325 тдс загря при 180 к в час
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
вамика написа:Колеги имам следния въпрос когато карам с 160 км в час колата няма проблем ,но като я вдигна до 180 и нагоре започва да вдига температурата .Зная че трябват повече разяснения затова ето как стана . Гърция море прибиране прав участък 10 мин --180 - 190 след една ЕС класа 2004 г и стрелката започна от средата към линията преди червеното и отпуснах до 160 и се върна в средата.Това нормално ли е според вас и ако не е къде да търся проблема.325 тдс с чип 1994г в бмв казаха че двигателя е по додър от 2010г.????????Защо загряваа тогава??? Знам че има спецове затова питам тук и да не виждам абе що вдигаш 160 - 200км .![]()
![]()
![]()
![]()
Дали пък проблема не може да е от това, че си навлязъл във въздушната струя на мерцедеса?
Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
вамика написа:Здравейте колеги, значи вчера се прибрах от Франкфурт на Мейн и за 20 дни минах 5100к пробвах всичко ,което ми подсказахте да направя и единственното ,което забелязах е че при 180- 190 к колата пуши черно отзад и то през цялото време.През целия път не ми е давала никакви ядове но задържа ли 180 и нагоре стрелката тръгва в дясно и не смея да задържа да видя дали след известно време ще се върне в нормално състояние ,тоест в средата и малко в дясно.Та защо ли пуши при по висока скорост и може ли това да е проблема.При по ниска скорост не пуши освен когато я изрежа и то само докато включи турбото и се стрелне.Вода, антифриз разход никакъв.Масло съм долял около 300- 400 грама като се прибрах.А забелязах , че като е студена също пуши малко докато загрее.
Ако пуши черно постоянно ,значи не и стига въздуха и сместта ти е богата.Май си с чип и е настроен да дава инфо на помпата да пуска повече гориво дори и при високи обороти и като не ти е пипано турбото въздуха идва малко и се получава богата на гориво смес.В тази тема по-горе е разискван този въпрос.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри


- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри
Лично на мойта 325тдс-ка постоянното пушене се случва от 190-195км на горе.Няма да казвам до колко км съм стигал,но пушенето си е стабилно и нито се увеличава с км-ите нито намалява,просто се получава едно постоянно изхвърляне на черен дим.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри
318 тдс не вдига 190 ,че и ++ ти ще я изкараш ,че и над 200 вдига

Максимальная скорость 182 км/час
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Alexi написа:vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри
318 тдс не вдига 190 ,че и ++ ти ще я изкараш ,че и над 200 вдига
Максимальная скорость 182 км/час
Вдига вдига

Това са заводските данни дето ми ги цитираш


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри
Дизела грее от богата смес,така че ако пуши много е нормално да тръгне температурата,предполагам мотора е чипнат

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
За да не пускам нова тема искам да попитам тук.Извинявам се на автора!!!
Как се разбира дали сместа е бедна?Когато го настъпя рязко на място трябва да изпушва черно,но кога?Когато е към 4000 оборота или когато е още в ниските!?Дизела не е чипосан двигателя е М51Д25.
Как се разбира дали сместа е бедна?Когато го настъпя рязко на място трябва да изпушва черно,но кога?Когато е към 4000 оборота или когато е още в ниските!?Дизела не е чипосан двигателя е М51Д25.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
~Мишо~ написа:vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри
Дизела грее от богата смес,така че ако пуши много е нормално да тръгне температурата,предполагам мотора е чипнат.
От Пловдив до София не съм падал под 180 и не загря,но щом казваш.
Аз мисля ,че ако всичко е читаво на един тдс трудно ще му излъжеш температурата в червеното,но все пак това съм си аз ....може би мечтател?

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Не си единствен и аз те подкрепям! 

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
То е ясно,че по мотора ако всичко е читаво,няма да грее,но не е ясно чипа как е направен.Темата я преекспонирахме малко в посока дали не грее ТДС-а при по-богата смес за което причина да е чипа.Аз даже си мислех,че и ако е бедна сместта пак би трябвало да грее.Но за съжаление съм само любител и работя предимно на база предположения.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
То хубаво от Пловдив до София ама да се пофалите кат го направите това упражнение 20-на пъти лятото с клима и малко човеци отзад
па тогава ми кажете как не грее. Ще му се откине кратуната от тея височки температури ( щото нали може и да говорим за външна темп. от около 36 ). Ясно е че трудно ще понася колицата редовно пренатоварване и не щото е калпава ми защото и идва в повечко пък ако ще с най-оригиналните части да я карате. Никой не поставя граници на натоварванията които се описват и е естествено да не се съглася с такива крайни мнения . Още повече колите са ни на години и не е ясно точно за какви оригинални части вложени в поддръжката става на въпрос нито кой какво разбира под "поддръжка и обслужване".

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Dream_BMW написа:То е ясно,че по мотора ако всичко е читаво,няма да грее,но не е ясно чипа как е направен.Темата я преекспонирахме малко в посока дали не грее ТДС-а при по-богата смес за което причина да е чипа.Аз даже си мислех,че и ако е бедна сместта пак би трябвало да грее.Но за съжаление съм само любител и работя предимно на база предположения.
Не мисля че темата е преекспонирана,това (чипа) е много вероятно обяснение на загряването на изправна кола. Дизела нормално си работи на бедна смес (няма дроселна клапа и рег. на оборотите става с подаването на гориво) бензина грее жестоко с бедна смес - това не са неща които съм открил аз,пък София - Пловдив са приказки за пред приятелите...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час




vladobate написа:То хубаво от Пловдив до София ама да се пофалите кат го направите това упражнение 20-на пъти лятото с клима и малко човеци отзадпа тогава ми кажете как не грее. Ще му се откине кратуната от тея височки температури ( щото нали може и да говорим за външна темп. от около 36 ). Ясно е че трудно ще понася колицата редовно пренатоварване и не щото е калпава ми защото и идва в повечко пък ако ще с най-оригиналните части да я карате. Никой не поставя граници на натоварванията които се описват и е естествено да не се съглася с такива крайни мнения . Още повече колите са ни на години и не е ясно точно за какви оригинални части вложени в поддръжката става на въпрос нито кой какво разбира под "поддръжка и обслужване".
35градуса 3ма човека и това упражнение се прави през седмица дали е зима или лято няма значение.
Това, че карате боклуци(и това не са мой думи,а ваши в известен смисъл) и влагате по 100лв на година в тях и си мислите "оооо смених водната помпа,край вече мога да я скъсам от бой тая кола" не е база да сравнение пред други колеги.
п.п. Владо баце ти не беше ли с малкия тдс ,как става така ,че спориш за големия,като двата имат не малка разлика?!
Не случайно има поговорка "какъвто стопанинът , такава и къщата"

Извинявам се на колегата пуснал темата,ако има нещо допълнително,което някой иска да каже спрямо мен или спрямо здравината на колата ми нека бъде на Л.С.

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани