Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Голям борд- конверсия
sorry za latinicata no imam problem s kirilicata ,a tazi v foruma ne raboti ... Nqkoi moje li da mi osluji s dat4ik originalen da go zamerq ,4e da vidq kakvi parametri dava za da moga da si namerq podhodiasht termistor
I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
bir40o0 написа:ivopicha написа:Явно се е прецакал или се е откачил. Прегледай го и ако всичко е добре по кабелите значи е заминал. Нов или втора употреба. Втората са около 10-15 лв. Има една тема за направа на датчик за около 2 лв![]()
Ето я темата viewtopic.php?f=8&t=323286
Днес проверих кабелите всичко е наред с тях, А датчика като се развали не изписва ли -37 или го има и тоя вариант за +50?
Това с +50 е по-скоро проводници свързани на късо. Ако е откачен ще показва -37.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
Re: Голям борд- конверсия
stony1 написа:bir40o0 написа:ivopicha написа:Явно се е прецакал или се е откачил. Прегледай го и ако всичко е добре по кабелите значи е заминал. Нов или втора употреба. Втората са около 10-15 лв. Има една тема за направа на датчик за около 2 лв![]()
Ето я темата viewtopic.php?f=8&t=323286
Днес проверих кабелите всичко е наред с тях, А датчика като се развали не изписва ли -37 или го има и тоя вариант за +50?
Това с +50 е по-скоро проводници свързани на късо. Ако е откачен ще показва -37.
Размених кабелите резултатът е все същия, рестаритрах борда, вадих клема на акумулатора, но все си показва +50..
Ще взема да му пусна едни нови кабели до борда.
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Голям борд- конверсия
Колеги, вчера ъпгрейднах от среден на голям борд, обаче имам доста проблеми:
1. Моментния разход на таблото ми не работи, на борда също нямам моментен разход (трябва ли да имам изобщо, и как да го пусна?)
2. Функцията Distance също не работи - не отчита нищо
3. Понеже борда ми е от 20-ка, а го карам на 28-ца и искам да коригирам разхода. Като цъкна 10 и 1000 ми се появява TEST NR: -- Въвеждам 20 цъкам SET и нищо не се случва, пак се появява TEST NR: -- Иначе примерно езика успях да си го сменя от 10-то меню май беше...
4. Като натисна чек бутона светва целия борд и толкова...а преди бях със среден борд, и той си има чек, та пиновете от 1 до 6, които са уж за чека не съм ги пипал...
Още един въпрос - 21-во меню за какво е, понеже без да искам съм го цъкнал, попита ме RESET? аз му дадох ОК и всички показания на борда се нулираха, а най-странното беше, че температурния датчик от 21 градуса след нулирането показваше вече 29 а навън определено не беше 29...
ИИИИИ още един въпрос - лесно ли се намират крушки за таблото и борда, че имам 2-3 за смяна?
1. Моментния разход на таблото ми не работи, на борда също нямам моментен разход (трябва ли да имам изобщо, и как да го пусна?)
2. Функцията Distance също не работи - не отчита нищо
3. Понеже борда ми е от 20-ка, а го карам на 28-ца и искам да коригирам разхода. Като цъкна 10 и 1000 ми се появява TEST NR: -- Въвеждам 20 цъкам SET и нищо не се случва, пак се появява TEST NR: -- Иначе примерно езика успях да си го сменя от 10-то меню май беше...
4. Като натисна чек бутона светва целия борд и толкова...а преди бях със среден борд, и той си има чек, та пиновете от 1 до 6, които са уж за чека не съм ги пипал...
Още един въпрос - 21-во меню за какво е, понеже без да искам съм го цъкнал, попита ме RESET? аз му дадох ОК и всички показания на борда се нулираха, а най-странното беше, че температурния датчик от 21 градуса след нулирането показваше вече 29 а навън определено не беше 29...
ИИИИИ още един въпрос - лесно ли се намират крушки за таблото и борда, че имам 2-3 за смяна?

Re: Голям борд- конверсия
Щом на таблото не ти работи разходомера, значи и на борда няма как да работи, той взима сигнал от таблото.
След като средния разход не работи и Range (Distance) функцията няма как да работи, защото тя изчислява колко още можеш да изминеш, разделяйки горивото в резервоара на средния разход, кажи речи.
На въпроси 3 и 4 е отговорено в темата.
За да ти работи отново CHECK-a, трябва да въведеш друга комбинация в сервизно меню номер 11.
А щом нищо не се случва като избираш сервизните менюта, значи не си си отключил борда като хората. За целта трябва да ти е сверена датата на борда и в меню 19, доколкото помня, въвеждаш сбора от датата и месеца, т.е. днес е 11.
За да показва абсолютно коректен среден разход, не става само с Correction-а от секретното меню, а трябва препрограмиране на бордовия компютър. Програмирането е елементарно, но ти трябва някой, който има кабел и разбира малко от малко.
"Лесно ли се намират крушки за таблото?" -
евала за този въпрос.
След като средния разход не работи и Range (Distance) функцията няма как да работи, защото тя изчислява колко още можеш да изминеш, разделяйки горивото в резервоара на средния разход, кажи речи.
На въпроси 3 и 4 е отговорено в темата.
За да ти работи отново CHECK-a, трябва да въведеш друга комбинация в сервизно меню номер 11.
А щом нищо не се случва като избираш сервизните менюта, значи не си си отключил борда като хората. За целта трябва да ти е сверена датата на борда и в меню 19, доколкото помня, въвеждаш сбора от датата и месеца, т.е. днес е 11.
За да показва абсолютно коректен среден разход, не става само с Correction-а от секретното меню, а трябва препрограмиране на бордовия компютър. Програмирането е елементарно, но ти трябва някой, който има кабел и разбира малко от малко.
"Лесно ли се намират крушки за таблото?" -

- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
Re: Голям борд- конверсия
Tristaiosemnaiseis написа:3. Понеже борда ми е от 20-ка, а го карам на 28-ца и искам да коригирам разхода. Като цъкна 10 и 1000 ми се появява TEST NR: -- Въвеждам 20 цъкам SET и нищо не се случва, пак се появява TEST NR: -- Иначе примерно езика успях да си го сменя от 10-то меню май беше...
Аз бях с 25-цов борд и пак има страхотни аномалии колкото и да настройваш.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Голям борд- конверсия
Колеги тая коерекция в 20 меню е за да направите минимална корекция когато всичко е ОК и борда е кодиран за точно определения мотор, просто ако дава разход 8 а реално е 8.2 да го коригирате от там.
Няма как да показва 20 и да го коригирате да показва 12 освен ако не си кодирате бордовете за вашите коли
Няма как да показва 20 и да го коригирате да показва 12 освен ако не си кодирате бордовете за вашите коли


- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Голям борд- конверсия
PeReZ написа:Щом на таблото не ти работи разходомера, значи и на борда няма как да работи, той взима сигнал от таблото.
След като средния разход не работи и Range (Distance) функцията няма как да работи, защото тя изчислява колко още можеш да изминеш, разделяйки горивото в резервоара на средния разход, кажи речи.
На въпроси 3 и 4 е отговорено в темата.
За да ти работи отново CHECK-a, трябва да въведеш друга комбинация в сервизно меню номер 11.
А щом нищо не се случва като избираш сервизните менюта, значи не си си отключил борда като хората. За целта трябва да ти е сверена датата на борда и в меню 19, доколкото помня, въвеждаш сбора от датата и месеца, т.е. днес е 11.
За да показва абсолютно коректен среден разход, не става само с Correction-а от секретното меню, а трябва препрограмиране на бордовия компютър. Програмирането е елементарно, но ти трябва някой, който има кабел и разбира малко от малко.
"Лесно ли се намират крушки за таблото?" -евала за този въпрос.
За моментния ми е ясно как стоят нещата, въпроса ми беше дали някой знае точно кой пин отговаря за него, така че да не претърсвам отново всички кабели за прекъсване.
Средния разход ми работи - не писал, да не работи, само дистанс-а не работи.
Мерси иначе за останалото инфо, ще го оправя, ебаси и борда!

- bimmermaniq
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E34 150PS Vanos
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
Re: Голям борд- конверсия
Колеги BMW-исти, искам да задам въпрос за поставяне на големия борд в Е36-цата си. В момента съм с аналоговия часовник, ноооо заради изгорялата му крушка, при леката "аутопсия" забелязах скрити черната и бялата букси за ОБЦ. Или е имало и е свален или просто има тая разширена опция на инсталацията.Та на въпроса: - Баварката е 320i 24v без ванос, ако сложа големия борд ще бачка ли всичко по него, и ако някой има от 320-ка за продан да казва 

Re: Голям борд- конверсия
виж по вин екстрите, които ти излизат. сигурно е 848 и затова има инсталация, но едва ли има и за чек. иначе борда ще работи така
- bimmermaniq
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E34 150PS Vanos
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
Re: Голям борд- конверсия
По ВИН ми излиза че има и Динамик Стабилити Контрол - възможно ли е, защото има и още една букса и идея си нямам тя пък за какво е. За сега съм се мераклисал на големия борд. Ако го има някой колега - да свирка 

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Голям борд- конверсия
Колеги може ли да кажете как се вадят пиновете от буските, защото снимката на първа страница не се отваря.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям борд- конверсия
Първо махаш бялата пластмаса и вадиш клемата с пиновете. После с една игла натискаш чопчето на пиновете и дърпаш назад.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Голям борд- конверсия
Благодаря 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Голям борд- конверсия
Имам въпрос колеги - борда показва, че има 19 литра бензин в резервоара, а на таблото стрелката сочи под 15. На кое да вярвам и защо има разминавания? Също така и забелязах, че разхода на гориво на място е 2.6-3 литра/час. Колата все още не е карана тоест километража е на 000 и борда също, но нормален ли е този разход?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани