Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Голям борд- конверсия
Е да , но все пак са го направили с акъла си , за времето си. То и в момента бордовете на колите ползват същия принцип.
Иначе снощи сглобих и запечатах борда окончателно и имам навъртяни 5-6км.
Разхода на consum1/2 ми е 14.3 , а на средния от скритото меню 4 е 12.6 Коефицентът ми за корекция е 1-ца , т.е. 1000.
Утре най-вероятно ще я закача да се опитам да я препрограмирам за по-сигурно.
Иначе снощи сглобих и запечатах борда окончателно и имам навъртяни 5-6км.
Разхода на consum1/2 ми е 14.3 , а на средния от скритото меню 4 е 12.6 Коефицентът ми за корекция е 1-ца , т.е. 1000.
Утре най-вероятно ще я закача да се опитам да я препрограмирам за по-сигурно.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Голям борд- конверсия
don_gori написа:При мен на студен мотор е към 1.1~1.2 като загрее заковава на 0.7 l/hМалко ми идват малки тези стойности като за 28
![]()
Днес погледнах моментния на празен ход при мен. На студена е толкова. На топла - пак толкова 1.0/h да падне, ама 0.7 не.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Голям борд- конверсия
Колеги малко помощ
Преди няколко дни си поиграх да кодирам борда за моя си мотор (м52б28) с DIS-a.
Ето каква информация за борда ми даде INPA-та преди да го кодирам


После преминах в DIS-a.Първо ми даде някаква грешка с KOMBI , която мисля че е таблото с уредите

Отидох да го рекодирам като смених номера с този по моя си ВИН

Тези символи ги смених с последните 7 от моя ВИН , като имаше отделно още 2 номера , които не промених.
След това разбира се влезнах в ретрофит-а и си кодирах борда - всичко стана без никакви грешки. Доволен от резултата влезнах пак в Инпа-та и гледам стойността на injection number се промени от 22.5 на някаква стойност около 12
Викам си добре , може стария борд да е бил от 4 цилиндъра и нормално тази стойност да падне
Разходите ми бяха се рестартирали и показваха по 3-4l/100. Викам си сигурно ще е нужно време докато се адаптира и започне да показва вярно ама нЪцки. Навъртях към 600км Хасково-София и обратно и разхода даже падна до 3.2 , но на колонката показваше доста по-различно
Интересното е , че и при моментния разход ми дава някаква супер ниска стойност (с 100км/ч 3,5-3,7л/100).
Преди да го кодирам си показваше що годе вярно , да по-малко но около 7,5 на 100 , също моментните стойности бяха по-реални.
Някакви идеи какво може да съм оплескал с това кодиране , че явно там е проблема. Не виждам обаче какво мога да сбъркам в ретрофита на борда, като там следваш няколко стъпки без да променяш нищо. Нещо ме навява на мисълтта , че рекодирането на KOMBI-то ми куца , таблото с което карам е от 4 цилиндъра , дали оказва някакво влияние
Ще се надявам някой да помогне по моя въпрос , че иначе трябва борда да го давам на някоя Тойотка Ярис с тоя разход от 3.2 на 100


Ето каква информация за борда ми даде INPA-та преди да го кодирам


После преминах в DIS-a.Първо ми даде някаква грешка с KOMBI , която мисля че е таблото с уредите


Отидох да го рекодирам като смених номера с този по моя си ВИН

Тези символи ги смених с последните 7 от моя ВИН , като имаше отделно още 2 номера , които не промених.
След това разбира се влезнах в ретрофит-а и си кодирах борда - всичко стана без никакви грешки. Доволен от резултата влезнах пак в Инпа-та и гледам стойността на injection number се промени от 22.5 на някаква стойност около 12


Разходите ми бяха се рестартирали и показваха по 3-4l/100. Викам си сигурно ще е нужно време докато се адаптира и започне да показва вярно ама нЪцки. Навъртях към 600км Хасково-София и обратно и разхода даже падна до 3.2 , но на колонката показваше доста по-различно

Интересното е , че и при моментния разход ми дава някаква супер ниска стойност (с 100км/ч 3,5-3,7л/100).
Преди да го кодирам си показваше що годе вярно , да по-малко но около 7,5 на 100 , също моментните стойности бяха по-реални.
Някакви идеи какво може да съм оплескал с това кодиране , че явно там е проблема. Не виждам обаче какво мога да сбъркам в ретрофита на борда, като там следваш няколко стъпки без да променяш нищо. Нещо ме навява на мисълтта , че рекодирането на KOMBI-то ми куца , таблото с което карам е от 4 цилиндъра , дали оказва някакво влияние

Ще се надявам някой да помогне по моя въпрос , че иначе трябва борда да го давам на някоя Тойотка Ярис с тоя разход от 3.2 на 100


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Голям борд- конверсия
Ако това не е таблото на твойта кола и си го взел от друга без да кодираш ZCS е съвсем нормално да ти се случи това. Ако си сменил мотора, също. На практика KOMBI модула е в таблото и там се пази цялата информация за оборудването на колата. Борда се кодира по таблото (чете се модула и си го записва на борда).
Като се сменя табло, трябва да се вземе ZCS ключ-а, който го има и под задната седалка до колкото знам от старото табло и да се кодира на новото. В момента таблото ти е със съвсем друг VIN и просто няма как да ти показва вярно борда при такова кодиране.
Като се сменя табло, трябва да се вземе ZCS ключ-а, който го има и под задната седалка до колкото знам от старото табло и да се кодира на новото. В момента таблото ти е със съвсем друг VIN и просто няма как да ти показва вярно борда при такова кодиране.
- Ivo_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Голям борд- конверсия
Колеги имам едно питане, чийто отговор не успях да намеря по-напред в темата. Искам да разбера възможно ли е борда да тръгва автоматично (след като запаля) на определена функция -разход , темп или друго.В момента като запаля след CHECK CONTROL INACTIV. остават само стрелките отстрани и празен дисплей. Опитах различни произволни стойности на EINHEIT , но без успех. Благодаря. 

Re: Голям борд- конверсия
не, трябва поне да натиснеш лостчето, като може при него да смениш реда на нещата, които се показват и което ти трябва да е първо
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
b00st написа:Ако това не е таблото на твойта кола и си го взел от друга без да кодираш ZCS е съвсем нормално да ти се случи това. Ако си сменил мотора, също. На практика KOMBI модула е в таблото и там се пази цялата информация за оборудването на колата. Борда се кодира по таблото (чете се модула и си го записва на борда).
Като се сменя табло, трябва да се вземе ZCS ключ-а, който го има и под задната седалка до колкото знам от старото табло и да се кодира на новото. В момента таблото ти е със съвсем друг VIN и просто няма как да ти показва вярно борда при такова кодиране.
DIS-а автоматично си кодира таблото като чете VO от EWS.Затова VO-то се съхранява в поне 2 модула.

- Ivo_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Голям борд- конверсия
JOGI написа:не, трябва поне да натиснеш лостчето, като може при него да смениш реда на нещата, които се показват и което ти трябва да е първо
Ясно колега , благодаря много


- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Голям борд- конверсия
Момци ,кой беше пина ,часовника ми на борда да свети постоянно ,когато колата е на контакт и е в движение естествено . Че сега като го натисна се покаже и след 3-4 секунди изгасне ?!
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
///M Rider написа:Момци ,кой беше пина ,часовника ми на борда да свети постоянно ,когато колата е на контакт и е в движение естествено . Че сега като го натисна се покаже и след 3-4 секунди изгасне ?!
Часовникът на борда свети постоянно когато си на контакт или в движение. Ако при теб не е така, значи не си свързал лилаво/белия проводник на борда.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Голям борд- конверсия
Пикселите на малкото екранче (часовника и датата) не светят всичките. Като натисна бутона чек ми изпълва всички пиксели на големия екран, но на малкото екранче не ми показва както е на снимката (http://i681.photobucket.com/albums/vv17 ... ure088.jpg).
Борда съм му вързал само масата и плюса за сега. По едно време за около 10 минути си дойдоха всички пиксели и на малкото екранче, но след това пак изгаснаха някои, както на тази снимка (http://www.northernautotech.co.uk/bmw_p ... ir_nat.gif).
Същото се получава както става на малкото екранче на таблото с уредите, чат пат се показват, но после пак изчезват.
Може ли да не съм ги вързал хубаво и от това да е. Другите пиксели си работят (на големия екран)
Борда съм му вързал само масата и плюса за сега. По едно време за около 10 минути си дойдоха всички пиксели и на малкото екранче, но след това пак изгаснаха някои, както на тази снимка (http://www.northernautotech.co.uk/bmw_p ... ir_nat.gif).
Същото се получава както става на малкото екранче на таблото с уредите, чат пат се показват, но после пак изчезват.
Може ли да не съм ги вързал хубаво и от това да е. Другите пиксели си работят (на големия екран)
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте! Моя борд не зная от каква кола е, но разхода ми е малко високичък. Аз съм с М40В18, може ли да се кодира за моя мотор. Колко ще ми струва това? Благодаря Ви!
- D.Uzunov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.11.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Touring
- Детайли за колата: 95г. M 52 B (20 6 S3) Vanos
Re: Голям борд- конверсия
Само че в случая на колегата, бордът трябва да се прекодира, но това е писано поне 5 пъти в тази тема и поне още 20 пъти из останалите теми.
А по въпроса на колегата - между безплатно и 50лв. струва услугата.
20-30лв. според мен е най-често срещаната цена за подобно дребно прекодиране.
Може да го извърши всеки, който разполага с GT1 или NCS expert и малко от малко разбира как да работи с тях.
А по въпроса на колегата - между безплатно и 50лв. струва услугата.
20-30лв. според мен е най-често срещаната цена за подобно дребно прекодиране.
Може да го извърши всеки, който разполага с GT1 или NCS expert и малко от малко разбира как да работи с тях.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Голям борд- конверсия
колеги може ли да споделите опит с дисплеите на тези бордове.. по специално дали дефектират лентовите им кабели често като на малкия борд? и дали има тези лентови кабели като резервна част?
просто имам един и се чудя дали да го монтирам.. но ако се размаже след два месеца няма да си струва работата ми.
просто имам един и се чудя дали да го монтирам.. но ако се размаже след два месеца няма да си струва работата ми.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани