Загрява много
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
:)
Ако някои извършва обезвъздушаване нека да не го прави на топъл двигател. Най-добре се обезвъздушава на средно загрял двигател. По-добре да имате малко повече антифриз в системата отколкото да имате по-малко. След като обезвъздушиш недей забравя да долееш антифриз.
За ВАВАТА, ако неуспее стрелката да стигне средата по време на каране, значи имаш проблем с термостата в 70% от случайте. Лесно се сменя не е много пари. По-добре го смени ще настане лято в колата, пък и не е много хубаво да тормозиш двигателя да работи на по-ниски температури все пак той е направен да работи на определана температура и всяка промяна води до странични проблеми.
Термостат на 316I към 80 лв, той е повече пари, защото върви с допълнителен пластмасов кожух. Ако някои ти каже, че не е за смяна НЕ МУ ВЯРВАИ, те вървят комплект.
Термостат на 318 и 320 е към 40 лв.
Отностно за перките. Предлага се и допълване на силиконови перки навсякаде и е много по-ефтино. Не е нужно да се сменя цяла перка, освен ако не е повредена, но пак може да се ремонтира за по-доста по-малко пари отколкото нова.
П.С.:Надявам се да съм бил полезен. Искарах един бърз урок по термостати като се развали моя, напатих си и сега вече знам.

За ВАВАТА, ако неуспее стрелката да стигне средата по време на каране, значи имаш проблем с термостата в 70% от случайте. Лесно се сменя не е много пари. По-добре го смени ще настане лято в колата, пък и не е много хубаво да тормозиш двигателя да работи на по-ниски температури все пак той е направен да работи на определана температура и всяка промяна води до странични проблеми.
Термостат на 316I към 80 лв, той е повече пари, защото върви с допълнителен пластмасов кожух. Ако някои ти каже, че не е за смяна НЕ МУ ВЯРВАИ, те вървят комплект.
Термостат на 318 и 320 е към 40 лв.
Отностно за перките. Предлага се и допълване на силиконови перки навсякаде и е много по-ефтино. Не е нужно да се сменя цяла перка, освен ако не е повредена, но пак може да се ремонтира за по-доста по-малко пари отколкото нова.
П.С.:Надявам се да съм бил полезен. Искарах един бърз урок по термостати като се развали моя, напатих си и сега вече знам.

Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
ХМ
Абе хора освен ДАРУ КАР има и други сервизи в тази държава, които продават оригинални части. Лично термостатите са производство BOSCH. Обаче за това, че е от Дару Кар е по скъп. Отиваш на първият сервиз и искаш един термостат за BMW *** и гледаш да е BOSCH. Какво ще храниш гушата на Дару Кар. Отстъпка ли ще ти направя или кво?
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
BABATA написа:еми там продават някъв шит за 26лв .. на които няма да се доверя .. а и ми казаха че бош не правят термостати .. ако пишело бош то било всъщност друго производство .. та така не си купих .. поиграх си да обезвъздушавам още малко и вече е по-добре може би това е бил проблема10x за помоща..
Ти си решаваш. Все пак термостата е една пластина, която при определена температура се отваря и затваря. Реалната цена на едно такова нещо е по-малко и от 26 лв.
BOSCH e организация, като MITSUBISHI.

Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Оригиналните термостати на Е36 са Wahler.Има ги в Стиви Ауто на Раковска(от Сливница към Козлудуй,в дясно).
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани