Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от BMWACSCHNITZER » 26 Фев 2013, 12:23

don_gori написа:Колеги да ви попитам понеже съм с малкия борд и ще минавам скоро на големия - на черната букса имам 7 кабела и ще е добре ако сигналите им свършат работа , за да не ги прекарвам наново. Но днес ги мерих и не можах да разбера кой за какво е - та снимал съм ги по цветове ако може да споделите кой за какво е и дали ще мога да ползвам сигнала към големия борд
Ето я и снимката
Изображение
Кафяво-бял знам , че е сигнал от темп датчик , сиво-червения е 12В на габарит (осветлението на бутоните на борда) и кафевия масата, лилаво-белия мисля , че е +12В , но тук вече не съм сигурен :roll:
Другите 4 са ми малко неясни та ще се радвам да споделите кой за какво е :yes:

Колега,като си с малкия борд,за да минеш към големия трябва да окабелиш само за бялата букса,на черната всичко си е прекарано.Прочети внимателно 1ва страница и ще ти стане далеч по ясно,има ги цветовете с предназначенията:
х1070
пин1--- ->
пин2--- ->
пин3--- -> пинове от 1 до 6 са за чек модула, ако нямате чек не ви трябват
пин4--- ->
пин5--- ->
пин6--- ->
пин8--черно/зелен->---ZKE IV модул* -пин 12
пин9--зелен/син->-----х17- пин 4
пин10-бял/син->-------гонг(ако сте с малкия борд-той се намира в него-
пин11-бял/червен->----така че пин10 и пин11 не ви трябват)
пин12-кафяв/сив->-----темп сензор
пин13-черно/бял->-----х17 пин2
пин14-виолет/бял->----бушон 45
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
пин16-сив/червен->----х16 пин2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от don_gori » 26 Фев 2013, 14:51

Колега много добре съм я прочел цялата тема даже , но просто отрязах моята букса(черната) и и смених всички пинове ,за да пробвам борда.
Това е че и не си записах кой кабел на кой пин е.
Снимката която съм дал както виждаш има един червено-жълт кабел , който на описанието на х1070 липсва ??
Иначе другите са си точни , днес ги премерих
пин13-черно/бял->-----х17 пин2
пин14-виолет/бял->----бушон 45
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
пин16-сив/червен->----х16 пин2


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ///Micev_87 » 06 Мар 2013, 18:22

а само часовника и темперетурата как неможах да намеря отговор,с голямия съм бях сас аналогов после малкия и сега голямия...мн ли игра е сега само копчетата светят :conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от BMWACSCHNITZER » 06 Мар 2013, 19:54

don_gori написа:Колега много добре съм я прочел цялата тема даже , но просто отрязах моята букса(черната) и и смених всички пинове ,за да пробвам борда.
Това е че и не си записах кой кабел на кой пин е.
Снимката която съм дал както виждаш има един червено-жълт кабел , който на описанието на х1070 липсва ??
Иначе другите са си точни , днес ги премерих
пин13-черно/бял->-----х17 пин2
пин14-виолет/бял->----бушон 45
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
пин16-сив/червен->----х16 пин2

Тоя червения липсва в описанието на Х1070 понеже от малък като връзваш голям голям борд може да преместиш захранването от черната на бялата букса.Т.е тоя кабел отива на бялата букса пин 8 а като е бил на черната букса е на пин 16. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 24.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 e36 328i Тouring
Мечтае да кара: e36 ///M3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от clarcky » 12 Мар 2013, 0:23

Най-накрая се хванах да свържа и код функцията,че така и така сменях филтъра на климатроника :mhihi: Да попитам че ми стана интересно,ако въведеш грешен код няколко пъти случва ли се нещо,че мислех да пробвам ама викам да не си седи после колата там :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от JOGI » 12 Мар 2013, 4:08

ами по принцип при третото грешно въвеждане се включва сирената на алармата, ама не знам въобще дали има някой, който да го е вързал така :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от don_gori » 20 Мар 2013, 18:45

Колеги моля за малко ПОМОЩ.
Днес монтирах големия борд , но като го включих и пробвах дисплея почти не свети и се вижда на него P P P P. Четох някъде , че трябвало борда да се рестартира като за 24 часа го изключиш от буксите :roll:
Някакви идеи , някой сблъсквал ли се е с подобно нещо ?
Решение: запалваш колата и задържаш бутона SET за 5-10 сек (при мен стана още при натискането)

P.S. Оправих се, но се появиха други проблеми.
Като включих борда подсветката на дисплея не беше ярък на 100% , а като пусна габарити дисплея се светка на 100% , но започва да мига.
След това разкачих борда и го закачих пак. Борда светна , всичко точно , но като махна контакта дисплея остава да свети заедно с часа :roll:
Явно нещо съм объркал при свързването , но ме притеснява дали борда си е наред и да не би да прави някакви мизерии :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от JayCutler » 30 Мар 2013, 20:38

Един гоооолям плюс от мен за автора, и всички включили се колеги.Ако се засечем на сбирка бирички от мен :) :) :).
След едно прочитане на цялата тема, и неколкократно препрочитане на първият пост днес за няколко часа направих трансплантацията :).
Бях с най-малкия борд мисля 7 бутона и преминах на ОБЦ.С минималните ми електро познания.. наистина евала на колегата.
Искам само да попитам, предполагам доста тъп въпрос, но не съм на ти с тоците.
Понеже само навързах кабелите и отгоре с изолирбанд, ще може ли да карам така около седмица??? Горе долу тогава очаквам да ми дойде газовия поялник и да оправя връзките да са като хората??!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е61 525d LCI

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от oxides » 30 Мар 2013, 21:07

JayCutler написа:Един гоооолям плюс от мен за автора, и всички включили се колеги.Ако се засечем на сбирка бирички от мен :) :) :).
След едно прочитане на цялата тема, и неколкократно препрочитане на първият пост днес за няколко часа направих трансплантацията :).
Бях с най-малкия борд мисля 7 бутона и преминах на ОБЦ.С минималните ми електро познания.. наистина евала на колегата.
Искам само да попитам, предполагам доста тъп въпрос, но не съм на ти с тоците.
Понеже само навързах кабелите и отгоре с изолирбанд, ще може ли да карам така около седмица??? Горе долу тогава очаквам да ми дойде газовия поялник и да оправя връзките да са като хората??!

Карай и не се притеснявай, ако си ги бандажирал хубаво нямаш грижи. С термошлаух става доста прилична и надеждна изолация. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от JayCutler » 30 Мар 2013, 22:12

oxides написа:
JayCutler написа:Един гоооолям плюс от мен за автора, и всички включили се колеги.Ако се засечем на сбирка бирички от мен :) :) :).
След едно прочитане на цялата тема, и неколкократно препрочитане на първият пост днес за няколко часа направих трансплантацията :).
Бях с най-малкия борд мисля 7 бутона и преминах на ОБЦ.С минималните ми електро познания.. наистина евала на колегата.
Искам само да попитам, предполагам доста тъп въпрос, но не съм на ти с тоците.
Понеже само навързах кабелите и отгоре с изолирбанд, ще може ли да карам така около седмица??? Горе долу тогава очаквам да ми дойде газовия поялник и да оправя връзките да са като хората??!

Карай и не се притеснявай, ако си ги бандажирал хубаво нямаш грижи. С термошлаух става доста прилична и надеждна изолация. :yes:



Мерси, колега. Успокои ме. Сега са само вързани (яката) и после изолирбанд, но само да ми дойде поялничето ще ги запоя и после с термошлаух... да си стане както трябва.
Да не спамя повече в хубавата тема.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 13.09.2012
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW E 39 530 DA
Мечтае да кара: M 6

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от taba4e » 12 Юни 2013, 23:36

Здравейте, може ли да ме насочите към някой колега в София за конверсия от малък към голям борд?!

Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от bir40o0 » 17 Юни 2013, 23:26

Температурния датчик започна да показва +50 градуса
идей?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ivopicha » 17 Юни 2013, 23:47

Явно се е прецакал или се е откачил. Прегледай го и ако всичко е добре по кабелите значи е заминал. Нов или втора употреба. Втората са около 10-15 лв. Има една тема за направа на датчик за около 2 лв :lol:
Ето я темата viewtopic.php?f=8&t=323286
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от bir40o0 » 18 Юни 2013, 2:30

ivopicha написа:Явно се е прецакал или се е откачил. Прегледай го и ако всичко е добре по кабелите значи е заминал. Нов или втора употреба. Втората са около 10-15 лв. Има една тема за направа на датчик за около 2 лв :lol:
Ето я темата viewtopic.php?f=8&t=323286

Днес проверих кабелите всичко е наред с тях, А датчика като се развали не изписва ли -37 или го има и тоя вариант за +50?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ivopicha » 18 Юни 2013, 6:44

Изписва -37, но пък знае ли човек...Като за начало вземи от някой приятел друг датчик за проба.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook