Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от don_gori » 03 Юни 2014, 22:48

Е да , но все пак са го направили с акъла си , за времето си. То и в момента бордовете на колите ползват същия принцип.
Иначе снощи сглобих и запечатах борда окончателно и имам навъртяни 5-6км.
Разхода на consum1/2 ми е 14.3 , а на средния от скритото меню 4 е 12.6 Коефицентът ми за корекция е 1-ца , т.е. 1000.
Утре най-вероятно ще я закача да се опитам да я препрограмирам за по-сигурно.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Голям борд- конверсия

Мнение от b00st » 05 Юни 2014, 8:47

don_gori написа:При мен на студен мотор е към 1.1~1.2 като загрее заковава на 0.7 l/h :roll: Малко ми идват малки тези стойности като за 28 :roll:


Днес погледнах моментния на празен ход при мен. На студена е толкова. На топла - пак толкова 1.0/h да падне, ама 0.7 не.
ImageUploadedByTapatalk1401947211.626529.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от don_gori » 17 Юни 2014, 9:13

Колеги малко помощ :roll: Преди няколко дни си поиграх да кодирам борда за моя си мотор (м52б28) с DIS-a.
Ето каква информация за борда ми даде INPA-та преди да го кодирам
Изображение
Изображение

После преминах в DIS-a.Първо ми даде някаква грешка с KOMBI , която мисля че е таблото с уредите :roll:
Изображение
Отидох да го рекодирам като смених номера с този по моя си ВИН
Изображение
Тези символи ги смених с последните 7 от моя ВИН , като имаше отделно още 2 номера , които не промених.
След това разбира се влезнах в ретрофит-а и си кодирах борда - всичко стана без никакви грешки. Доволен от резултата влезнах пак в Инпа-та и гледам стойността на injection number се промени от 22.5 на някаква стойност около 12 :roll: Викам си добре , може стария борд да е бил от 4 цилиндъра и нормално тази стойност да падне :mhihi:
Разходите ми бяха се рестартирали и показваха по 3-4l/100. Викам си сигурно ще е нужно време докато се адаптира и започне да показва вярно ама нЪцки. Навъртях към 600км Хасково-София и обратно и разхода даже падна до 3.2 , но на колонката показваше доста по-различно :mhihi:
Интересното е , че и при моментния разход ми дава някаква супер ниска стойност (с 100км/ч 3,5-3,7л/100).
Преди да го кодирам си показваше що годе вярно , да по-малко но около 7,5 на 100 , също моментните стойности бяха по-реални.
Някакви идеи какво може да съм оплескал с това кодиране , че явно там е проблема. Не виждам обаче какво мога да сбъркам в ретрофита на борда, като там следваш няколко стъпки без да променяш нищо. Нещо ме навява на мисълтта , че рекодирането на KOMBI-то ми куца , таблото с което карам е от 4 цилиндъра , дали оказва някакво влияние :roll:
Ще се надявам някой да помогне по моя въпрос , че иначе трябва борда да го давам на някоя Тойотка Ярис с тоя разход от 3.2 на 100 :mhihi: :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от b00st » 17 Юни 2014, 9:28

Ако това не е таблото на твойта кола и си го взел от друга без да кодираш ZCS е съвсем нормално да ти се случи това. Ако си сменил мотора, също. На практика KOMBI модула е в таблото и там се пази цялата информация за оборудването на колата. Борда се кодира по таблото (чете се модула и си го записва на борда).
Като се сменя табло, трябва да се вземе ZCS ключ-а, който го има и под задната седалка до колкото знам от старото табло и да се кодира на новото. В момента таблото ти е със съвсем друг VIN и просто няма как да ти показва вярно борда при такова кодиране.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Ivo_stz » 10 Юли 2014, 9:55

Колеги имам едно питане, чийто отговор не успях да намеря по-напред в темата. Искам да разбера възможно ли е борда да тръгва автоматично (след като запаля) на определена функция -разход , темп или друго.В момента като запаля след CHECK CONTROL INACTIV. остават само стрелките отстрани и празен дисплей. Опитах различни произволни стойности на EINHEIT , но без успех. Благодаря. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от JOGI » 10 Юли 2014, 12:07

не, трябва поне да натиснеш лостчето, като може при него да смениш реда на нещата, които се показват и което ти трябва да е първо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от BMWACSCHNITZER » 10 Юли 2014, 14:00

b00st написа:Ако това не е таблото на твойта кола и си го взел от друга без да кодираш ZCS е съвсем нормално да ти се случи това. Ако си сменил мотора, също. На практика KOMBI модула е в таблото и там се пази цялата информация за оборудването на колата. Борда се кодира по таблото (чете се модула и си го записва на борда).
Като се сменя табло, трябва да се вземе ZCS ключ-а, който го има и под задната седалка до колкото знам от старото табло и да се кодира на новото. В момента таблото ти е със съвсем друг VIN и просто няма как да ти показва вярно борда при такова кодиране.

DIS-а автоматично си кодира таблото като чете VO от EWS.Затова VO-то се съхранява в поне 2 модула. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Ivo_stz » 10 Юли 2014, 14:14

JOGI написа:не, трябва поне да натиснеш лостчето, като може при него да смениш реда на нещата, които се показват и което ти трябва да е първо


Ясно колега , благодаря много :yes: Проблемът ми е , че имам борд без лостче за мигачи , но не е болка за умиране :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
Пол: Мъж
Кара: вече мечтата си !
Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ///M Rider » 12 Юли 2014, 20:40

Момци ,кой беше пина ,часовника ми на борда да свети постоянно ,когато колата е на контакт и е в движение естествено . Че сега като го натисна се покаже и след 3-4 секунди изгасне ?!
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
Изображение Изображение "Drat! And Double Drat!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 12 Юли 2014, 20:47

///M Rider написа:Момци ,кой беше пина ,часовника ми на борда да свети постоянно ,когато колата е на контакт и е в движение естествено . Че сега като го натисна се покаже и след 3-4 секунди изгасне ?!


Часовникът на борда свети постоянно когато си на контакт или в движение. Ако при теб не е така, значи не си свързал лилаво/белия проводник на борда.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от levskifans » 03 Сеп 2014, 21:54

Пикселите на малкото екранче (часовника и датата) не светят всичките. Като натисна бутона чек ми изпълва всички пиксели на големия екран, но на малкото екранче не ми показва както е на снимката (http://i681.photobucket.com/albums/vv17 ... ure088.jpg).
Борда съм му вързал само масата и плюса за сега. По едно време за около 10 минути си дойдоха всички пиксели и на малкото екранче, но след това пак изгаснаха някои, както на тази снимка (http://www.northernautotech.co.uk/bmw_p ... ir_nat.gif).
Същото се получава както става на малкото екранче на таблото с уредите, чат пат се показват, но после пак изчезват.
Може ли да не съм ги вързал хубаво и от това да е. Другите пиксели си работят (на големия екран)
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ivopicha » 10 Сеп 2014, 23:34

Здравейте! Моя борд не зная от каква кола е, но разхода ми е малко високичък. Аз съм с М40В18, може ли да се кодира за моя мотор. Колко ще ми струва това? Благодаря Ви!
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 1.11.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Touring
Детайли за колата: 95г. M 52 B (20 6 S3) Vanos

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от D.Uzunov » 11 Сеп 2014, 18:00

viewtopic.php?p=835441#835441 --> за корекция на разхода :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от PeReZ » 11 Сеп 2014, 18:32

Само че в случая на колегата, бордът трябва да се прекодира, но това е писано поне 5 пъти в тази тема и поне още 20 пъти из останалите теми.
А по въпроса на колегата - между безплатно и 50лв. струва услугата.
20-30лв. според мен е най-често срещаната цена за подобно дребно прекодиране.
Може да го извърши всеки, който разполага с GT1 или NCS expert и малко от малко разбира как да работи с тях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ares2 » 19 Сеп 2014, 21:08

колеги може ли да споделите опит с дисплеите на тези бордове.. по специално дали дефектират лентовите им кабели често като на малкия борд? и дали има тези лентови кабели като резервна част?
просто имам един и се чудя дали да го монтирам.. но ако се размаже след два месеца няма да си струва работата ми.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook