BMW газова уредба
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- sv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328 touring
Re: BMW газова уредба
Здравеите колеги, преди две години си взех колата М52Б20 с идеята да си бачкам с нея и да се кефа (работа и удоволствие) сипах точно 90лв. бензин които изчезнаха за норматив и прецених че за моито каране (около 100км.градско на ден в София) трябва да търся наи икономичния варянт. Питах разпитвах и сложих ГИ на метан за скромната сума от 3200лв
Тогава бензина беше по-скъп и икономисвах по 18- 20лв на 100км. или за 15-18 000 км ГИто беше избито
Лятото не съм имал никакви проблеми, извънградско колата си върви доста добре дигал съм 180 и превключих ръчно на бензин че един голф ми се репчеше нещо
Градско обаче си е тромава на метан особенно като тръгва от светофар с пуснат климатик
Единствените проблеми бяха зимата,сутрин като превключи и гаснеше, трябваше да загрее хубаво(стрелката горе) за да тръгне,после цял ден няма ядове до следващата сутрин. Предполагам трябваше да се донастрои нещо но аз така си карах
Единственото което ме нервираше на метана бяха бутилките,три на брои,които заемаха половината ми комби а на мен ми е нужно място за багаж
След 40 000км. реших да разкарам метана и да сложа пропан, тъкмо да мога да търкалям по лесно новите ми джанти 18ки
ГИто остана, смених бутилка и изпарител за 400лв и съм доста доволен,вярно по скъпо е от метана но колата си върви почти като на бензин (имам чувството че някои расипва масло нощем по завоите в Люлин
)
След 20 000км. на ГАЗ разхода е:градско с 18ки 14-14,5/100 с климатик до 16/100
с 15ки 12,5-13/100 климатик сега не пускам
извънградско 4 човека с 18ки нормално каране 10/100
с 15ки сам с посръчкване 9,5/100км.
Дано да съм ви бил полезен.
пп За разхода на М52Б28 на газ ще пиша по натам


Лятото не съм имал никакви проблеми, извънградско колата си върви доста добре дигал съм 180 и превключих ръчно на бензин че един голф ми се репчеше нещо

Единствените проблеми бяха зимата,сутрин като превключи и гаснеше, трябваше да загрее хубаво(стрелката горе) за да тръгне,после цял ден няма ядове до следващата сутрин. Предполагам трябваше да се донастрои нещо но аз така си карах
Единственото което ме нервираше на метана бяха бутилките,три на брои,които заемаха половината ми комби а на мен ми е нужно място за багаж
След 40 000км. реших да разкарам метана и да сложа пропан, тъкмо да мога да търкалям по лесно новите ми джанти 18ки
ГИто остана, смених бутилка и изпарител за 400лв и съм доста доволен,вярно по скъпо е от метана но колата си върви почти като на бензин (имам чувството че някои расипва масло нощем по завоите в Люлин


След 20 000км. на ГАЗ разхода е:градско с 18ки 14-14,5/100 с климатик до 16/100
с 15ки 12,5-13/100 климатик сега не пускам

извънградско 4 човека с 18ки нормално каране 10/100
с 15ки сам с посръчкване 9,5/100км.
Дано да съм ви бил полезен.
пп За разхода на М52Б28 на газ ще пиша по натам



Re: BMW газова уредба
Карал съм много коли на газ и моите наблюдения е , че който е казал че газта прецаква двигателя значи е сложил АГУ на вече прецакан двигател.
Първата ми кола , когато взех книжка беше Алфа 164 на газ, баща ми и беше навъртял 300,000 км, общо 460,000 км. по показания и я продохме, след което новия собственик е бачкал като нелегално такси и й беше навъртял още към 200,000 км.Дотук 600,000 на газ. След ремонт на единия цилиндър колата попадна в 3ти собственик , който в момента е на показания на километража на 780.000 км и вече от тази кола нищо не става
Направете си сметка 700,000 км. на газ....чак след 600,000 се прави ремонт на единия цилиндър и се смени ангренажната верига.
Ако въртите по 50,000 км.+ на година или си вземете дизел или си сложете газ за да ви е леко на джоба.
Ако не ви пука колко слагате(аз такива хора почти не познавам или те карат М3,335и и пр.) си карайте на бенз. и плащайте на ОМВ или Шел заплатите...
Когато мога да си купя Е90 или Е60 ще е дизел, но дотогава ако карате 20ските които в градско дават 14-15 по добре си сложете газ...
Лично мое мнение и не ангажирам никой с него.
Първата ми кола , когато взех книжка беше Алфа 164 на газ, баща ми и беше навъртял 300,000 км, общо 460,000 км. по показания и я продохме, след което новия собственик е бачкал като нелегално такси и й беше навъртял още към 200,000 км.Дотук 600,000 на газ. След ремонт на единия цилиндър колата попадна в 3ти собственик , който в момента е на показания на километража на 780.000 км и вече от тази кола нищо не става

Направете си сметка 700,000 км. на газ....чак след 600,000 се прави ремонт на единия цилиндър и се смени ангренажната верига.
Ако въртите по 50,000 км.+ на година или си вземете дизел или си сложете газ за да ви е леко на джоба.
Ако не ви пука колко слагате(аз такива хора почти не познавам или те карат М3,335и и пр.) си карайте на бенз. и плащайте на ОМВ или Шел заплатите...
Когато мога да си купя Е90 или Е60 ще е дизел, но дотогава ако карате 20ските които в градско дават 14-15 по добре си сложете газ...
Лично мое мнение и не ангажирам никой с него.
- m_manchev
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316и 93-та седан
- Детайли за колата: м40
Re: BMW газова уредба
Карам 316i, която от 3-4 години е на газ (обикновена АГУ на BRC). Минати са поне 60 000 км. Без ремонти и проблеми (може и касмет да имам). Дори мисля, че на газ вървененто ми харесва повече отколкото на бензин. Единственото неудобство, според мен е, че се поддържат 2 горивни системи. В крайна сметка обаче е доста по-евтино. Като разхо го докарва до 12-13 софийско градско, а извънградско около 9.
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: BMW газова уредба
понеже от седмица съм на тази вълна, да споделя и аз.
М42 с ГИ Ланди Ренцо (1100 лева) първата бутилка се изпразни вече и сметките показват 29 заредени литра 291 километра, като от тях 150 километра извънградско останалите градско. колата минава на газ при 40 градуса или точно в момента, в който излиза от синята зона.
преди това с 10 лева бензин минавах 40 -50 километра (в зависимост от карането)
освен че трябва да си сменя свещите (NGK-та са закупени вече) други драми няма. колата си работеше перфектно на бензин преди това. разлика в динамиката не усещам. и за да е самовнушение дадох да е пробват и мой приятели. не могат да хванат кога е на бенз и кога на газ.
М42 с ГИ Ланди Ренцо (1100 лева) първата бутилка се изпразни вече и сметките показват 29 заредени литра 291 километра, като от тях 150 километра извънградско останалите градско. колата минава на газ при 40 градуса или точно в момента, в който излиза от синята зона.
преди това с 10 лева бензин минавах 40 -50 километра (в зависимост от карането)
освен че трябва да си сменя свещите (NGK-та са закупени вече) други драми няма. колата си работеше перфектно на бензин преди това. разлика в динамиката не усещам. и за да е самовнушение дадох да е пробват и мой приятели. не могат да хванат кога е на бенз и кога на газ.
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: BMW газова уредба
Колега, и аз сложих скороо ГИ и съм много доволен. Колата мие 318i с мотор м44б19 на 160 000 км. Сложих му масло 15W40 да смазва по-добре и газ на газ
Разхода ми е като на бензин 12-13/100, а вървежа с малко по-назад. Наприер на бензин колата ми на 2-ра на 7000 оборота е със 100 км, а на газ инжекциона е 90 км. при същата предавка и обороти, но другата седмица ще ходя да го донастроят ГИ и да му дигна малко горивото и да го изравня с бензиновия вървеж, вярно, че ще дигна поне един литър газ, но си заслужава, пък икономията от бензина го покрива
Ако питаш мен колега, слагай ГИ, то за обикновена газова ще дадеш половината пари на един ГИ и после ще те е яд 



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: BMW газова уредба
Laverita написа:Колега, и аз сложих скороо ГИ и съм много доволен. Колата мие 318i с мотор м44б19 на 160 000 км. Сложих му масло 15W40 да смазва по-добре и газ на газРазхода ми е като на бензин 12-13/100, а вървежа с малко по-назад. Наприер на бензин колата ми на 2-ра на 7000 оборота е със 100 км, а на газ инжекциона е 90 км. при същата предавка и обороти, но другата седмица ще ходя да го донастроят ГИ и да му дигна малко горивото и да го изравня с бензиновия вървеж, вярно, че ще дигна поне един литър газ, но си заслужава, пък икономията от бензина го покрива
Ако питаш мен колега, слагай ГИ, то за обикновена газова ще дадеш половината пари на един ГИ и после ще те е яд
Е това вече няма как да стане


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: BMW газова уредба
~Мишо~ написа:Laverita написа:Колега, и аз сложих скороо ГИ и съм много доволен. Колата мие 318i с мотор м44б19 на 160 000 км. Сложих му масло 15W40 да смазва по-добре и газ на газРазхода ми е като на бензин 12-13/100, а вървежа с малко по-назад. Наприер на бензин колата ми на 2-ра на 7000 оборота е със 100 км, а на газ инжекциона е 90 км. при същата предавка и обороти, но другата седмица ще ходя да го донастроят ГИ и да му дигна малко горивото и да го изравня с бензиновия вървеж, вярно, че ще дигна поне един литър газ, но си заслужава, пък икономията от бензина го покрива
Ако питаш мен колега, слагай ГИ, то за обикновена газова ще дадеш половината пари на един ГИ и после ще те е яд
Е това вече няма как да стане![]()
ти остави тва, ами ми кажи ей тва как става:
Laverita написа:Сложих му масло 15W40 да смазва по-добре
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: BMW газова уредба
Момчета, не знам какво се чудите, явно колите ви не вървят
Първо сложиш си по-гъсто масло, знам, че хората го слагат като минат 250 000, но аз реших да го направя сега.
Второ, мотора ми е на реални 160 000 км. от компакт
Трето, колата мие 140 коня + чип + спортен филтар + генерация от 320-ка + олекотен маховик.
Трето не ми казвайте, че това няма да стане, защото изключвателя ми е на 7 300 оборота
Който не вярва, да дойде да го повозя и ще се убеди сам, само че ще се обзаложим на една хубава сума
Аз не знам какви БМВ-та карате
но моя мотор е от 97 г. ноември
А, сега е ред да се извините за некомпетентността си и прибързаните си заключения

Второ, мотора ми е на реални 160 000 км. от компакт



Който не вярва, да дойде да го повозя и ще се убеди сам, само че ще се обзаложим на една хубава сума




А, сега е ред да се извините за некомпетентността си и прибързаните си заключения

- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: BMW газова уредба
Момчета, не знам какво се чудите, явно колите ви не вървят
Първо сложих си по-гъсто масло, знам, че хората го слагат като минат 250 000, но аз реших да го направя сега.
Второ, мотора ми е на реални 160 000 км. от компакт
Трето, колата мие 140 коня + чип + спортен филтар + генерация от 320-ка + олекотен маховик.
Трето не ми казвайте, че това няма да стане, защото изключвателя ми е на 7 300 оборота
Който не вярва, да дойде да го повозя и ще се убеди сам, само че ще се обзаложим на една хубава сума
Аз не знам какви БМВ-та карате
но моя мотор е от 97 г. ноември
А, сега е ред да се извините за некомпетентността си и прибързаните си заключения

Второ, мотора ми е на реални 160 000 км. от компакт



Който не вярва, да дойде да го повозя и ще се убеди сам, само че ще се обзаложим на една хубава сума




А, сега е ред да се извините за некомпетентността си и прибързаните си заключения

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: BMW газова уредба
Не е проблема в изключвателя пич,работата е там че на една и съща предавка с едни и същи обороти
и скороста ще е една и съща,независимо на бензин ли си или на обогатен уран
Маслото няма да го коментирам... 



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани