проблем - секретен ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ivelinkaBMW740_iL
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.12.2008
проблем - секретен ключ
колеги.... изгубила съм секретния ключ на е36-цата , а трябва да развият болтовете на задните гуми , за да ми сменят лагерите... тръбен ключ няма ли да помогне??? да се разбире защитата и после да се слагат нови болтове....??? или възможно ли е да използвам друг секретен ключ ( от друго бмв...една серия трябва да са нали???) моля , помогнете




- ivelinkaBMW740_iL
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.12.2008
трудно ще снимам....колата е в сервиза....майсторите са се видели в 4удо
колата е бмв 318 ис купе 94 година....

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Колежке от къде си? И ако не ги снимаш няма как да помогнем! Ако са оригиналните секретни болтове как са по книжка може да стане друг ключ. Ако са оригиналните може да помогна с ключа ако стане!
- ivelinkaBMW740_iL
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.12.2008
за помагането - трудно ще ми помогнеш.... чак в бургас съм.... оригиналните са си ..... ще видя какво мога да направя по въпроса със снимката 

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Ами ако бях в Бургас щях да помогна ама не съм! Може някои колега от Бургас при добро желание да помогне! Добре в тоя сервиз батките не могат ли да измислят начин без тоя ключ, сигурен съм че има нечин!
- ivelinkaBMW740_iL
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.12.2008
казаха , че ще опитат да направят всичко възможно , пък да видим.... за първи път съм в този сервиз , надявам се да се справят 

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Ако са оригинални болтове има решение: болтовете вървят по номера, примерно 4 бр. болтове №Х / пр. 35 /, ако са оригинални трябва да си купиш болта за отвиване за съответният номер или да намериш някой със съответният № болт.
Ако обаче са някакви други ще падне голямо трескане с чука. При него е важно да е по-голям номер
Ако обаче са някакви други ще падне голямо трескане с чука. При него е важно да е по-голям номер

- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
!
Щом секретните болтове са оригинални, отиваш в Бова Кар и по Vin-номер (последните 7 цифри от номера на шасито на колата) ще си поръчаш оригинален накрайник за секретен болт, мисля че в Дару Кар в София поддържат наличност, така че може би до 1-2 дни ще ти даставят.
Успех
Успех

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: !
YOKOHAMA написа:Щом секретните болтове са оригинални, отиваш в Бова Кар и по Vin-номер (последните 7 цифри от номера на шасито на колата) ще си поръчаш оригинален накрайник за секретен болт, мисля че в Дару Кар в София поддържат наличност, така че може би до 1-2 дни ще ти даставят.
Успех
Колежке , колегата от предния коментар ти е казал какво да направиш , ако болтовете са оригинални , ако не сега ще ти кажа какво друго да направиш.....
Значи .... вариянт първи:
Ако болтовете не са оригинални секретни болтове ( в смисъл БМВ- секретни болтове) тогава гледате каква е "шарката" на секретния болт от вътре ,ако са от секретните болтове , които се продават из магазините напоследък, то тогава "шарката " представлява едра шлица , може и някакъв друг вариянт на "шарка " да е , но просто с едно шублерче мерите вътрешния диаметър от връх до връх на шлица и от дъно до дъно ..... и при стругар отиваш да ти направи ключе .... това е най цивилизования и правилен вариянт и става за нула време ...
Вариянт втори:
Дрелката разпробива се болта , след това тялото на болта , което е останало във барабана се резбова от вътре , прави се обратна резба , навива се вътре в така направения канал друго болтче и се отвива остатъчето от болта (което е в барабана) .... този вариянт е малко хамалски и не е сигурно , че няма да се повреди я джанта , я барабан....
Това е ...дано си ме разбрала ... УСПЕХ!!!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани