Палене-обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Gri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 27.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Палене-обороти
Здравейте момчета
, това ми е първия пост във форума (след 2 месеца четене, е не непрекъснато де :-) Много неща научих от вас. Благодаря за гостоприемството
До преди 4 г. карах Лада, после Голф 2 и накрая мечтата ми от 20г. БМВ
Имам си го от ~месец. Разбира се имам проблеми, но два от тях ме мъчат засега много.
1. Като врътна стартера имам колебания на оборотите, които след 5-6 нагоре-надолу се стабилизират на ~800rpm. Колебанията са 2-3 при първото палене за деня. След разговор със специалист получих съвета да сменя горивния филтър и да налея една добавка към бензина за прочистване на дюзите. Направих го и колебанията спаднаха до 2-3, но си ги има пак. Съвета идва след диагностика с комп. - всичко си е наред. Пак по негови предположения остава да са замърсени дюзи или бензинова помпа. И може би във връзка с това другия проблем:
2. Повече от от 4800rpm не мога да стигна - забивам нос, просто съм дотук. На всяка предавка. На място няма проблем да ги достигна.
На мен ми прилича на помпата...
Любимата е 318i E36 '93
Някой нещо да се сеща?


До преди 4 г. карах Лада, после Голф 2 и накрая мечтата ми от 20г. БМВ

1. Като врътна стартера имам колебания на оборотите, които след 5-6 нагоре-надолу се стабилизират на ~800rpm. Колебанията са 2-3 при първото палене за деня. След разговор със специалист получих съвета да сменя горивния филтър и да налея една добавка към бензина за прочистване на дюзите. Направих го и колебанията спаднаха до 2-3, но си ги има пак. Съвета идва след диагностика с комп. - всичко си е наред. Пак по негови предположения остава да са замърсени дюзи или бензинова помпа. И може би във връзка с това другия проблем:
2. Повече от от 4800rpm не мога да стигна - забивам нос, просто съм дотук. На всяка предавка. На място няма проблем да ги достигна.
На мен ми прилича на помпата...
Любимата е 318i E36 '93

Някой нещо да се сеща?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Като гледам годинката е М40 ,така че спокойно може да е от износен разпределителен вал .. точно такива са симптомите .. може да е и помпата естествено 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
обикновени проблеми когато става вапрос за центровка на клапаните ,но понеже наистина е М40 съм съгласен с Алекси
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
клапани напасване на леглата и вала да се види , най добре отвори капака на клапаните и погледни дали има орубени гърбици,
Проверката на вала в сервиз не вярвам да е повече от 30лв, опитай първо с нея!!! ,иначе на вярвам да е бензиновата помпа
към 250 лева е но не е тя 90% гаранция 
Проверката на вала в сервиз не вярвам да е повече от 30лв, опитай първо с нея!!! ,иначе на вярвам да е бензиновата помпа


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
да от повдигачи е сигурно,и аз имам м40 и при каране не мога да кача повече от 5000-5200 оборота(понякога качва ама не винаги),обаче нямам колебание в оборотите като я запаля....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
най-интересното е че всичко това стана изведнъж,иначе преди си качваше нормално
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Gri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 27.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Благодаря на всички за мненията
И моя механик каза, че първото нещо, което трябва да направи е да свали капака и да погледне какво става отдолу, защото отвори капачката на маслото и там имаше адски много мръсотия и отлагания. Иска да изчисти каквото може под капака и после целия двигател с онова масло за промиване, не му знам името.
Освен това наистина много ми тракат повдигачите, не само първите примерно 5сек. та сигурно това ще е причината както казаха ludiagsm и ///M power. Само трябва да го изчакам да свърши с една друга машина. Ще ви кажа какъв е бил проблема като се разбере.
Сори, че пуснах темата в Е30, но се уетих късно.

Освен това наистина много ми тракат повдигачите, не само първите примерно 5сек. та сигурно това ще е причината както казаха ludiagsm и ///M power. Само трябва да го изчакам да свърши с една друга машина. Ще ви кажа какъв е бил проблема като се разбере.
Сори, че пуснах темата в Е30, но се уетих късно.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
mitak_o написа:ОК лудиа ти какво направи та си снимал главата полирана , много ми е интересно... знам едно м40 си погубил вече ама по на там...
ами какво , преди6ния майстор , е забравил да ми сложи успокоителя на веригата , който стои между двата разпределителни вала ( на М42)и резултата е 8 криви изпускателни клапана , нервирах се купих си вси4ки необходими инструменти и си я правя сам , имам ден и половина в семицата , както и ве4ер , така и така съм свалил вси4ко та си полирам колектори бутала малко входа на главата откъм смукателните клапани , и тва е
- Gri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 27.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Проблемите се решиха.
Втория се оправи с подмяна на разпределителен вал (много надран и износен), повдигачи (единия само беше сдал багажа) и разни други неща като ремъци, ролки, които нямат връзка. Благодаря на всички, които писаха по проблема
По-интересен е първия. При смяна на скапан термостат с нов, изтече някакво количество антифриз и после следваше наливане на нов и обезвъздушаване. По-време на загряването на двигателя се оказа, че закачения компютър за буксата за диагностика показваше неработещдатчик за темп. (този, който предава данни на комп. на колата, не онзи за уреда на арм. табло). Т. е. двигателя беше загрял, а датчика отчиташе 63 градуса. След последващо обезвъздушаване датчика започна да показва истинската темп. Та в крайна сметка се разбра, че е имало въздушна тапа около датчика и той непрекъснато е показвал по-ниска темп. Оттам нестабилна работа на двиг. и това колебание на оборотите при палене. А и по-висок разход на бензин
. Сега всичко е ок. След време ще ви кажа дали наистина разхода е паднал.
А бяхме тръгнали да чистим дюзи с ултразвук и още няколко идеи за решение на проблема... И съм на седмото небе
Много досадно беше това колебание на оборотите, чаках да спре и тогава тръгвах, иначе чат-пат двиг. гаснеше като на Убиец 
P.S. Проблемът е решен при следващия собственик.
Просто смяна кабели за свещи.
Втория се оправи с подмяна на разпределителен вал (много надран и износен), повдигачи (единия само беше сдал багажа) и разни други неща като ремъци, ролки, които нямат връзка. Благодаря на всички, които писаха по проблема

По-интересен е първия. При смяна на скапан термостат с нов, изтече някакво количество антифриз и после следваше наливане на нов и обезвъздушаване. По-време на загряването на двигателя се оказа, че закачения компютър за буксата за диагностика показваше неработещдатчик за темп. (този, който предава данни на комп. на колата, не онзи за уреда на арм. табло). Т. е. двигателя беше загрял, а датчика отчиташе 63 градуса. След последващо обезвъздушаване датчика започна да показва истинската темп. Та в крайна сметка се разбра, че е имало въздушна тапа около датчика и той непрекъснато е показвал по-ниска темп. Оттам нестабилна работа на двиг. и това колебание на оборотите при палене. А и по-висок разход на бензин

А бяхме тръгнали да чистим дюзи с ултразвук и още няколко идеи за решение на проблема... И съм на седмото небе


P.S. Проблемът е решен при следващия собственик.
Просто смяна кабели за свещи.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани