ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bmw325tds » 30 Мар 2010, 11:01


Колеги, възможно ли е да тече обикновена дизелова дюза?
Покрай дузата на 6-ти цилиндър има нафта. Смених маркучлето за обратнта нафта и пак е мокро. Дюзата е стегната - това го проверих.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JOGI » 30 Мар 2010, 22:55

един бърз въпрос за фейсов волан три лъча
тая бялата пластмаса с винта нещо държи ли я натисната понеже така както си седи се щраква в слип ринга и не може да се върти? и каква и е функцията въобще?


Изображение

самоотговорих си на въпроса.
Последна промяна JOGI на 31 Мар 2010, 12:44, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 31 Мар 2010, 0:50

bmw325tds написа:
Колеги, възможно ли е да тече обикновена дизелова дюза?
Покрай дузата на 6-ти цилиндър има нафта. Смених маркучлето за обратнта нафта и пак е мокро. Дюзата е стегната - това го проверих.

Често се случва да текат след разглабяне,ако тече от резбата на дюзата трябва да я свалиш,горната част (зарязана) се стяга в менгеме и с дълбок камък 27 я стягаш. Ако тече под маркучетата е много вероятно да е спукано самото щуцерче,и тогава лошо.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: е90

Re:

Мнение от bandita » 31 Мар 2010, 6:01

valentin77 написа:аз съм бая начинаещ по колата, но неволята учи. И все пак. От около 2-3седмици колата не е както си беше.
Първо се скапа дебитомера и ламбда сондата. Закарах го в дарукар. Нали били добри. Сигурно е така. И смениха дебитомера, Ламбда-сондата, кабели маркучи и др. карантия
Вървеше си добре. След 2дена започна да хълца. Пак в дарукар. Нали има гаранция. Терикатите веднага я слагат на диагностика и казаха че не е от дебитомера. От свещите било. Но пак не е както си беше. Това не разбирам. Смених Въздушния филтър, бензиновия. но като че ли се задъхва пак. Ако някой има идея да сподели
:help:

пробваи с повдигачи и кобилиците

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bmw325tds » 31 Мар 2010, 8:47

~Мишо~ написа:
bmw325tds написа:
Колеги, възможно ли е да тече обикновена дизелова дюза?
Покрай дузата на 6-ти цилиндър има нафта. Смених маркучлето за обратнта нафта и пак е мокро. Дюзата е стегната - това го проверих.

Често се случва да текат след разглабяне,ако тече от резбата на дюзата трябва да я свалиш,горната част (зарязана) се стяга в менгеме и с дълбок камък 27 я стягаш. Ако тече под маркучетата е много вероятно да е спукано самото щуцерче,и тогава лошо.


Дюзата не е сваляна.
Ще я огледам хубаво. А при стягането слага ли се тефлонова лента или само се стяга.
Ако си купя дюза втора ръка, как да я проверя дали е читава?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 31 Мар 2010, 12:34

bmw325tds написа:Дюзата не е сваляна.
Ще я огледам хубаво. А при стягането слага ли се тефлонова лента или само се стяга.
Ако си купя дюза втора ръка, как да я проверя дали е читава?

Само се стяга,налягането на отваряне трябва да е 140-160 кг/см2. Дори и друга да вземеш трябва да я закачиш на стенд,на ТДСа ги регулирах на 158 кг/см2. Ако не си ги свалял е добре да ги провериш всички,с годините губят налягане и т.н. Добра инвестиция е. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от FaceOff » 01 Апр 2010, 15:28

Много лаичен въпрос - карам на магистрала, задминавам ТИР и в момента в който излезна пред него сякаш силна въздушна струя ме блъска отстрани, то ясно, че може да има страничен вятър, но въпросът е, че доста силно го усещам на волана, освен това, когато има наистина силен вятър колата е доста неустойчива. Втори пример - седя на дълга колона на светофар на цар Борис, колите в насрещното вече са набрали скорост и усещам как колата се заклаща от всяка кола, която минава покрай мен, гледам едно Е46 пред мен не потрепваше. За пружини и амортисьори ли съм? Благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: Лондон/София
Пол: Мъж
Кара: на слепо
Мечтае да кара: какъвто и да е Хаман

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW_Carnivor3 » 01 Апр 2010, 18:10

Колеги интересува ме ако сменя само предните пружини понеже амортисьорите са нови и няма особен смисъл да ги сменям,до колко мога да сложа по-ниски на нормални амортисьори,20-30мм ?
LIVE FREE - DIE PRETTY

Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vld » 02 Апр 2010, 11:38

kokobm написа:Много лаичен въпрос - карам на магистрала, задминавам ТИР и в момента в който излезна пред него сякаш силна въздушна струя ме блъска отстрани, то ясно, че може да има страничен вятър, но въпросът е, че доста силно го усещам на волана, освен това, когато има наистина силен вятър колата е доста неустойчива. Втори пример - седя на дълга колона на светофар на цар Борис, колите в насрещното вече са набрали скорост и усещам как колата се заклаща от всяка кола, която минава покрай мен, гледам едно Е46 пред мен не потрепваше. За пружини и амортисьори ли съм? Благодаря


Да, за амортесьори си най-вероятно, пружините и да са поумекнали не е толкова фатално, но амортесьорите изпуснат ли ставаш като в лодка и много нестабилен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 02 Апр 2010, 18:44

BMW_Carnivor3 написа:Колеги интересува ме ако сменя само предните пружини понеже амортисьорите са нови и няма особен смисъл да ги сменям,до колко мога да сложа по-ниски на нормални амортисьори,20-30мм ?

Най добре според мен е 40/20 мм. ако искаш и 60/40 въпрос на личен избор е.
Но на стоков амортисьор ми се струва че ще замине доста бързо амортисьора.
:driving: :dunno: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 26.03.2010
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от GRIV4O » 03 Апр 2010, 20:40

Колеги проблемат ми е следния.Няма ток до бензиновата помпа а бушоните са здрави,казаха ми че може да е реле но незнам кое е за бензиновата помпа и дали е само едно.Също така ме интересува дали захранването на бенз. помпа е свързано с дюзите,защото подавам ток директно от акумолатора на помпата и си подава бензин до инжекциона но колата непали и непали


БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: lachssilber-metallic (203)

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RxD » 10 Апр 2010, 21:07

колеги моля за малко помощ относно емблема на волан защото си деформирах моята волана е фейсов М-ков купувах гръмнали аирбеци обаче има разлика в емблемите явно от преди и след фейслифта значи беговете които купих бяха от 3 лъчев и четирилъчев обаче емблемите им са пластмасови докато на моя беще метална тънка като пластина , единствено не съм пробвал с четирилъчев след фейслифта пак от е36 става въпрос за това. Интересува ме дали някой знае някъде да се продават емблеми или дали емблемата от четирилъчев фейсов волан за е36 също е метална
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shopaza » 11 Апр 2010, 16:28

Значи мотора е М52Б20 Ванус .Вчера му смених маслото защото преди няколко дена го закупих.Имам проблем като дам леко газ и на 1500-2000 оборота се чува нещо от към веригата.Сигорно е обтегача но интересното е че само там се чува в тоя диапазон а нагоре изобщо го няма.Та въпроса ми можели понеже колата е стояла доста по борсите и е наближила смяната на маслото да трака от там .Била е с масло 5/30 на ЕЛФ СРТ .Доста колеги ми казаха че ще се оправи а другата част ме пратиха на ремонт :evil: А сега колата е с масло 10/40


П.С колата е Е36 комби
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2007
Местоположение: V.Tyrnovo
Пол: Мъж
Кара: BMW 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Div_X » 13 Апр 2010, 13:16

Имам въпрос ??
Поръчах си от форума крушки H1 диодни за халогените.
Проблема е такъв когато ги поставих ми изгоря бушона да не би да са с обратен поляритет за това така да гори ????
FUCK POLICE! _!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 13 Апр 2010, 18:52

Диодните крушки имат + и -, ако я обърнеш няма да светне, но едва ли чак ще изгори бушона от нея.
ПС. Изтрий тази глупост, която си написал в подписа си!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook