Настройка газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Настройка газов инжекцион
Защо не опиташ да занулиш адаптации да покараш само на бензин и да видиш после стоиностите?
Благодаря на колегата за готиното обяснение,аз до сега не съм ги съобразявал тези три стойности в инпата.Само гледам на празен ход волтажите на сондите да се клатят между 0,5 и 5 волта.
До сега каквито настроики да съм правил на моята кола разлика в разхода не усещам, само във вървежа и смяната на предавките,колата е 528автомат.
Тези дни ще се загледам в тези адаптации.
Скоро установих,може и да си въобразявам че във пълното натоварване на мотора когато леко обедня сместа и колата върви по-добре.Аз винаги съм се стремил да е една идея по-богата а на празен ход бензиновите времена да не помръдват когато обърна на газ.
Благодаря на колегата за готиното обяснение,аз до сега не съм ги съобразявал тези три стойности в инпата.Само гледам на празен ход волтажите на сондите да се клатят между 0,5 и 5 волта.
До сега каквито настроики да съм правил на моята кола разлика в разхода не усещам, само във вървежа и смяната на предавките,колата е 528автомат.
Тези дни ще се загледам в тези адаптации.
Скоро установих,може и да си въобразявам че във пълното натоварване на мотора когато леко обедня сместа и колата върви по-добре.Аз винаги съм се стремил да е една идея по-богата а на празен ход бензиновите времена да не помръдват когато обърна на газ.
Re: Настройка газов инжекцион
Hip-hopotam написа:Скоро установих,може и да си въобразявам че във пълното натоварване на мотора когато леко обедня сместа и колата върви по-добре.
Възможно е да го има тоз ефект, ако мултипликативните са ти бедни, сиреч положителни. При въздух над 250кг/ч, което е горе-долу от 3/4 отворен дросел нагоре, адаптации не се пишат, но се вземат предвид. И ако имаш няколко процента адаптации на бедно в средните натоварвания, те се добавят и във високите. В малките и средните не се усещат много няколко процента бедно/богато, но във високите се усеща. И за това се получавава това хубаво вървене при свалени коефициенти в големите натоварвания.
П.П. Стига сте карали колегата да си ресетва адаптациите, че таман сме напипали някакъв верен път за настройка. Ако омажем цялата работа с бензинови адаптации после зор ще се ориантираме, кое е от бензина, кое от газта.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Настройка газов инжекцион
Ето го положението при мен.Малко съм богат към смес.Ще коригирам скоро.
Имах грешка за сонда и датчик колянов вал.Не съм имал симптоми за нищо,сега занулих грешки и ще пробвам скоро пак.Сондите си клатят няма проблем.
Имах грешка за сонда и датчик колянов вал.Не съм имал симптоми за нищо,сега занулих грешки и ще пробвам скоро пак.Сондите си клатят няма проблем.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ето я графиката, опитах се максимално да доближа до описаното от теб. Адаптациите са от няколко минути след настройката, знам че толкова бързо нищо не се е променило ни ми прави впечатление че разликата между 2те 3ки цилиндри на adaptation value add е бая голяма. От грешките за ламбда сонди нямаше, имаше само тази записана която не мога да разбера от къде е, появява се от време на време и изчезва сама. Реших да погледна и таблицата със коефициентите, там всичко си стои на 1. Нормално ли е така
Също така забелязах че и веднага след настройката двигателя заработи бая гладко и тихо, само трябва да му сменя спелсканкте тампони и ще стои права монета отгоре му





Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Също така забелязах че и веднага след настройката двигателя заработи бая гладко и тихо, само трябва да му сменя спелсканкте тампони и ще стои права монета отгоре му






Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
А относно разхода, миналия ден коментирахме с един колега, че аз го водя че карам извънградско, обаче то реално са по 10км в посока общо 20км на ден по околовръстното, и то колата докато загрее нормално аз съм стигнал и я гася, щото тя като превключи на газ на 35° съм я направил и аз тръгвам и за 10мин ГД стигам. И то от там ми вдига това разхода
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
След 40-50 километра ще видим как се е отразила настройката на адаптациите. Когато се променят настройките е нормално да се появят разлики в двете банки цилиндри отначало, докато се... наладят нещата.
А по таблицата е нормално всичко си седи на единици, там е за фина настройка.
Тази грешка дето ти пише отвреме на време май е за попуски в запалването на някой цилиндър... там - свещи, лули, бобини, датчици, кабели... и т.н. Ама гледам че я е записало еднократно при над 5000 оборота, та за настройката не е проблем.
И кажи как я усещаш колата, върви ли, не върви ли? Някъде да я усещаш тромава?
А по таблицата е нормално всичко си седи на единици, там е за фина настройка.
Тази грешка дето ти пише отвреме на време май е за попуски в запалването на някой цилиндър... там - свещи, лули, бобини, датчици, кабели... и т.н. Ама гледам че я е записало еднократно при над 5000 оборота, та за настройката не е проблем.
И кажи как я усещаш колата, върви ли, не върви ли? Някъде да я усещаш тромава?
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Мии върви си добре колата, във високите сякаш губи мощност, но на газ винаги ми е била малко тромава във високите, дори като беше нова газовата. Има и разлика в динамиката спрямо бензина, на бензин има бая повече рязcerberus написа:След 40-50 километра ще видим как се е отразила настройката на адаптациите. Когато се променят настройките е нормално да се появят разлики в двете банки цилиндри отначало, докато се... наладят нещата.
А по таблицата е нормално всичко си седи на единици, там е за фина настройка.![]()
Тази грешка дето ти пише отвреме на време май е за попуски в запалването на някой цилиндър... там - свещи, лули, бобини, датчици, кабели... и т.н. Ама гледам че я е записало еднократно при над 5000 оборота, та за настройката не е проблем.
И кажи как я усещаш колата, върви ли, не върви ли? Някъде да я усещаш тромава?
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
И аз така си помислих, това ще го оправим в последствие.
За сега да оправим адаптациите. 
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Като се замисля че цялата тази процедура ме очаква отново след тунинг проекта които замислям ми призляваcerberus написа:И аз така си помислих, това ще го оправим в последствие.За сега да оправим адаптациите.


ама поне вече ще знам как се прави 

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Ако ще слагаш нещо за принудително пълнене, там нещата са доста различни...
А ако мислиш за чип тунинги, да ти кажа че няма нужда, защото повечето от това дето правят маперите, можем да го сътворим на газ, и да върви повече от бензина, но адаптациите няма да са "ок" тогава
Ама ще е много трудно с писане във форума да се получи това
... а и маперите ще ме обвинят във всички смъртни грехове и издаване на вуду-тайни 
А ако мислиш за чип тунинги, да ти кажа че няма нужда, защото повечето от това дето правят маперите, можем да го сътворим на газ, и да върви повече от бензина, но адаптациите няма да са "ок" тогава
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Идеята ми е бая по сложна 

Обмислям да сменя блока с чугунен от м50 разтърган на 85мм с маслена конзола от м50 съши, с бутала от м44б19, мотовилки на 135мм, колянов вал от м51д25, смукателните отвори на главата да се разширят леко, така че колектор от м50б25 да пасва с възможно по малко загуби които се получават заради малките отпври на м52 главата. Инжектори бош чудя се все още от 470 до 650цц, турбо гт30, изпускателна система тип права тръба

с клапан който да я заглушава при нормално каране и пред куките
относно разпределителните валове за изпускателен ще ползвам всмукателен от м50 а за всмукателен ще е всмукателния който имам но репрофилиран на 240°, олекотен маховик от м20 с керамика или имаше и някви хибридни дето са с феродо и керамика че да стават и за градско каране, с кутия от тдс и диф от е36 2.8 май беше 9.93. за гарнитура на главата или ремонтна на 2.05 или пак същата дебелина но метална, това ще се реши в зависимост от степента на сгъстяване която се получи. А за управляващ блок, електроника мега 3 с широколентова ламбда.
Ппц планирам не повече от 400кс ама пък в крайна сметка каквото покаже диното


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk


Обмислям да сменя блока с чугунен от м50 разтърган на 85мм с маслена конзола от м50 съши, с бутала от м44б19, мотовилки на 135мм, колянов вал от м51д25, смукателните отвори на главата да се разширят леко, така че колектор от м50б25 да пасва с възможно по малко загуби които се получават заради малките отпври на м52 главата. Инжектори бош чудя се все още от 470 до 650цц, турбо гт30, изпускателна система тип права тръба


с клапан който да я заглушава при нормално каране и пред куките
относно разпределителните валове за изпускателен ще ползвам всмукателен от м50 а за всмукателен ще е всмукателния който имам но репрофилиран на 240°, олекотен маховик от м20 с керамика или имаше и някви хибридни дето са с феродо и керамика че да стават и за градско каране, с кутия от тдс и диф от е36 2.8 май беше 9.93. за гарнитура на главата или ремонтна на 2.05 или пак същата дебелина но метална, това ще се реши в зависимост от степента на сгъстяване която се получи. А за управляващ блок, електроника мега 3 с широколентова ламбда.Ппц планирам не повече от 400кс ама пък в крайна сметка каквото покаже диното



Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Като цяло един "СКРОМЕН" проект за м52б30 турбо 


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk



Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Ще ти трябва много читав мапер за такъв проект, че да не стане проект 3 литра турбо в кофата...
При турбото нещата са различни, и не можеш да си позволиш беднотии, че всичко става "на мармалад" за секунди... Ама за сега да се фокусираме върху текущото. 
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ппц знам един добър мапер ама е чак в София и ми идва далечко особенно за вече сглобена кола, другия вариант е тука в Стара Загора един пич който турбинира ис-ки за закуска, и си ги настройва сам, той ще съдейства до където можеcerberus написа:Ще ти трябва много читав мапер за такъв проект, че да не стане проект 3 литра турбо в кофата...При турбото нещата са различни, и не можеш да си позволиш беднотии, че всичко става "на мармалад" за секунди... Ама за сега да се фокусираме върху текущото.
Е да, че то тези ми идеи са за напред в бъдещето, като събера нужните части


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Мен ся ме човърка един друг въпрос. Може ли да се направи прекъсвач през газовия софтуер или това е работа само за някой който разбира през бензиновия. Че заводско м52 имат много гаден прекъсвач
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани