Дневни светлини при Е36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- MITKO F1fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: VARNA
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525xi N53 април 2008
Re: Дневни светлини при Е36?
Днес колегата Михал си осъществи проекта.Всичко си работи както го е обяснил.Аз не направих интервенцията защото държа светлините да се палят след като запаля двигателя.Ефекта на светене е като при колегата gabol.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Дневни светлини при Е36?
MITKO F1fen написа:Днес колегата Михал си осъществи проекта.Всичко си работи както го е обяснил.Аз не направих интервенцията защото държа светлините да се палят след като запаля двигателя.Ефекта на светене е като при колегата gabol.
за това мисля да свържа релето към алтернатора но ме притеснява да не му объркам работата, ако някой е наясно да сподели

- MITKO F1fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: VARNA
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525xi N53 април 2008
Re: Дневни светлини при Е36?
mihal написа:MITKO F1fen написа:Днес колегата Михал си осъществи проекта.Всичко си работи както го е обяснил.Аз не направих интервенцията защото държа светлините да се палят след като запаля двигателя.Ефекта на светене е като при колегата gabol.
за това мисля да свържа релето към алтернатора но ме притеснява да не му объркам работата, ако някой е наясно да сподели
Ами дано някой се включи и даде съвет.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36?
mihal написа:MITKO F1fen написа:Днес колегата Михал си осъществи проекта.Всичко си работи както го е обяснил.Аз не направих интервенцията защото държа светлините да се палят след като запаля двигателя.Ефекта на светене е като при колегата gabol.
за това мисля да свържа релето към алтернатора но ме притеснява да не му объркам работата, ако някой е наясно да сподели
Свържи го през още едно управляващо реле. Управляващото реле го свържи към лампата на алтернатора, която е на таблото. така ще се палят след като двигатела заработи. Ако искаш може да му сложиш и една закъснителна верига и така ще е сигурно, че ще се включат след като двигатела вече работи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Дневни светлини при Е36?
новото реле за какво ми е? директно ако свържа проблеми ли ще има?
и с лампата за зареждане какво всъщност става? подава – като не зарежда и + като зарежда ли?
и с лампата за зареждане какво всъщност става? подава – като не зарежда и + като зарежда ли?

- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Дневни светлини при Е36?
Няма проблем да се закачи на динамото.Само трябва да се намери правилната жица която си е мощна и няма защита само един предпазител и готово.И няма ли да споделиш на колегите от къде си взел схемата? 
viewtopic.php?f=7&t=227283
Само дето никой не прояви интерес да му дам схемата до сега.Смятай колко колеги предпочитат ангелските комбали пред нещо ефективно.
П.С. Не е задължително да се вързва към динамото.При мен (може би и при вас) има предпазител в таблото който има напрежение при работещ двигател само.

viewtopic.php?f=7&t=227283
Само дето никой не прояви интерес да му дам схемата до сега.Смятай колко колеги предпочитат ангелските комбали пред нещо ефективно.

П.С. Не е задължително да се вързва към динамото.При мен (може би и при вас) има предпазител в таблото който има напрежение при работещ двигател само.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Дневни светлини при Е36?
XosetoR написа:Няма проблем да се закачи на динамото.Само трябва да се намери правилната жица която си е мощна и няма защита само един предпазител и готово.И няма ли да споделиш на колегите от къде си взел схемата?
viewtopic.php?f=7&t=227283
Само дето никой не прояви интерес да му дам схемата до сега.Смятай колко колеги предпочитат ангелските комбали пред нещо ефективно.
П.С. Не е задължително да се вързва към динамото.При мен (може би и при вас) има предпазител в таблото който има напрежение при работещ двигател само.
да, пропуснах авторските права


- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Дневни светлини при Е36?
Предварително заявявам,че не правя реклама а споделям опит.Вероятно има и други продукти на пазара вършещи същата работа ,но нямам инфо за тях.Споделям инфо за този: http://smartdrl.com/index2.html Сам включва светлините след като напрежението в системата се вдигне до необходимото.Спира да действа когато включиш габарита.Известява със звучков сигнал задействането си и спирането си и т.н.Настройва се на различни режими и мощност ,става и за ксенонови светлини и какви ли не други.Има доста подробна инструкция за монтаж и функции.Единственото което трябва да промените при монтажа е ,да не го свързвате към веригата на светкавицата а на общата точка на силнотоковата верига след релето преди двата предпазителя за лявата и дясна дълга светлина.Показал съм го в схемата по-долу.

Общо взето нищо сложно за човек с нужния ентусиазъм и желание да се сдобие с още една екстра на колата си.

Общо взето нищо сложно за човек с нужния ентусиазъм и желание да се сдобие с още една екстра на колата си.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Дневни светлини при Е36?
Колеги не успях да разбера от кога точно,но е ясно че ще трябва да караме на пуснати фарове и мисля да го направя да става автоматично.
Имам ЛЕД ангелски очи и доколкото разбрах може да се използват като "дневни светлини",те са достатъчно силни и се виждат дори и срещу слънцето.Решил съм да си го направя с едно реленце и да се включват винаги само когато двигателя е запален,след като алтернатора започне да произвежда ток.Ще го направя при изкл. положение на копчето да си светват.Мисля че не е трудно и като ми остане малко време ще ви направя една схемичка как се връзва,като може да се направи същото и с късите примерно,засиви кой как предпочита.
Ако някой колега вече е осъществил това нека сподели кои са кабелите,за да не ги търся,ако не скоро ще ви уведомя как да си го направите сами

Имам ЛЕД ангелски очи и доколкото разбрах може да се използват като "дневни светлини",те са достатъчно силни и се виждат дори и срещу слънцето.Решил съм да си го направя с едно реленце и да се включват винаги само когато двигателя е запален,след като алтернатора започне да произвежда ток.Ще го направя при изкл. положение на копчето да си светват.Мисля че не е трудно и като ми остане малко време ще ви направя една схемичка как се връзва,като може да се направи същото и с късите примерно,засиви кой как предпочита.
Ако някой колега вече е осъществил това нека сподели кои са кабелите,за да не ги търся,ако не скоро ще ви уведомя как да си го направите сами


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36?
Колкото е лесно толкова и не е. Габаритите в Е36 са разделени на две вериги. Лява и дясна, лявата включва предн ляв габарит, задни левиг абарити и осветлението на задния номер. Дясната включва съответно преден десен габарит и задни десни габарити. Общата консумация на всяка верига надхвърля 1А и е добре да се използвт диоди минимум 2А и релета с комутация на контактите минимум 2А.
Фабрично късите светлини са изградени с управляваща и силова вериги, но при габаритите е само една верига. Използването на габаритите за дневни светлини налага изграждането на управляваща и изпълнителна (силова) вериги, като силовата трябва да дублира заводската верига и да сработва само при работещ двигател, а при включване на късите светлини от ключа за фаровете да се шунтира.
Фабрично късите светлини са изградени с управляваща и силова вериги, но при габаритите е само една верига. Използването на габаритите за дневни светлини налага изграждането на управляваща и изпълнителна (силова) вериги, като силовата трябва да дублира заводската верига и да сработва само при работещ двигател, а при включване на късите светлини от ключа за фаровете да се шунтира.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Дневни светлини при Е36?
Успях да си направя "дневни светлини" с моите ЛЕД ангелски очи.
Всички връзки съм ги направил зад ключа за фаровете.Нужно са Ви - 10-тина минутки,едно реле с нормално отворени контакти,няколко кабелни обувки за релето,проводници,изолирбанд(или термошлаухка),един или два диода.
На буксата на ключа има номера,но все пак ще кажа и цветовете на кабелите:
9 - общ две бели и две червени ивици
12 - ляв габарит две лилави и две сиви ивици
2 - десен габарит две жълти и две сиви ивици
Номер девет се свързва към единия нормално отворен контакт на релето.Номер дванадесет и номер две се свързват към другият нормално отворен контакт на релето,като трябва на единия или и на двата кабела да се сложи диот,това е с цел за да си останат разделени лява и дясна страна.
Единият край на бобинката на релето се свързва на маса(кафевите кабели,има и болтове и клеми отдолу под таблото навсякъде),а другият се свързва към някъде където има ток само когато запали автомобила,след като генератора започва да произвежда ток.Стана малко късно и не съм го търсил,ако някой знае къде долу под таблото има такова място нека каже,ако не утре ако имам време ще го намеря и ще пиша.
П.С На снимката може и да съм обиркал ляв и десен габарит,но няма значение,просто Ви трябват тези кабели.Може да се направи да свети и интериора,но мисля че няма смисъл,той ще светва вечер когато си пуснете фаровете
Всички връзки съм ги направил зад ключа за фаровете.Нужно са Ви - 10-тина минутки,едно реле с нормално отворени контакти,няколко кабелни обувки за релето,проводници,изолирбанд(или термошлаухка),един или два диода.
На буксата на ключа има номера,но все пак ще кажа и цветовете на кабелите:
9 - общ две бели и две червени ивици
12 - ляв габарит две лилави и две сиви ивици
2 - десен габарит две жълти и две сиви ивици
Номер девет се свързва към единия нормално отворен контакт на релето.Номер дванадесет и номер две се свързват към другият нормално отворен контакт на релето,като трябва на единия или и на двата кабела да се сложи диот,това е с цел за да си останат разделени лява и дясна страна.
Единият край на бобинката на релето се свързва на маса(кафевите кабели,има и болтове и клеми отдолу под таблото навсякъде),а другият се свързва към някъде където има ток само когато запали автомобила,след като генератора започва да произвежда ток.Стана малко късно и не съм го търсил,ако някой знае къде долу под таблото има такова място нека каже,ако не утре ако имам време ще го намеря и ще пиша.

П.С На снимката може и да съм обиркал ляв и десен габарит,но няма значение,просто Ви трябват тези кабели.Може да се направи да свети и интериора,но мисля че няма смисъл,той ще светва вечер когато си пуснете фаровете

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна dicho0o на 29 Юли 2012, 13:42, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36?
dicho0o написа:Успях да си направя "дневни светлини" с моите ЛЕД ангелски очи.
Всички връзки съм ги направил зад ключа за фаровете.Нужно са Ви - 10-тина минутки,едно реле с нормално затворени краища,няколко кабелни обувки за релето,проводници,изолирбанд(или термошлаухка),един или два диода.
На буксата на ключа има номера,но все пак ще кажа и цветовете на кабелите:
9 - общ две бели и две червени ивици
12 - ляв габарит две лилави и две сиви ивици
2 - десен габарит две жълти и две сиви ивици
Номер девет се свързва към единия нормално затворен контакт на релето.Номер дванадесет и номер две се свързват към другият нормално затворен контакт на релето,като трябва на единия или и на двата кабела да се сложи диот,това е с цел за да си останат разделени лява и дясна страна.
Единият край на бобинката на релето се свързва на маса(кафевите кабели,има и болтове и клеми отдолу под таблото навсякъде),а другият се свързва към някъде където има ток само когато запали автомобила,след като генератора започва да произвежда ток.Стана малко късно и не съм го търсил,ако някой знае къде долу под таблото има такова място нека каже,ако не утре ако имам време ще го намеря и ще пиша.![]()
П.С На снимката може и да съм обиркал ляв и десен габарит,но няма значение,просто Ви трябват тези кабели.Може да се направи да свети и интериора,но мисля че няма смисъл,той ще светва вечер когато си пуснете фаровете
Евала за ентусиазма колега, но това, което си направил е доста прибържано и опасно. Преоръчвам ти да разкачиш творението си и ако искаш на лично ще ти обясня как да си ги направиш.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Дневни светлини при Е36?
Някой може ли да обади със сигурност, ако се смени оригиналното малко реле, с това синичкото което търсите от Канада, ще светнат ли дневните светлини автоматично? Без да прекарваме никакви кабели, без да се занимаваме с нищо. Буквално вадиш малкото, слагаш тва дългото и секи път с палене на мотора, фаровете се включват автоматично?
Някой ако е пробвал, да каже дали работи със сигурност толкова просто?
Някой ако е пробвал, да каже дали работи със сигурност толкова просто?
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Дневни светлини при Е36?
Знам на едно място където го правят това Палиш и фаровете светват след няколко секунди гасиш колата и фаровете гаснат вобще не се занимавате с тях
ако ви интересува драснете 1 лс

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани