Изпотяване на фаровете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Конденза се получава там, където имаш по-ниска температура (в случая явно челното стъкло на фара се охлажда повече, а и стъклото е по-топлопроводимо от пластмасата).
Затова и кондензира водата там...
Ако не кондензира там това не значи, че ще кондензира някъде другаде (за пример - апартамент след поставяне на топлоизолация - това премахва инициатора за конденз - студените стени, въпреки, че влажността в апартамента остава същата)..
Затова и кондензира водата там...
Ако не кондензира там това не значи, че ще кондензира някъде другаде (за пример - апартамент след поставяне на топлоизолация - това премахва инициатора за конденз - студените стени, въпреки, че влажността в апартамента остава същата)..
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
дайте един съвет как да изсуша мигачите , с тея от кристалните съм ама то не се види от вода
, ще пробвам със сушоара 


BMW 318is
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Ето обещаните снимки,тук няма дунапренчета и незнам защо но няма значение.А за спрейовете против изпотяване-скоро пробвахме на едно приятелче,и не се потяха както обикновенно,ами се навлажняваха от вътре и седяха като мазни,което е още по гнусно.Пробвахме и да ги махнемне тея пишки за да е по голям отвора за проветрение но пак се потяха(седяха мазни)можеби от спрея де.След това ги разглобихме и измихме от вътре ,но пък ги сложихме тея малкиите за проветрение и пак се потят.Не сме пробвали само ако се запушат те какво ще стане ,щото ни писна да ги сваляме и слагаме тея фарове.

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Колегата е прав,ОСРАМ са добри!Аз съм с"НАИТ БРЕКАР"на ОСРАМ до 90%по силни и 10%уинтър светлина(бяла)А това 90% услвъне не го вярвам ама че светят добре гарантирам!Se7ven написа:В Практикер продават OSRAM всесезонни с 50%+ за 12.00 лв. бройката -добри са!

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колеги .... четох , четох и не се сдържах .... какви са тия пакетчета за влага ... какви са тия щуротии.... Ето как си реших аз проблема на 100% със влагата във фаровете (тук съм снимал ZKW с лупа) :
ето и снимки :
На снимките се виждат вентилационните отвори , които са разположени в долния край на фара при дългите и при късите по един отвор ....
"Цаката" е да се дръпне леко капачката на зад , така че да има по добра вентилация във фара и няма да има и капчица влага ... гарантирам 100% след като издърпах леко на зад тази капачка , която е на вентилационния отвор фаровете ми изобщо не се потят и са на слънце
Лошо е ако фаровете нямат вентилационни отвори ... тогава трябва да се импровицира...

ето и снимки :
На снимките се виждат вентилационните отвори , които са разположени в долния край на фара при дългите и при късите по един отвор ....
"Цаката" е да се дръпне леко капачката на зад , така че да има по добра вентилация във фара и няма да има и капчица влага ... гарантирам 100% след като издърпах леко на зад тази капачка , която е на вентилационния отвор фаровете ми изобщо не се потят и са на слънце

Лошо е ако фаровете нямат вентилационни отвори ... тогава трябва да се импровицира...











Последна промяна metodi80 на 04 Яну 2009, 12:45, променена общо 1 път
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Най-накрая нещо смислено, благодаря metodi80! Тъкмо се бях притеснил че и аз трябвам да минавам на пакетчета за десния си фар. Направо ме изнервя откакто съм я купил. За достигнеш до тия отвори необходимо ли е да сваляш фара или става и на място?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
dinkomg написа:Най-накрая нещо смислено, благодаря metodi80! Тъкмо се бях притеснил че и аз трябвам да минавам на пакетчета за десния си фар. Направо ме изнервя откакто съм я купил. За достигнеш до тия отвори необходимо ли е да сваляш фара или става и на място?
Ми да ти кажа има начин да стигнеш до тях (въпреки , че ще е доста трудно ) , като легнеш от долу и бръкенш под бронята или от зад на фара но трябва доста да си изкривиш ръката и може да не усетиш колко си издърпал на зад капачката. За това те съветвам да вдигнеш колата на крик и да легнеш под бронята , по този начин хем ще можеш да виждаш какво правиш , хем ще ти е доста по удобно. Другия вариянт е сваляне .... Пробвай и виж как ще е най удобно .. Според мен е най добре да ги свалиш , все пак са 3 болта ,какво толкова ....
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
dinkomg написа:Май ще пробвм с трите болта, вижда ми се най-разумно. Ей сега слизам и я почвам




- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Речено - сторено! Вместо жената да ми пили на главата "само цял ден пред компютъра седиш, няма ли някоя работа да свършиш". И аз се измъквам с думите, чакай че имам работа по колата и старт. Вземам набор отверки, раз-праз и фара долу. И оооо небеса, той не бил оригинален, мамка му, някъв чешки, а тоя дето купувах колата хубаво ми каза че всичко е сменено ама не предполагах и фаровете. Гледам другия "Хела", няма влага няма нищо, а чешкия, като прозорците на кухнята като си сварил едно свинско със зеле
Обръщам чеха, отдолу няма никакви отвори (ментак), че се чудя ако му изпраскам по една дупка отдолу с дрелката ще престане ли това потене или по-зле ще стане работата


Обръщам чеха, отдолу няма никакви отвори (ментак), че се чудя ако му изпраскам по една дупка отдолу с дрелката ще престане ли това потене или по-зле ще стане работата
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Еми колега пробвай с по две малки дупки под късите и под дългите (ако решиш де ... )
Преди това обаче огледай хубаво фара , да не би да има отвори на друго място (не би трябвало да не са предвидили отвори ...)
Това тука какво е :
не е ли то вентилационен отвор ?
Въпреки , че толкова на зад от стъклото ...едва ли ще е вентилационен отвор (то трябва да има вентилация близо то стъклото за да не се поти ....)
Преди това обаче огледай хубаво фара , да не би да има отвори на друго място (не би трябвало да не са предвидили отвори ...)
Това тука какво е :

не е ли то вентилационен отвор ?
Въпреки , че толкова на зад от стъклото ...едва ли ще е вентилационен отвор (то трябва да има вентилация близо то стъклото за да не се поти ....)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани