Привет на всички от Швеция!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от mitrax » 18 Яну 2011, 17:33

много маялко сваля - 50Е за такава щета :paranoid:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 12.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd Touring
Мечтае да кара: BMW M3/M5
Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)

E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от svetkos_ » 18 Яну 2011, 17:50

Колега,

Честито! Май не съм единствения ФИАТ-аджия, решил да се качи на кола. :) :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от michev » 18 Яну 2011, 19:41

Ще прощаваш колега, ама при тази потрошена глава защо ти е този мотор. Парите да ревизираш главата, там където си, ще надхвърлят вероятно цената на 2 мотора М42. Сега ти се сърува само че трябва да подмениш някой друг клапан, ама като почнеш ще се окаже я водачи, я резбата на свеща не може да се оправи, я и другите клапани като зачисти отънели, айде и тях нови, припасване, челосване - абе все евтини операций.А и както разбирам ще има нужда и от ангренаж, който също си е цифра.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от ares2 » 18 Яну 2011, 20:31

VooDoo-36 написа:Ето няколко снимки на главата:

Равносметката е: 7 изкривени изпускателни клапана и един счупен. Счупения клапан е ударил и изкривил свеща на първи цилиндър, вследствие на което резбата на свеща е повредена. Собственика на автоморгата като видя пораженията по мотора смъкна цената от 250 евро на 200. Това е цената на мотора, компа, ел. инсталацията, дебитомер, генератор и хидравличната помпа. Положението не е розаво, но съм решил да ремонтирам главата- как мислите, дали има шанс за това? Ако мога да намеря необурудвана глава ще е най-добре, но не знам дали ще успея.
Оптегача и водача на веригата са здрави, както и самата верига. Оптегача ми се стори доста износен. Чудя се каква ли е причината за изкривените клапани? Аз смятам ,че се дължи на счупения изпускателен клапан на първи цилиндър.


колега сори че изчезнах така но чак сега успявам да пиша...
като гледам си отворил М42.. имах точно същата ситуация..
няма нищо страшно.
махни клапаните и си купи нови. купи си гумички. гарнитура на глава и гарнитурите по капаците и тн.
дано при счупения кпалан да нямаш наранено легло..
ако всиччко е наред и главата е ок.. напасваи новите.. преценете длаи ще се шлаифа.. нова верига една и си готов..
не се задълбочаваи много с основни ремонти на лагери тн..
99% ти гарантирам че нищо не е мръднало надолу при посрещането
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от kirililiev » 18 Яну 2011, 20:32

и като ревизираш главата и дадеш маса пари за затваряне,да не вземе да се окаже че и надоло мотора е дроб :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 9.12.2010
Местоположение: Göteborg, Sweden
Пол: Мъж
Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от VooDoo-36 » 19 Яну 2011, 1:15

Ами, днес взех мотора. Не знам дали за добро или лошо-времето ще покаже. Два дена ми се .....майката докато го смъкна. Условията бяха доста тежки-дъжд, студ и вятър. Помолих шефа да ме усвободи от работа за да си свърша работата. Демонтирах всичко от двигателя- ел.инсталация, глава,стартер, генератор, серво и компресора на климатика. Остана само блока, но въпреки това ми беше много трудно да го извадя сам с голи ръце от колата. Не отварял коляновия вал, но се върти лесно, което ме кара да си мисля, в цилондровия блок всичко е наред. Вече имам оферта за 7 всмукателни клапана. Цената ме устройва и мисля да ги взема. Ще занеса главата да я шлайфат и да ремонтират резбата на свеща на първи цилиндър. Казаха ми, че се разпробивал отвора на свеща и се правела резба в , която се навива втулка, а във втулката се монтира свеща. В сервиза има ме няколко ненужни цилиндрови глави и мисля да се пробвам да видя как ще стана тази работа с втулката. Ако се получи добре сам ще ремонтирам моята глава. Ако трябва да се сменят буталата, мисля да взема от другия мотор M40- до колкото знам са един и същ размер с M42. Веригата, обтегача, водача и хидравличното цилиндърче ги намерих за 220 евро. Ще сменя и гумичките на клапаните и всички нужни уплътнения и гарнитури.Хубаво е да сменя сигментите и лагерите, но така работата ще стане много дебела.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от ares2 » 20 Яну 2011, 13:10

VooDoo-36 написа:Ами, днес взех мотора. Не знам дали за добро или лошо-времето ще покаже. Два дена ми се .....майката докато го смъкна. Условията бяха доста тежки-дъжд, студ и вятър. Помолих шефа да ме усвободи от работа за да си свърша работата. Демонтирах всичко от двигателя- ел.инсталация, глава,стартер, генератор, серво и компресора на климатика. Остана само блока, но въпреки това ми беше много трудно да го извадя сам с голи ръце от колата. Не отварял коляновия вал, но се върти лесно, което ме кара да си мисля, в цилондровия блок всичко е наред. Вече имам оферта за 7 всмукателни клапана. Цената ме устройва и мисля да ги взема. Ще занеса главата да я шлайфат и да ремонтират резбата на свеща на първи цилиндър. Казаха ми, че се разпробивал отвора на свеща и се правела резба в , която се навива втулка, а във втулката се монтира свеща. В сервиза има ме няколко ненужни цилиндрови глави и мисля да се пробвам да видя как ще стана тази работа с втулката. Ако се получи добре сам ще ремонтирам моята глава. Ако трябва да се сменят буталата, мисля да взема от другия мотор M40- до колкото знам са един и същ размер с M42. Веригата, обтегача, водача и хидравличното цилиндърче ги намерих за 220 евро. Ще сменя и гумичките на клапаните и всички нужни уплътнения и гарнитури.Хубаво е да сменя сигментите и лагерите, но така работата ще стане много дебела.


търси необорудвана глава за всеки случаи.. ако изпадне е по лесно да пренаредиш всичко..
буталата са различни от м40 и М42
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от taba4ko » 22 Яну 2011, 22:09

честито, няма да съжаляваш. нищо и няма на колата, не и пречи че е на 18 години. като я стегнеш много ще те радва. една идея от мен. ако при теб са скъпи частите, ползвай приятели от БГ да ти пращат части.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 9.12.2010
Местоположение: Göteborg, Sweden
Пол: Мъж
Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от VooDoo-36 » 22 Яну 2011, 22:55

taba4ko написа:честито, няма да съжаляваш. нищо и няма на колата, не и пречи че е на 18 години. като я стегнеш много ще те радва. една идея от мен. ако при теб са скъпи частите, ползвай приятели от БГ да ти пращат части.



Благодаря ти!
За сега търся само 8 изпускателни клапана и се надявам да успея да ги намеря от някой във форума. Евентуално и едно бутало може да се наложи да купя. Всичко друго мисля да си купя от тук. Близо до Göteborg има един оторизиран сервиз на БМВ, където продават и авточасти, и цените им са доста приемливи. Има и няколко автоморги, които също могат да ми бъдат полезни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 9.12.2010
Местоположение: Göteborg, Sweden
Пол: Мъж
Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от VooDoo-36 » 12 Май 2011, 0:08

Здравейте момчета!
След дълго умуване реших да заложа на "добрата стара" M40-ка. Нов вал,кубилици и повдигачи,райбероване на леглата на клапаните, нови изпускателни клапани, маслосъбирателни гумички, всички гарнитури за главата, ангренажен ремък и ролки. Мисля, че ремонта се получи горе-долу добре. Малко съм разочарован от това , че мотора леко си "цъка" ,въпреки новия вал, кобилици и повдигачи. Но предполагам , че по принцип така си работят M40-ките. 318i е малко мудна кола, но пък като всяко BMW е приятна за каране. Сега следва смяна на шарнирите и тампоните, и за съжеление май и на кормилната рейка .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от bum_bum » 12 Май 2011, 0:39

:yes: :shock: добре си я лъснал, а уж нямаше да се заиграваш :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 19.05.2007
Местоположение: plovdiv

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от vasilmm » 12 Май 2011, 2:32

:shock: Такова М40 не бях виждал :mhihi:
Евала :clap:
http://vbox7.com/tag:%D1%80%D0%B5%D0%BD ... 82?&page=1
ако ще е кола да е немска,а не любов френска :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от fedoracore » 12 Май 2011, 7:13

много добре изглежда маторя
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от ares2 » 12 Май 2011, 20:30

както ти казах и преди на лични..
ти си в топ 3 на най добре изглеждащи М40 :driving:
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1674
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Привет на всички от Швеция!

Мнение от ildivvy » 13 Май 2011, 7:59

Добре де,как го чисти (или с какво) този двигател,за да изглежда по този начин?Принципно и моя го поддържам в много чисто състояние,но такова нещо не бях виждал!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook