колеги-някой с права тръба и накрая ремус-да ми помогне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

колеги-някой с права тръба и накрая ремус-да ми помогне

Мнение от ivailo » 31 Мар 2009, 22:52

Някой от вас да е забелязал спад на мощността във високите убороти--или аз си внушавам нещо. 320ка е36 е колата.Правата тръба започва веднага след ламбда сондата от там от 2 е направено към 1 изхот с преходник.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 31 Мар 2009, 23:08

не си внушаваш трябва малко да се задъши колата демек и трябва някакво средно гърне (резонатор)иначе има вероятност да харчи много и да няма мощтност във високите. ;)
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 31 Мар 2009, 23:21

cherveia написа:не си внушаваш трябва малко да се задъши колата демек и трябва някакво средно гърне (резонатор)иначе има вероятност да харчи много и да няма мощтност във високите. ;)
ми той майстара остави едно малко дето беше слепено за катализатора и ми каза че си е резонатор това там и няма смисал от 2ри

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 31 Мар 2009, 23:30

Предназначението на резонаторът е да пропуска безпрепятствено изгорелите газове, а пък да отразява ударната вълна като в огледало и да я върне обратно към двигателя.
Отразената ударна вълна достигайки затворения изпускателен клапан, се отразява и от него. Ако дължината на тръбата до резонатора се подбере по такъв начин, че отразяването от клапана да стане непосредствено преди отварянето му, то скокът на разреждане (вакуума) последващ след ударната вълна, ще изсмуче изгорелите газове от горивната камера и ще подобри продухването на цилиндъра.

В случай, че двигателя работи с оборотите на резонанса, в изпускателната тръба се получава стояща вълна с разреждане /вакуум/ при изпускателния клапан. Работата е в това, че описания процес наречен резонанс, възниква само при определени обороти на двигателя. Спортистите често използват това явление.
За всеки цилиндър на двигателя, те поставят отделна изпускателна тръба с определена дължина.

Ролята на отражател може да се изпълнява и от заварена на определено разстояние от изпускателния клапан шайба. При резонанс не се допускат резки огъвки на тръбите, тъй- като в огъвките, ударната вълна се разсейва и се появяват паразитни отражения.
Трябва да се отбележи, че процесът резонанс се използва при автомобилите без катализатор. Катализаторът работи добре, когато е прогрят добре. Затова той се поставя възможно най-близо до двигателя и разполагането на резонансни изпускателни тръби е невъзможно.
Известно е, че автомобилите с катализатор имат намалена мощност.

Резонансът има максимален ефект, когато всеки цилиндър е с изпускателна тръба и резонатор. Неправилното поставяне на резонатор води до запазвавне на статуквото, че генерацията (гърнета, изпускателни тръби и др.) отнемат около 10% от мощността на двигателя.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re: колеги-някой с права тръба и накрая ремус-да ми помогне

Мнение от ivailo » 19 Мар 2010, 1:03

колеги днес ми изпадна едно резонантно гърне от 1.8 16в доч мотора,дали може да го сложа на 320ка ванос че в момента съм права тръба едно малко гърне и пак права тръба и накрая ремус,във високите обороти има едно дрънчене,дали резонанса ще го изчисти това дрънчене,малко е странен също да кажа тоя резонанс,по-средата на него от вътре има някакво като скеле наподобяващо на звезда някой виждал ли е или да го снимам утре и да покажа?

http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE ... f/untitled
това е ремуса

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Re: колеги-някой с права тръба и накрая ремус-да ми помогне

Мнение от kalobrana » 19 Мар 2010, 1:34

Това дрто му викаш звезда гърнеджиите му викат пеперуда и преди него в търбата има множество отвори,целта му е да спъне потока на газовете и резона като ги кара част от тях да минат през отворите. А по нагоре е написано мн.ЯСНО
Мойто мнение е че с подходящ резонатор ще изчезне звънтенето и ше се подобри работата на маторя в високите обороти.
Бирата е доказателство че Бог съществува!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re:

Мнение от Изрода » 19 Мар 2010, 3:00

Nukem написа:
Предназначението на резонаторът е да пропуска безпрепятствено изгорелите газове, а пък да отразява ударната вълна като в огледало и да я върне обратно към двигателя.
Отразената ударна вълна достигайки затворения изпускателен клапан, се отразява и от него. Ако дължината на тръбата до резонатора се подбере по такъв начин, че отразяването от клапана да стане непосредствено преди отварянето му, то скокът на разреждане (вакуума) последващ след ударната вълна, ще изсмуче изгорелите газове от горивната камера и ще подобри продухването на цилиндъра.

В случай, че двигателя работи с оборотите на резонанса, в изпускателната тръба се получава стояща вълна с разреждане /вакуум/ при изпускателния клапан. Работата е в това, че описания процес наречен резонанс, възниква само при определени обороти на двигателя. Спортистите често използват това явление.
За всеки цилиндър на двигателя, те поставят отделна изпускателна тръба с определена дължина.

Ролята на отражател може да се изпълнява и от заварена на определено разстояние от изпускателния клапан шайба. При резонанс не се допускат резки огъвки на тръбите, тъй- като в огъвките, ударната вълна се разсейва и се появяват паразитни отражения.
Трябва да се отбележи, че процесът резонанс се използва при автомобилите без катализатор. Катализаторът работи добре, когато е прогрят добре. Затова той се поставя възможно най-близо до двигателя и разполагането на резонансни изпускателни тръби е невъзможно.
Известно е, че автомобилите с катализатор имат намалена мощност.

Резонансът има максимален ефект, когато всеки цилиндър е с изпускателна тръба и резонатор. Неправилното поставяне на резонатор води до запазвавне на статуквото, че генерацията (гърнета, изпускателни тръби и др.) отнемат около 10% от мощността на двигателя.



Евала бате :bowdown: :bowdown: :bowdown:
уча 10 години в училища за двигатели (6 Вилхелм Пик и 4 МЕИ ) ма досега никои не ми е обяснил по ясно и точно за какво , как и защо се слага резонаторно гърне :yes: :bchug:
Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: колеги-някой с права тръба и накрая ремус-да ми помогне

Мнение от sonny » 19 Мар 2010, 12:23

Е са що не четете? Има 10 теми дееба а в тия 10 теми има още 100 лника.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook