Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 23.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 coupe M3
Мечтае да кара: M6

за

Мнение от to6o6o » 10 Юли 2009, 22:55

здравейте колеги днес си свързах моя голям борд и се справих горе долу , но: явно нещо несъм напшравил като хората защото като запалих колата там където е за консумацията на горивото ми седи на 0.0 1/100км и не мърда от това ,явно несъм вързал както трябва нещо ,ако някои знае кой кабел точно се пада за консумацията на горивото нека да ми каже да не се мъча да правя сичко на ново,а сущо така да питам ако нямам *ZKE IV модула ,какво правим ? на бялата букса ми остават 4 кабела не вързани непомня кои цветове са ,та мисалта ми е трябва ли да се вържат някъде и останалите кабели или не ,при положение че нямам такъв модул няма и как да ми работи CODE функцията?
Където има воля, има и път!
ИзображениеИзображение
Има радост в лудоста, която само лудия познава :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: за

Мнение от PNR » 13 Юли 2009, 11:03

to6o6o написа:здравейте колеги днес си свързах моя голям борд и се справих горе долу , но: явно нещо несъм напшравил като хората защото като запалих колата там където е за консумацията на горивото ми седи на 0.0 1/100км и не мърда от това ,явно несъм вързал както трябва нещо ,ако някои знае кой кабел точно се пада за консумацията на горивото нека да ми каже да не се мъча да правя сичко на ново,а сущо така да питам ако нямам *ZKE IV модула ,какво правим ? на бялата букса ми остават 4 кабела не вързани непомня кои цветове са ,та мисалта ми е трябва ли да се вържат някъде и останалите кабели или не ,при положение че нямам такъв модул няма и как да ми работи CODE функцията?


дори да нямаш този модул всички кабели се връзват всеки има къде да отиде и всичко работи поне при мене е така а аз нямам такъв модул
а за CODE функцията и тя работи разбира се просто разликата е че като имаш този модул и не въведеш кода колата изобщо не върти а ако го няма върти но пак не пали ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 13 Юли 2009, 12:52

дори да нямаш този модул всички кабели се връзват всеки има къде да отиде и всичко работи поне при мене е така а аз нямам такъв модул

Добре ако имам казанче с поплавака и буксата за чека и се прекара каел до борда ще бачка ли функцията без чек модула?
И за CODЕ Лъчо като слага моя каза че алармаджията който е слагал алармата е оплескал свързването и не може да я ползвам и при мен не работи ,нещо свързано с имобилаизера на алармата има ли начин да имам функцията без да разкачам алармата?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 14 Юли 2009, 0:56

Ми като пуснеш кабел ще направиш едно голямо нищо защото тоя кабел се пуска до едно спецялно реле на е30 е така и при е36 предполагам е същото ,а и дори да не е като си само с казанчето още по зле целия чек ще показва че имаш проблеми навсякъде без тъпото казанче
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 14 Юли 2009, 11:02

Nukem написа:
дори да нямаш този модул всички кабели се връзват всеки има къде да отиде и всичко работи поне при мене е така а аз нямам такъв модул

Добре ако имам казанче с поплавака и буксата за чека и се прекара каел до борда ще бачка ли функцията без чек модула?
И за CODЕ Лъчо като слага моя каза че алармаджията който е слагал алармата е оплескал свързването и не може да я ползвам и при мен не работи ,нещо свързано с имобилаизера на алармата има ли начин да имам функцията без да разкачам алармата?


Аз имах предвид *ZKE IV модула е дори и без да го имаш пак може да работи CODE функцитя само че раликата е че в единия случай го използваме него като имобилайзер а в другия аккто е и при мене (като го няма) пак може да имаме тази функция но разликата е че в единия вариант при наличието му (не върти изобщо) а в другия вариант при липсата му (върти но не пали) ;)

А за чека е съвсем друго той не прекъсва паленето а само ти отчита грешки (проблеми по колата) ако имаш изгоряла крушка ако ти намлее течността в чистачките в охладителната система и още много други неща ... но нищо общо с CODE функцията
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 12 Авг 2009, 23:57

Искам да питам понеже борда на компактите се сменя само от лостчето дали е същото като при купетата седаните и тн ?
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 13 Авг 2009, 11:48

PNR написа:
Nukem написа:
дори да нямаш този модул всички кабели се връзват всеки има къде да отиде и всичко работи поне при мене е така а аз нямам такъв модул

Добре ако имам казанче с поплавака и буксата за чека и се прекара каел до борда ще бачка ли функцията без чек модула?
И за CODЕ Лъчо като слага моя каза че алармаджията който е слагал алармата е оплескал свързването и не може да я ползвам и при мен не работи ,нещо свързано с имобилаизера на алармата има ли начин да имам функцията без да разкачам алармата?


Аз имах предвид *ZKE IV модула е дори и без да го имаш пак може да работи CODE функцитя само че раликата е че в единия случай го използваме него като имобилайзер а в другия аккто е и при мене (като го няма) пак може да имаме тази функция но разликата е че в единия вариант при наличието му (не върти изобщо) а в другия вариант при липсата му (върти но не пали) ;)

А за чека е съвсем друго той не прекъсва паленето а само ти отчита грешки (проблеми по колата) ако имаш изгоряла крушка ако ти намлее течността в чистачките в охладителната система и още много други неща ... но нищо общо с CODE функцията


При Nukem не става защото са оплескали нещата алармаджиите, кабела беше вързан където трябва и както трябва и колата пак пали това ми е втори такъв случай в който преди мен бяха пипали алармаджиите, при другите не е имало проблем винаги става, а както каза Павка при по старите с ZV модул колата върти но не пали, а при по новите 94--> с ZKE модул като завъртиш не се случва нищо, даже не завърта ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 13 Авг 2009, 16:21

DirtySouth написа:Искам да питам понеже борда на компактите се сменя само от лостчето дали е същото като при купетата седаните и тн ?



:?:
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 13 Авг 2009, 20:40

Май са еднакви - ЦЪК

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 19 Авг 2009, 0:35

Някой слагал ли е успешно check control-а?
Притесняваме дали ще успея да преправя стоповете за чек контрола. Според този линк не би трябвало да има проблем.
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=238876
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 19 Авг 2009, 8:28

Някой слагал ли е успешно check control-а?
Притесняваме дали ще успея да преправя стоповете за чек контрола. Според този линк не би трябвало да има проблем.
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=238876

И мен ме интересува това,даже вече се сдобих с такова казанче за чистачките с поплавачеИзображение,само ме притеснява ксенона да не го детектне все едно са изгорели крушките!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 19 Авг 2009, 9:34

Nukem написа:
Някой слагал ли е успешно check control-а?
Притесняваме дали ще успея да преправя стоповете за чек контрола. Според този линк не би трябвало да има проблем.
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=238876

И мен ме интересува това,даже вече се сдобих с такова казанче за чистачките с поплавачеИзображение,само ме притеснява ксенона да не го детектне все едно са изгорели крушките!


Аз съм слагал чек-контрол и бих казал че играта е ГОЛЯМА, а за ксенона не се притеснявай просто не връзвай кабелите които са за фаровете и няма да ти светне нищо ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 19 Авг 2009, 10:01

Lacho написа:Аз съм слагал чек-контрол и бих казал че играта е ГОЛЯМА, а за ксенона не се притеснявай просто не връзвай кабелите които са за фаровете и няма да ти светне нищо ;)

Вярно ще е голяма занимавка. Кабелите към фаровете стопове и т.н. изобщо към всяко нещо, което наблюдава чека, трябва да се прекъснат и да минат през чека, нали? Т.е. НЕ се пуска успоредно окабеляване?
Освен 4 кабела към буксите за габаритите, тъй като при чека вншния и вътрешния габарит са с отделно захранване.
Аз прекарах кабелите за "предницата" и сега са в бушониерата и мисля там веднага след бушни 11 и 12 да свържа фаровете. А съм попадал в нета как да се оправи грешката, която ще показва чека.
На пръв поглед ми се струва, че като работа е по-малко отколкото връзването на борда, всъщност няй-голямото ми притеснение е какво ще се случи ако го вържа правилно и не тръгне...как тогава ще разбера, че съм го вързал правилно? :confused: :shock:
Ето какво ръководство сътворих:
http://media.snimka.bg/4008/014271789.jpg
http://media.snimka.bg/4008/014271791.jpg
http://media.snimka.bg/4008/014271795.jpg
http://media.snimka.bg/4008/014271797.jpg
http://media.snimka.bg/4008/014271798.jpg
http://media.snimka.bg/4008/014271800.jpg
По-късно ще пусна схемите, от които гледах
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 19 Авг 2009, 10:44

Жоре не връзвай фаровете изобщо, веднага ще ти светне грешка, избягването на въпросната грешка е точно заобикаляне на чека (директно връзване на фаровете без да мивават през чек модула). Ти най вероятно си намерил точно тази схема със рязането на двата входящи кабела на чека и свързването им към двата изходящи което е равностойно на невръзването на въпросните кабели изобщо в бушониерата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 19 Авг 2009, 12:40

Ясно няма да ги връзвам, поне за сега.
А ето схемите, по които направих моята:
http://media.snimka.bg/4009/014273185.jpg
http://media.snimka.bg/4009/014273184.jpg
http://media.snimka.bg/4009/014273183.jpg
http://media.snimka.bg/4009/014273181.jpg
Нямам скенер и снимам с един фотоапарат и качеството е лошо. за което се извинявам. Но горе-долу се разбира.
А се чудя дали не мога гонга, да го заменя с някой зумер за забравени фарове... :shock:
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook