мдам, аз съм с такива. Много хубаво спира с тях.
Другия вариант, сменяй директно дисковете и спирачните апарати с такива от 320-ка, че поне дисковете са двойни и ще спира. То веднъж ще потрябва, ама е хубаво да го има потенциала за спиране. Така и така ще се занимаваш с глупости. Аз съжалявам че не го направих преди да сложа Бремботата, ама осъзнах че са единични едва при смяната.
Другия вариант, сменяй директно дисковете и спирачните апарати с такива от 320-ка, че поне дисковете са двойни и ще спира. То веднъж ще потрябва, ама е хубаво да го има потенциала за спиране. Така и така ще се занимаваш с глупости. Аз съжалявам че не го направих преди да сложа Бремботата, ама осъзнах че са единични едва при смяната.
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
е 300 лв за 90 коня не знам не са ли множко все пак тва не е някоя бега4ка за да спирам от разбоко написа:врембо около 300 лв дискове и накладки
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Дано не му се наложи да пробваliloff написа:
Не е важно как върви една кола, по-важно е как спираТова след 21г. възраст го осъзнават много хора.

liloff написа:Мдам, аз съм с такива. Много хубаво спира с тях.
Другия вариант, сменяй директно дисковете и спирачните апарати с такива от 320-ка, че поне дисковете са двойни и ще спира. То веднъж ще потрябва, ама е хубаво да го има потенциала за спиране. Така и така ще се занимаваш с глупости. Аз съжалявам че не го направих преди да сложа Бремботата, ама осъзнах че са единични едва при смяната.


- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
и то стана 220лв, като 250-60 струват хубавите не Делфи
И това е най-тъпата логика според мен - като не върви нямало нужда да спира от раз. Еми мани ги тогава тия спирачки по-голяма икономия от това няма.
Кола с вентилирани дискове спира по същия начин както и с плътни, само дето вентилираните загряват след ПРИМЕРНО 10 спирания, плътните след 2.

liloff написа:Мдам, аз съм с такива. Много хубаво спира с тях.
Другия вариант, сменяй директно дисковете и спирачните апарати с такива от 320-ка, че поне дисковете са двойни и ще спира. То веднъж ще потрябва, ама е хубаво да го има потенциала за спиране. Така и така ще се занимаваш с глупости. Аз съжалявам че не го направих преди да сложа Бремботата, ама осъзнах че са единични едва при смяната.
Кола с вентилирани дискове спира по същия начин както и с плътни, само дето вентилираните загряват след ПРИМЕРНО 10 спирания, плътните след 2.
стан написа:...Кола с вентилирани дискове спира по същия начин както и с плътни, само дето вентилираните загряват след ПРИМЕРНО 10 спирания, плътните след 2.
Koлега, да не изпадаме в безпредметни спорове... Като спреш веднъж от 180 до нула с единични спрямо кола със спирачки с двойни дискове, ще разбереш разликата.
На другата кола са ми също Brembo Max Grooved дискове, но двойни и разликата е осезаема.
BMW са решили да спестят някой лев от спирачки, което не им прави чест и е безподобно недомислие, но... такъв е животът. Пазарна икономика.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Да, в тоя случай е така. Вентилираните при такова продължително спиране ще загреят доста по-малко и съответно ще спрат по-добре. Според мен даже при първото спиране няма да има разлика, но при второто със сигурност едната ще вика пожарната
Напълно съм съгласен че си заслужават инвестицията, при положение че е под 100лв разликата общо 


Re: дискове ,наладки питане
Здравейте, колеги!
Трябва да сменям предни дискове и накладки.
Колата е е36, 325tds.
Интересува ме дали предните дискове вървят заедно с лагерите или как?
Не можех да намеря тема за смяна на предни дискове.
Трябва да сменям предни дискове и накладки.
Колата е е36, 325tds.
Интересува ме дали предните дискове вървят заедно с лагерите или как?
Не можех да намеря тема за смяна на предни дискове.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: дискове ,наладки питане
bmw325tds написа:Здравейте, колеги!
Трябва да сменям предни дискове и накладки.
Колата е е36, 325tds.
Интересува ме дали предните дискове вървят заедно с лагерите или как?
Не можех да намеря тема за смяна на предни дискове.
Ето как се сменят дискове , (даже са посочени стойностите за минимална дебелина на диска) ...
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... e-Disc.htm
Ето как се сменят накладки....
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... e_Pads.htm

А иначе по темата .... , колега пиши на колегата laviatan , сигурен съм , че ще ти предложи нещо хубаво и като качество и като цена ...!
Искам да се "включа" в диалога м/у стан и liloff .... Принципно вентилираните (или както liloff им казва -двойни) дискове спират по добре от плътните именно заради това , че по трудно нагряват (а и по трудно "врапират") .... Иначе в "идеални" условия , ако имаме два автомобила с еднаква маса , но с различни дискове (съответно едната кола с плътни , а другата с вентилирани), при първото натискане на спирачката ,автомобилите ще спрат еднакво .... Леко ще се отклоня от темата .... Спирачното усилие в един автомобил се съобразява с различни фактори най -важни от които са масата на автомобила и скоростта , която може да развие...При БМВ (и изобщо при автомобили със задно ...) има нещо специфично - не винаги е хубаво спирачното усилие на задните колела да е по -голямо . Доказано е , че ако е по -голямо от необходимото се създават условия за понасяне на автомобила. Преди време бях попаднал на тест на Е36 след конверсия на задни барабанни спирачки с дискови (без масата на автомобила да се е променила).... В теста се доказваше , че колата спира доста по добре , но става малко по -нестабилна....
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани