BMW газова уредба
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
BiTurbo написа:...П.С. Може би е важно да кажа, че колата се превключва на газ чак когато стрелката се изправи(не след синия сектор или там квото и да било) така ле от тази гледна точка може да изглажда малко по икономично.
Това колега наистина е доста важно да се отбележе защотот нали се сещаш палиш колата абсолютно студена >>> потеглеяш идокато загрее това са близо 3~5km което никак не е малко а да не говорим за зимата че и после бързо изтива така че ти правиш някъв определен пробег всеки път на бензи и чак тогава започва разхода на газ и те като се натрупат за едно зареждане на газ може да се съберат 20-30км бензин тогава показанията ще са други ...
Още нещо ти направи съпоставк на разходите но май забравяш да направиш и съпоставка на моторите и купетата
все пка едното е М40 1,8 едновалов (товяи) дрогото е М42 1,8 двувалов (моя) така чи си е нормално да има и разлика в разхода освен това купето е с една идея по тежко от седан и като сложим и 17" с 225 гуми къде отиваме и Движението в Центъра на София е доста по разлияно та така се получава
А и още нещо както каза колегата liloff при него превкл. на 40 при мен доколкото си спомням беше настроено на 50 а при тебе е след 82 пак има значение
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
така ми първо мотора ми е М43, но както и да е.........
после не знам за какви съпоставки говориш ? Нищо не съм съпоставял, просто отбелязах при мен как седят нещата с превключване, разходи и т.н. от тука нататък съпоставка мисля че всеки може да си направи
П.С. Не съм с темп датчик, направил съм си го с копче като на обикновените, просто искам аз да определям винаги кога да превключва.
Това е от мен
Успех
после не знам за какви съпоставки говориш ? Нищо не съм съпоставял, просто отбелязах при мен как седят нещата с превключване, разходи и т.н. от тука нататък съпоставка мисля че всеки може да си направи

П.С. Не съм с темп датчик, направил съм си го с копче като на обикновените, просто искам аз да определям винаги кога да превключва.
Това е от мен

Успех

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
еййй колега не се вразвай толкова не съм го казал да те засегна и да те обидя но все пак нали се сещаш че като напишеш такъв разход при твойте условия и колегата ще си каже ЯЯЯ супер слагам и при него идва 12 разход применро го казвам и вика абе тея кви ми ги говорят сещаш ли се
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
PNR написа:еййй колега не се вразвай толкова не съм го казал да те засегна и да те обидя но все пак нали се сещаш че като напишеш такъв разход при твойте условия и колегата ще си каже ЯЯЯ супер слагам и при него идва 12 разход применро го казвам и вика абе тея кви ми ги говорят сещаш ли се
чак пък да съм се вързал

при мен беше на 40 градуса и след 15 секунди се превключваше ама го направих директно на 15 градуса да се превключва.надявам се да не е проблем тваliloff написа:Да ясно, но ми е интересно софт.настройката на ГИ-то на колко градуса е направена при него, защото ако ползва темп датчика на блока за газеницата, би трябвало да превключва още по-рано, понеже там е най-топло. Докато стигне до редуктора... сигурно падат 5 градуса.
Но е напълно излишно да я чакаш повече от 40гр.

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
nazo1976 написа:закачиха я на комп и от там я настроиха да е на 15 градуса
Колега,15 С са малко!Моята е настроена на 37 С,датчикът е на изпарителя,който е на мястото на обикновеният въздушен филтър.Лятно време съответно бързо датчикът казва на компа да прехвърля на газ (особено когато колата е видяла малко слънце,а тя е черна) и забелязвам,че докато не излезе от синият сектор ( 53 С ),моторът се чуди какво да прави


- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
ми как да се отразява пръдня кола ако кара
ама пустите му кинти къде ги нема ще караме на сиромашкото гориво наречено-ГАЗ

ама пустите му кинти къде ги нема ще караме на сиромашкото гориво наречено-ГАЗ

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
Аз ако бях с бензинов двигател щях да си сложа газова уредба незабавно.
Ако си сложиш добра газова уредба, която се настрои добре само ще пестиш пари за гориво без никакви ядове. Всичко е до майсторлък.
Газта не е евтино гориво, а е алтернативно гориво както и дизела. Знае се че дизела е за камиони, но се правят и дизелови двигатели за леки автомобили.
Относно превключването газ-бензин може да става незабавно след паленето. Или направо да се пали на газ. Това зависи от изпарителя, консумацията на газ на двигателя и от това колко е голяма бутилката с газта. Газта няма нужда от подгряване за да гори. Просто се получава ефекта на климатика. Газ под високо налягане изпуснат през малка дюза поема околната топлина и се охлажда и охлажда околната среда. Ако колата не е загряла и си на газ и форсираш яко двигателя изпарителя направо ще замръзне целия. И обратното - може да запалиш на газ и да караш "кротко" докато загрее.
Ако си сложиш добра газова уредба, която се настрои добре само ще пестиш пари за гориво без никакви ядове. Всичко е до майсторлък.
Газта не е евтино гориво, а е алтернативно гориво както и дизела. Знае се че дизела е за камиони, но се правят и дизелови двигатели за леки автомобили.
Относно превключването газ-бензин може да става незабавно след паленето. Или направо да се пали на газ. Това зависи от изпарителя, консумацията на газ на двигателя и от това колко е голяма бутилката с газта. Газта няма нужда от подгряване за да гори. Просто се получава ефекта на климатика. Газ под високо налягане изпуснат през малка дюза поема околната топлина и се охлажда и охлажда околната среда. Ако колата не е загряла и си на газ и форсираш яко двигателя изпарителя направо ще замръзне целия. И обратното - може да запалиш на газ и да караш "кротко" докато загрее.
колега ти видя ли че съм на метан там май е по различно пак не можеш да я изрежеш ама поне не гасне .преди карах пасат на газ и зимата пала на газ и тръгвам и как пусна педала гасне и след това нема палене на газ само на бензин ама трудно затова питах дали има проблем ако е на 15 С щот зимата в софия с тия задръствания докато загрее и превключи ехееееее.засил съм я неделя без задръстване на 4 км и превключва и като караш на по къси разстояния 4-10 км по няколко пъти на ден и се губи смисъла.сигурно така го е....ам изпаритела ама кво да се правиned_gm28 написа:nazo1976 написа:закачиха я на комп и от там я настроиха да е на 15 градуса
Колега,15 С са малко!Моята е настроена на 37 С,датчикът е на изпарителя,който е на мястото на обикновеният въздушен филтър.Лятно време съответно бързо датчикът казва на компа да прехвърля на газ (особено когато колата е видяла малко слънце,а тя е черна) и забелязвам,че докато не излезе от синият сектор ( 53 С ),моторът се чуди какво да правиКато му подам рязко газ не се изфорсирва,а се замисля малко преди това.На бензин дори студена,както и на газ след синия сектор,тоя проблем го няма

Колега слагай газов инжекцион и не се занимавай с глупости, верно, че е 3-4 пъти по скъп от обикновенното АГУ, но за сметка на това спестяваш много ядове.
- при инжекциона няма гърмежи и други стряскащи звуци
- загубата на мощност е много по- малка (незнам точно колко, но съм карал 1,8 М40 с обикновенно газово, а след това се качих на моята която е със същия двигател, но с инжекцион и разликата е значителна
)
- ако обикновенната газова уредба не е монтирана добре това води до честа смяна на дебитомер и други части които изобщо не са евтини (един приятел за 4 месеца смени 2 дебитомера заради това)
- разхода също така е много различен 1,8 М40 на тоя същия авер с обикновенната газова уредба е около 13-14 градско, при мен е 10,5 -11, а при цена на газта от 1,00лв/л тва също е фактор
- ако все пак ще слагаш обикновенна газова уредба гледай да е нещо качествено (аз съм с инжекцион на Lovatto и до момента нямам забележки)
Успех с избора
- при инжекциона няма гърмежи и други стряскащи звуци
- загубата на мощност е много по- малка (незнам точно колко, но съм карал 1,8 М40 с обикновенно газово, а след това се качих на моята която е със същия двигател, но с инжекцион и разликата е значителна

- ако обикновенната газова уредба не е монтирана добре това води до честа смяна на дебитомер и други части които изобщо не са евтини (един приятел за 4 месеца смени 2 дебитомера заради това)
- разхода също така е много различен 1,8 М40 на тоя същия авер с обикновенната газова уредба е около 13-14 градско, при мен е 10,5 -11, а при цена на газта от 1,00лв/л тва също е фактор

- ако все пак ще слагаш обикновенна газова уредба гледай да е нещо качествено (аз съм с инжекцион на Lovatto и до момента нямам забележки)
Успех с избора

- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: BMW газова уредба
Такаааа, сложих си обикновена газова - колата е 318is М42 и днес направих едно тестово до Монтана каране и обратно (до София) - 24 литра 315км на моменти 160км/ч през повечето време 100-120км/ч ! Като цяло съм доволен !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани