Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
Пол: Мъж
Кара: вече мечтата си !
Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ///M Rider » 18 Яну 2014, 20:32

BMWACSCHNITZER написа:
///M Rider написа:
No0k написа:
///M Rider написа:Здравейте . Интересува ме следното ..... Колата ми е 97-ма Юли и имаше аналогов часовник. Закупих преди време голям борд и искам да му вържа само часовника и бутоните отдолу да светят за сега. Питането ми е ,ако взема червено-жълтият ,кафявият и червено сивият кабел от часовника и ги вържа със същите по цвят кабели на борда на черната букса . По ПИН са 16-17-18 на буксата ,дали ще заработи часовника ?! И ако от осветлението на запалката вържа за бялата букса червено-сивият и кафявият кабел ,понеже и на лампичката са същите кабели ,дали ще заработи осветлението на бутоните ?! Ако не е така бих се радвал на едно уточнение ,че изчетох цялата тема и имаше едно такова питане за часовника и бутоните само ,но не успях да намеря отговор . :dunno:


Със сиво червения кабел + кафяв (маса) ще подкараш осветлението. За другото не знам.


Разбрах ,каквото ми трябваше . Обаче ,след като свържа ,каквото ми трябва и вклйча отново акомулатора , бутона рест. ли се задържаше на борда 1 мин. ли беше там ?!

На големия борд му е нужно захранване само на бялата букса,на черната и да има и да няма е без значение.Сложи си + на пин8 и масата на пин13 на бялата букса и борда ще светне,като сложиш и сиво-червения кабел на черната букса на пин16,като пуснеш фаровете(или габарит),борда ще се управлява(силата на светлината) от копчето за реглаж на интериорната светлина(тва до волана).Със здраве! :yes:



Е това е .... :bowdown:
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
Изображение Изображение "Drat! And Double Drat!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
Пол: Мъж
Кара: вече мечтата си !
Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ///M Rider » 22 Яну 2014, 19:22

Извинявам се за двойния пост ,но кажете как да сверя часовника и датата на големият борд?! Вързах го както каза колегата по горе и благодарности на него и всички останали . Едно уточнение : вързал съм само часовника да работи и бутоните да светят .Това ми трябва за сега ,но не мога за сверя часа и датата . :dunno:
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
Изображение Изображение "Drat! And Double Drat!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от kagebista » 22 Яну 2014, 20:14

swh_bmw написа:UHR/DAT(натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - часовника
UHR/DAT (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - датата
MEMO (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - мемо функцията


tsb_bg написа:1. Завърташ контактния ключ на II-ра позиция (Аксесоари) или на III-та позиция (Контакт)
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от EnimEn » 23 Яну 2014, 1:32

я аз да питам от кой точно кабел следи напрежението на волтметъра в меню 9 от скритите?
интересува ме, щото имам някакъв много дразнещ пад, който от генератора го нямам..
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
Пол: Мъж
Кара: вече мечтата си !
Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ///M Rider » 24 Яну 2014, 12:45

kagebista написа:
swh_bmw написа:UHR/DAT(натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - часовника
UHR/DAT (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - датата
MEMO (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - мемо функцията


tsb_bg написа:1. Завърташ контактния ключ на II-ра позиция (Аксесоари) или на III-та позиция (Контакт)
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.

Действах точно по описанието ,но за съжаление нищо не стана . След задържането на бутона Clock или DAT не мигат точките не знайно защо ?! Опитах същата процедура при един приятел със среден борд ,даже и 3 секунди бяха много и там започна да изписва цифритие да си го свериш. При мен ,като задържа си седят чертите и точките не подвижно. А като натисна бутоните си личи ,че работят ,защото дисплея леко трепери....... Какъв ли е проблема ?! :dunno:
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
Изображение Изображение "Drat! And Double Drat!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Powerslide » 24 Яну 2014, 13:06

///M Rider написа:
kagebista написа:
swh_bmw написа:UHR/DAT(натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - часовника
UHR/DAT (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - датата
MEMO (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - мемо функцията


tsb_bg написа:1. Завърташ контактния ключ на II-ра позиция (Аксесоари) или на III-та позиция (Контакт)
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.

Действах точно по описанието ,но за съжаление нищо не стана . След задържането на бутона Clock или DAT не мигат точките не знайно защо ?! Опитах същата процедура при един приятел със среден борд ,даже и 3 секунди бяха много и там започна да изписва цифритие да си го свериш. При мен ,като задържа си седят чертите и точките не подвижно. А като натисна бутоните си личи ,че работят ,защото дисплея леко трепери....... Какъв ли е проблема ?! :dunno:


Колега, не знам дали ще съм ти в помощ , но и на мен понякога не ми дава да си сверя часа (с малък борд съм) , винаги когато стане така , откачам акумулатора за 5 минути и пак го закачам и след това си настройвам часа без проблеми. Пробвай - нищо не губиш. :driving:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от kagebista » 24 Яну 2014, 14:18

///M Rider написа:
kagebista написа:
swh_bmw написа:UHR/DAT(натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - часовника
UHR/DAT (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - датата
MEMO (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - мемо функцията


tsb_bg написа:1. Завърташ контактния ключ на II-ра позиция (Аксесоари) или на III-та позиция (Контакт)
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.

Действах точно по описанието ,но за съжаление нищо не стана . След задържането на бутона Clock или DAT не мигат точките не знайно защо ?! Опитах същата процедура при един приятел със среден борд ,даже и 3 секунди бяха много и там започна да изписва цифритие да си го свериш. При мен ,като задържа си седят чертите и точките не подвижно. А като натисна бутоните си личи ,че работят ,защото дисплея леко трепери....... Какъв ли е проблема ?! :dunno:


Сигурен ли си, че контактува бутона? То като го задържиш и целия на екран си вади надпис - INPUT DATE или IMPUT TIME в зависимост кое сверяваш. Нали няма нужда да питам за контакт 1ва позиция!
Не разбрах дали сте правили суап? Ако не - сложи твоя борд при него и обратно да видиш дали има ефект.

Едно инфо до всички: Вместо да опъвате 2та кабела до комфорта/това е най-трудоемката част/, същите цветово кабели ги имате в буксата на климатроника ;) Кои пинове бяха точно не помня. Назад в темата един колега е дал таблица и там се зачудих защо по неговия систематизиран начин и със събрано инфо от чужди форуми - точно тези кабели, вместо до комфорта, отиват педя нагоре за по лесно при климатроника. Наскоро разглабях и видях буксата на кл. - има си зелено/черен кабел отговарящ на пина в таблицата на предните страници. Другият кабел цветово не го помня, че отдавна е зад жабката, но скоро мисля да пробвам този вариант дали е верен на 100 процента. Ще си пестите си малко излишни часове и пцувни по демонтажа и после напасването на джапката.

И по повод горното и код функцията?
1. Възможно ли е след въвеждане на код при контакт да се направи така - да не вади надпис за въвеждане? А просто да мига бутона и с наискане по този бутон или квалиатурата - да изважда надписа на дисплея?
2. С въведена код функция и свален борд - колата запали естествено/не виждам причина да не го направи/. Питанката по 1 се сещате защо е, без да обяснявам. Та, като върнах борда и ми изписа някакъв брояч - 14:59 или нещо такова и почна да цъка надолу. Натиснах код и си изведе дисплея, си въведох и запали. Та някой може ли да ми преведе какво значи това?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 24 Яну 2014, 19:23

EnimEn написа:я аз да питам от кой точно кабел следи напрежението на волтметъра в меню 9 от скритите?
интересува ме, щото имам някакъв много дразнещ пад, който от генератора го нямам..


Я кажи какъв е този пад, как го установи и с какъв уред измерваш напрежението на изхода на алтернатора?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от b00st » 02 Мар 2014, 13:08

///M Rider написа:
kagebista написа:
swh_bmw написа:UHR/DAT(натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - часовника
UHR/DAT (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - датата
MEMO (натискаш за 3 секунди) :arrow: h/Dat ; min/Dat :arrow: SET - мемо функцията


tsb_bg написа:1. Завърташ контактния ключ на II-ра позиция (Аксесоари) или на III-та позиция (Контакт)
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.

Действах точно по описанието ,но за съжаление нищо не стана . След задържането на бутона Clock или DAT не мигат точките не знайно защо ?! Опитах същата процедура при един приятел със среден борд ,даже и 3 секунди бяха много и там започна да изписва цифритие да си го свериш. При мен ,като задържа си седят чертите и точките не подвижно. А като натисна бутоните си личи ,че работят ,защото дисплея леко трепери....... Какъв ли е проблема ?! :dunno:

Сигурно не си го вързал правилно. Задържаш CLOCK или DATE после след нагласяне натискаш SET. За да работи би трябвало само + и - на бялата, както и + аксесоари на черната, въпреки че аз имах и другите готови от черната като го пробвах.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от EnimEn » 03 Мар 2014, 1:25

stony1 написа:
EnimEn написа:я аз да питам от кой точно кабел следи напрежението на волтметъра в меню 9 от скритите?
интересува ме, щото имам някакъв много дразнещ пад, който от генератора го нямам..


Я кажи какъв е този пад, как го установи и с какъв уред измерваш напрежението на изхода на алтернатора?

с модерен уред :D

на алтернатора прави нужното напрежение, но като го следя от борда има пад от около 1в, което ме дразни.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 03 Мар 2014, 22:12

EnimEn написа:
stony1 написа:
EnimEn написа:я аз да питам от кой точно кабел следи напрежението на волтметъра в меню 9 от скритите?
интересува ме, щото имам някакъв много дразнещ пад, който от генератора го нямам..


Я кажи какъв е този пад, как го установи и с какъв уред измерваш напрежението на изхода на алтернатора?

с модерен уред :D

на алтернатора прави нужното напрежение, но като го следя от борда има пад от около 1в, което ме дразни.
И при мен има, но е не повече от 0,4V...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: ROI
Пол: Мъж
Кара: M50 с шпер :)
Мечтае да кара: саМолет
Детайли за колата: Млада булка само на 23 !!!

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от gear » 09 Апр 2014, 0:47

///M Rider написа:Извинявам се за двойния пост ,но кажете как да сверя часовника и датата на големият борд?! Вързах го както каза колегата по горе и благодарности на него и всички останали . Едно уточнение : вързал съм само часовника да работи и бутоните да светят .Това ми трябва за сега ,но не мога за сверя часа и датата . :dunno:

колега кои точно кабели си навързал в буксите от аналоговоя часовник ?
провери си буксите точно както е захранването на борда
малко помощ от моя страна по твоя въпрос :
имаш 3 кабела от часовника (стандартно не говорим за среден или къфто ще борд основно тези са кабелите за осветление на бутони и памет за часовника )
сив червен - отива на черната букса 1070 пин 16 (кабел за осветление като си пуснеш фаровете ши ти светат бутоните )
кафяв - отива на черната букса 1070 пин 17
червено и жълто - отива на черната букса пин 18
Важно е за БЯЛАТА букса 1071 да има кабели както следва :
ПИН 8 на Бялата букса (1071) вързан към пин 18 на черната букса ! (заедно свързани към плюс )
ПИН 13 от Бялата букса (1071) Вързан към пин 17 на Черната букса ! (заедно свързани към маса )
И сега фън момента има кабел с цветове виолетово и бяло от букса 1070 този кабел си го вържи към червено жълтия (ПОЯНЯВАМ САМО ЗА НАСТРОЙКА И ТЕСТ НА БОРДА ) настрой си часовника като задържиш бутоните след като е вързан тоя кабел ако нестане с 2 та заедно пробвай отделно един по един
ако можеш съветвам те да отвориш кората под волана и да търсиш същия виолетов/бял кабел и ти си човека )
Честито борда ши ти бачка с два дисплея
п.п. Сори за правописите ама досега правих поредния борд в моето пореднот 36-че
Наздраве !

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от b00st » 19 Май 2014, 22:34

Така, някой да знае нещо за TIMER функцията, която активира незаивисимата вентилация през климатроника?
Depending on the outer circuit, the "TIMER" function performs various functions. If the "TIMER" output is connected to a relay, two switching points for independent ventilation/heating can be programmed with the "TIMER" key. On the other hand, if the output is not connected, the "TIMER" can be used as a stopwatch function.

Има ли някой, където да го е подкарал това, доколкото знам иска някаква подготовка?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от JOGI » 20 Май 2014, 1:06

независимата вентилация я има и при коли без клима, но разбира се връзването е различно от при дигиталната и аз лично като си сложих климатика се отказах да си променям инсталацията. имаше разлики и в релетата при различните системи и ми изглеждаше по-лесно да се направи на кола без никаква инсталация, отколкото да се преправя това, което е при парно и старата клима. но пък аз всъщност и не можах да намеря едно от релетата...та сега съм без. иначе в книжката е описано как работи, а схеми имаше в етм

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от b00st » 20 Май 2014, 8:13

Имам дигиталната клима фабрично, инсталацията няма да е голяма пречка, но като гледам в бимерфорумс, ще трябва да се прекодира модула на климатроника за да тръгне тая независима вентилация.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook