Моето ходене по мъки с М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Моето ходене по мъки с М40

Мнение от kmet » 19 Ное 2004, 16:46

Купих си една много запазена външно 316 М40 92г Всичко беше добре в началото Смених маслото и започна да чука поне така си мисля че е от тогава преди това не бях забелязал Смених маслото от 10/40 до 0/40 Кастрол и все чука В началото докато загре е а после по всяко време.Започна и да джагърка нещо при отнемане на гъста.
Майстора каза повдигачи,вал и кобилици Отворих ме двигателя и смених ме повдигачите а също и полираха вала и кобилиците - никаква промяна
Отидох при друг майстор и той ми разфасова двигателя - всичко беше в нормите по книгата с изключение на това че буталата бяха жулили отстрани но вала беше перфектен.Накрая погледнахме биелните лагери и те бяха заминали Сменихме ги и сега е шест Като угасях двигателя лампата за маслото светваше след 4 мин а сега след 40 секунди-мисля че е по нормално
Нормалноли е да жулят буталата защото има в книгата и такъв допуск- в нормите е моя ?
Дано се е оправила защото ми писна за сега 200 км е добре

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook