Чип за 270лв. Дава +15% мощност ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Чип за 270лв. Дава +15% мощност ???

Мнение от andi » 09 Ное 2004, 15:51

Здравейте всички,
Намерих една фирма, която ми предложи чип за мойто BMW 318ti с цена 270лв. Гарантират ми +15% на мощността. Вижда ми се странно, защото не сам срещал подобна оферта. Навсякаде казват не повече от 15 коня! Моля някой да сподели мнения.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Ное 2004, 16:10

10% max.И кво значи гарантират.Само на дино се вижда има или няма ефект или със замерване на време но не с ръчния часовник ;) Тук по форума имаше и по тънки оферти потърси.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 09 Ное 2004, 16:44

На твоя компакт едва ли ще изкарат повече от 5%, и даже това ме съмнява. По-добре спести още малко и си купи хубав ауспух и генерация. БМВ са прекарали стотици часове на дайно докато настроят стандартния чип. Чиповете дръпват малко аванса напред и обикновено ти вдигат червената линия. Аванса се връща назад сам, ако бензина е лош, а червената линия е сложена там където е фабрично неслучайно. Чиповете на немодифицирани коли са общо взето вятър и мъгла. Това е моето мнение :) Има коли на които има "скрити" коне и можеш лесно да ги отключиш с чип. БМВ не са от тях. Модерните коли като цяло нямат такива "скрити" коне, освен турбо двигателите, но там пък е въпрос на компромис със надеждноста.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Ное 2004, 17:03

Кото гледам цените на спортните колектори и на Ремус и др. бая ще трябва да посъбере си мисля :roll:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 09 Ное 2004, 17:21

Трудно ми е да повярвам, че в БГ никой не прави къстом системи? Все пак труда е най-скъпото нещо в ауспусите, а в БГ кадърни заварчици все ще се намерят. Плюс това можеш да почнеш от гърнетата, което не е скъпо. Както и да е, както казах това е моето си мнение, всеки има право на собствено :) Но все пак е по-добре много пари за някакъв ефект, отколкото малко за никакъв, нали? :oops:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Ное 2004, 17:25

кау го написа много добре...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 09 Ное 2004, 17:43

Благодаря на всички

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 09 Ное 2004, 18:11

kay написа:Трудно ми е да повярвам, че в БГ никой не прави къстом системи? Все пак труда е най-скъпото нещо в ауспусите, а в БГ кадърни заварчици все ще се намерят. Плюс това можеш да почнеш от гърнетата, което не е скъпо. Както и да е, както казах това е моето си мнение, всеки има право на собствено :) Но все пак е по-добре много пари за някакъв ефект, отколкото малко за никакъв, нали? :oops:

От доста време ме мъчи тоя въпрос, в какво точно се изразява "тунинга на всмукателната и изпускателната" генерация. Преди време имаше постинг от един пич тук, който казваше, че прави къстъм всмукателна и изпускателна система, която комбинирана с чип дава около 180 коня при 2.5тдс (м51 май беше).
Дали може да дадете някой линк малко да се образовам по въпроса и евентуално някой идеи за дизелов двигател (за 1.7тдс иде реч).
Интересува ме също някой ако знае какво ще се случи ако махна изцяло задното гърне и сменя трабите с 60 милиметрови да речем. Мисля, че няма да шуми много щото имах огромна дупка на ауспуха като взех колата, а нямаше никакъв допълнителен шум. Въпроса ми е по- скоро дали това ще ми даде някакво предимство и дали не е вредно за двигателя?
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Ное 2004, 23:50

По добре махни средното си миля :roll: Дори и от средното ще има голяма разлика в шума не се залъгвай.Ако се дразниш от шум в купето по добре не го прави няма да спечелиш много.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 10 Ное 2004, 11:22

Средното отдавна е на туваня :)
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Ное 2004, 11:36

Ето един линк с някои общи приказки за ауспусите:

http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm

Лошото е, че става само с опити и грешки - или с много хубави компютърни симулации. Трябва ти човек с опит, щото едно и също нещо не винаги работи при различните коли.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 10 Ное 2004, 13:08

bum_bum кефиш ме психария ше е без гърнета да пуснеш звяра :DDD

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 10 Ное 2004, 15:03

kay написа:Ето един линк с някои общи приказки за ауспусите:

http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm

Лошото е, че става само с опити и грешки - или с много хубави компютърни симулации. Трябва ти човек с опит, щото едно и също нещо не винаги работи при различните коли.


Мерси, само незнам дали нещата, които пише за бензиновите коли са валидни и за дизела. А големия проблем тук е, че не мога да намеря човек, който някога да е правил такива безобразия с дизелова кола, каквите мен ме интересуват.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 10 Ное 2004, 15:04

krika написа:bum_bum кефиш ме психария ше е без гърнета да пуснеш звяра :DDD


Ще го пусна, колко му е. Само ще треба да се хереметизирам вътре, че да не се удуша от газовете :)))
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Ное 2004, 15:50

bum_bum написа:Мерси, само незнам дали нещата, които пише за бензиновите коли са валидни и за дизела. А големия проблем тук е, че не мога да намеря човек, който някога да е правил такива безобразия с дизелова кола, каквите мен ме интересуват.


Да, всичко за бензиновите двг по принцип е валидно и за теб. Същото се отнася и за турбо двг. Единствената разлика е, че потока на газове е по-малък защото оборотите не стигат до 6-7 хил, за това трябва да се внимава да не го напрвиш с прекалено голям диаметър и по този начин да забавиш газовете.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook