Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- oxides
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 22.03.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525d LCI
Re: Голям борд- конверсия
Проблема е решен след смяната на таблото сега всичко е ОК явно таблото е давало грешна информация към борда
Натискаш двете най-леви копчета (1000, 10) едновременно след това даваш на тест 19 и въвеждаш сбора от деня и месеца (29+12=41) натискаш set и си готов.

ivopicha написа:Такааа, и аз вече имам борд. Не бях свързал лиляво/белия кабел за бушон 45. Днес го свързах и борда грейна. Обаче не мога да влезна в скритите функции. Натискам 1000 и 10 и нищо не става. Пробвах и на контакт, и запалена- нищо. Лявата част на дисплея пусната ли трябва да е и ако да, на коя функция.Заедно ли трябва да се натиснат или може първо натискам и задържам 1000 и после както държа 1000 да натисна 10. Колко време трябва да се държат натиснати? Благодаря ви! И таблото има вече по- завършен вид. Остава сега едно оригинално CD43 да си намеря и ще е супер.
Натискаш двете най-леви копчета (1000, 10) едновременно след това даваш на тест 19 и въвеждаш сбора от деня и месеца (29+12=41) натискаш set и си готов.

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям борд- конверсия
Направих го това, явно бутона 10 не действа коректно всеки път. Сега имам други въпроси, отговорите на които не видях никъде. Като отключа тези скрити функции те могат ли да ми излизат на дисплея като цъкам с лоста на мигача. Сега ми излизат CONSUM1, CONSUM2, външна температура, TIMER, RANGE, LIMIT, SPEED и DIST. Искам да ми излиза средния разход, защото сега е различен като влезна в скритото меню- показва 14,5, а на CONSUM 1 и 2 ми дава 35,6 Бях чел някъде, че можело да се настройва какво да се показва на дисплея. Т.е. искам без да се влиза с 1000 и 10, а само с цъкане на лостчето да се показват тези неща, примерно волтажа на зареждане, среден разход и др.
- oxides
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 22.03.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525d LCI
Re: Голям борд- конверсия
ivopicha написа:Направих го това, явно бутона 10 не действа коректно всеки път. Сега имам други въпроси, отговорите на които не видях никъде. Като отключа тези скрити функции те могат ли да ми излизат на дисплея като цъкам с лоста на мигача. Сега ми излизат CONSUM1, CONSUM2, външна температура, TIMER, RANGE, LIMIT, SPEED и DIST. Искам да ми излиза средния разход, защото сега е различен като влезна в скритото меню- показва 14,5, а на CONSUM 1 и 2 ми дава 35,6 Бях чел някъде, че можело да се настройва какво да се показва на дисплея. Т.е. искам без да се влиза с 1000 и 10, а само с цъкане на лостчето да се показват тези неща, примерно волтажа на зареждане, среден разход и др.
Не може да ти показва скритите менюта от лоста, трябва всеки път да влизаш по описаният начин, но можеш да си направиш подредбата и броя на показване на менютата с лоста като задържиш 5 сек. лоста натиснат и след това натискаш копчетата на борда в последователността на показване която желаеш. А за връщане на оригиналната подредба на менютата задържаш лоста и след това set.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям борд- конверсия
Колеги, да знаете някой във В.Търново да настройва борда спрямо компютъра на колата?
- goosheca
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.10.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i
Re: Голям борд- конверсия
колега,имам едно питане.Срещнах една подобна тема в някакъв чужд сайт и там по схемата пин17 и 18 от х1070 отиват съответно в пин 3 и 8 на х1071.Имаш ли идея защо? и също от х1070 пин 6 отива в х17 пин 26, а ти си писал че е за чек модула?
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям борд- конверсия
Пин 17 от черната букса- x1070 отива в пин 13 от бялата букса- х1071. Това е масата. Пин 18 от х1070 отива в пин 8 на х1071.Това е +12V. В колкото и форуми и схеми да съм гледал никъде не отива в пин 3 на бялата букса, т.е. х1071 По втория въпрос пин 6 от черната букса си е свързана и преди това, когато е имало 11 бутонен борд или като се нарича чек контрол. Явно взима някаква информация от данните по таблото.
Понеже мислех, че стария ми борд не работи, а аз не бях свързал лилаво/белия кабел към бушон 45 сега имам два борда.Та този стария борд си работи, обаче не му светят крушките горе на дисплея, и 4-те не работят. Някой има ли идея от какво не светят и как може да се отремонтират? Благодаря! Весело посрещане на Новата година!
Понеже мислех, че стария ми борд не работи, а аз не бях свързал лилаво/белия кабел към бушон 45 сега имам два борда.Та този стария борд си работи, обаче не му светят крушките горе на дисплея, и 4-те не работят. Някой има ли идея от какво не светят и как може да се отремонтират? Благодаря! Весело посрещане на Новата година!

Re: Голям борд- конверсия
като има съмнения се гледат схеми, аз лично не бих връзвал нещо на принципа този пин с онзи пин или този цвят с онзи цвят, винаги се проверява. още повече, че през различните години има не малко разлики. както и не съм намирал в такива diy да пише, че 12в при някои модели минават през обц реле, което се слага и в е31. такъв беше случая и при мен, при оригиналната инсталация идваха 12в само на пин 18 на х1070, а на 8ми на бялата- нищо. не знам дали сте чели за код функцията в книжката на колата, че следи за отваряне на капака и за изваждане на радиото и ако това стане се включва сирената на алармата /като не е задължително колата да има аларма, за да я има/.. та това става благодарение на това хорн реле, радиоконтакт и ключ при капака. предполагам, че е при коли със звм, в книжки на по-късни модели също е така описана код функцията, но по схеми не съм гледал кое точно управлява радиоконтакта, ключа отпред и сирената.
въпросния пин 3 на х1071 е точно към това обц реле и няма как да е маса там, някаква грешка е. а 6 от х1070 е за чек лампата, затова отива към таблото.
въпросния пин 3 на х1071 е точно към това обц реле и няма как да е маса там, някаква грешка е. а 6 от х1070 е за чек лампата, затова отива към таблото.
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Голям борд- конверсия
Може ли големия борд да се върже елементарно като малкия само да показва външна тем, дата и час без чек модул само борда и да светят всичките копчета?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Голям борд- конверсия
BMWMHartge написа:Може ли големия борд да се върже елементарно като малкия само да показва външна тем, дата и час без чек модул само борда и да светят всичките копчета?
Виж на тази Страница има писано по твоя въпрос. viewtopic.php?f=8&t=106978&start=150 Поздрави!
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: Голям борд- конверсия
clarcky написа:Някой да даде жокер,как да си сверя часовника... при свързването го сверих,но не се сетих да го направя на 24-часов формат,а не ме кефи така с AM и PM.Знам че за 24-часов се прави с копчето за мили и километри,ама тва при сверяване май трябваше да го направяСега къде трябва да влезна? Поздрави!
Трябва да смениш Einheit 1 на B2
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
Колеги,имам въпрос.От една друга схема която е от биммерфорум-а пише че пин 14(черно бял кабел с жълти ивици) от бялата букса на борда се свързва с пин 4(пише че е реле климатик) от букса x607 и предполагам става въпрос за синята букса на климатика(аз съм с дигитален климатроник).Та въпроса ми е понеже ми направи впечатление че всичките кабели от буксите за борда(като цвят) съответстват с кабела за които се връзват,обаче на буксата на климатроника такъв кабел-черно бял с жълти ивици не е пин 4 а пин8...има ли значение дали колата е с обикновен климатик или с диги климата?Всъщност,имам още 1 въпрос-при мен комфорт модула отпред вместо жълта букса имам лилава и отзад вместо 1 има 2 букси,тва нормално ли е?Благодаря ви много!



Re: Голям борд- конверсия
този кабел не вярвам да ти трябва, това е за независимата вентилация. разклонява се на две места и тогава отива на буксата на управлението на 8ми пин. а х607 е при релето за тая независима вентилация. иначе при нея има разлика дали е при дигитална клима или не /или само парно/, но ако не мислиш да я слагаш няма значение.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
Ами аз вече съм го вързал към тоя пин,запоил съм го и съм го изолирал с термошлаух та щом е същия кабел предполагам че и да не го махам нищо няма да стане че не ми се занимава пак да презапоявам.Благодаря ти много колега!



- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
JOGI написа:като има съмнения се гледат схеми, аз лично не бих връзвал нещо на принципа този пин с онзи пин или този цвят с онзи цвят, винаги се проверява. още повече, че през различните години има не малко разлики. както и не съм намирал в такива diy да пише, че 12в при някои модели минават през обц реле, което се слага и в е31. такъв беше случая и при мен, при оригиналната инсталация идваха 12в само на пин 18 на х1070, а на 8ми на бялата- нищо. не знам дали сте чели за код функцията в книжката на колата, че следи за отваряне на капака и за изваждане на радиото и ако това стане се включва сирената на алармата /като не е задължително колата да има аларма, за да я има/.. та това става благодарение на това хорн реле, радиоконтакт и ключ при капака. предполагам, че е при коли със звм, в книжки на по-късни модели също е така описана код функцията, но по схеми не съм гледал кое точно управлява радиоконтакта, ключа отпред и сирената.
въпросния пин 3 на х1071 е точно към това обц реле и няма как да е маса там, някаква грешка е. а 6 от х1070 е за чек лампата, затова отива към таблото.
Колега,да те питам тоя радиоконтакт къде трябва да стои?Аз за да си прекарам всички кабели на спокоиствие свалих цялото табло и тая джаджа не видях от къде изкочи.Търсих по номер и ми излезна че е радиоконтакт обаче не мога да установя къде трябва да стои и в нета никъде не намирам инфо...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани