Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Joro_Paveto написа:Ясно няма да ги връзвам, поне за сега.
А ето схемите, по които направих моята:
http://media.snimka.bg/4009/014273185.jpg
http://media.snimka.bg/4009/014273184.jpg
http://media.snimka.bg/4009/014273183.jpg
http://media.snimka.bg/4009/014273181.jpg
Нямам скенер и снимам с един фотоапарат и качеството е лошо. за което се извинявам. Но горе-долу се разбира.
А се чудя дали не мога гонга, да го заменя с някой зумер за забравени фарове...
Да това са схемите от ЕТМ и са много точни

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Светна ОК
...такааа, а сега Проблемът - барнах спирачката и си е** мамата...пак "check control inactive"
Къде може да се корени грешката: като слагах "Brake light switch"-a, за да не режа кабели извадих пиновете на тези от колата, махнах срязаните и вързах switch-а към съществуващите в колата.
По схемите е дадено, че кафяво/сивия кабел се връзва към пин1 на X1070 (черна букса на борда), а кафявия си е маса.
Проблемът идва със СИНЬО/ЧЕРВЕНИЯ кабел на Brake Light Switch-a - в едната схема е даден, че се свързва към пин2 на X1070 (черна букса на борда), а в следващата е дадено, че се връзва към съответния синьо/червен пин9 на букса Х1074 (бяла букса на Check Control-a).
Аз вързах СИНЬО/ЧЕРВЕНИЯ кабел на Brake Light Switch-a към Check Control-a, БЕЗ да го прекъсвам и БЕЗ да го връзвам към ПИН2 на Х1070 (черната букса на борда) възнижно ли е оттам да ми идва проблема?
А сега като разгледах пак схемите и видях, че Синьо/Червения кабел се връзва и към борда пин2 и към Чека...утре ще ги свържа и ще пиша какво е станало.
Ще постна и преправянето на стповете...да се надяваме, че ще е успешно


...такааа, а сега Проблемът - барнах спирачката и си е** мамата...пак "check control inactive"
Къде може да се корени грешката: като слагах "Brake light switch"-a, за да не режа кабели извадих пиновете на тези от колата, махнах срязаните и вързах switch-а към съществуващите в колата.

По схемите е дадено, че кафяво/сивия кабел се връзва към пин1 на X1070 (черна букса на борда), а кафявия си е маса.
Проблемът идва със СИНЬО/ЧЕРВЕНИЯ кабел на Brake Light Switch-a - в едната схема е даден, че се свързва към пин2 на X1070 (черна букса на борда), а в следващата е дадено, че се връзва към съответния синьо/червен пин9 на букса Х1074 (бяла букса на Check Control-a).
Аз вързах СИНЬО/ЧЕРВЕНИЯ кабел на Brake Light Switch-a към Check Control-a, БЕЗ да го прекъсвам и БЕЗ да го връзвам към ПИН2 на Х1070 (черната букса на борда) възнижно ли е оттам да ми идва проблема?
А сега като разгледах пак схемите и видях, че Синьо/Червения кабел се връзва и към борда пин2 и към Чека...утре ще ги свържа и ще пиша какво е станало.
Ще постна и преправянето на стповете...да се надяваме, че ще е успешно

Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Голям борд- конверсия
Чакаме да напишеш за чека всичко от ДО ако не те мързи
Ще е МНОООООГО полезно

I'm slowly drifting


- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Голям борд- конверсия
а на компота някои знае ли къде се вързва жълто-червената жица от ръчката за оправлението на борда извинявам се ако има някъде тема но аз не намерих нищо мерси предварително 

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Голям борд- конверсия
DirtySouth написа:Чакаме да напишеш за чека всичко от ДО ако не те мързиЩе е МНОООООГО полезно
Ще гледам тази седмица да намеря време и да напиша. Схемите, които ползвах както каза Лъчо са много верни и с тях не би трябвало да има проблем всеки да се оправи. Най-важното е схемите да са за ЕВРОПЕЙСКИ автомобили, че за американските са малко по-различни при връзването на стоповете най-вече. Трябва да видя къда са ми описанията дето си правих сам и ще напиша подробно.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Голям борд- конверсия
При монтажа на борда, в бялата букса (пин 14) ми остана един кабел(черно/бял/жълт) който не е описан, някой има ли идея за какво е. Иначе борда си работи. Не стартира както Ицо го е описал "check control inactiv" , вероятно защото донора не е имал ЧЕК. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Голям борд- конверсия
А при мен всичко в вързано както е описал колегата, бачка си ама не ми показва колко литра имам в резервоара и колко км мога да измина с това гориво. Някой ако има идея кои пинчета от буксите на таблото да проверя..... няма равен.
Re: Голям борд- конверсия
За първи път пиша в форума, макар че доста съм чел. Имам един бърз въпрос. Сложих си големия борд, светна, заработи НО инфото което показва се обновява много бавно. Имам предвид примерно скороста, тръгвам стигам 40 на таблото, а на борда е едва 5-10 и друго стигнах 100 и борда остана на 30 и няколко. Ако някой знае нещо моля за 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Голям борд- конверсия
WINDSURF написа:За първи път пиша в форума, макар че доста съм чел. Имам един бърз въпрос. Сложих си големия борд, светна, заработи НО инфото което показва се обновява много бавно. Имам предвид примерно скороста, тръгвам стигам 40 на таблото, а на борда е едва 5-10 и друго стигнах 100 и борда остана на 30 и няколко. Ако някой знае нещо моля за
Почти съм сигурен , че на борда наблюдаваш средната скорост, а на стрелката наблюдаваш реалната.

Реалната през борда можеш да я видиш, като отключиш скритите кодове, под номер 8.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Голям борд- конверсия
Забравих да питам, долния бутон в ляво за какво е (без да броим цифрите) , защото при мен не се случва нищо. Трябва ли да си го правя или да влизам пак в менюто. Благодаря.
Re: Голям борд- конверсия
Ето и от мен нещо, което мисля че ще е полезно. С големия борд съм,
но ме дразнеше че нямам лостчето на което пише BC, та тия дни малко си поиграх и ето го резултата:



Захващането е 1 към 1, кабелите и буксите не съвпадат
и трябва малко преработка, но крайния резултат е добър.
но ме дразнеше че нямам лостчето на което пише BC, та тия дни малко си поиграх и ето го резултата:



Захващането е 1 към 1, кабелите и буксите не съвпадат
и трябва малко преработка, но крайния резултат е добър.
Re: Голям борд- конверсия
Хора някой може ли да помогне. Имам ССМ от Е34 и искам да го сложа на моята (Е36). Може ли, и ако да, къде да потърся някоя схемичка. (Сложих си големия борд) 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани