E36 M52B28 прегрява
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
dan-dam написа:и това не е без значение
Като сменяхме термостатното тяло, после погледнахме и самия термостат. Пъпката седеше от горе, както си показал на снимката.
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
ogata написа:А, като начало преди да почнеш с тъпотиите и стрелянето в мрака, можеш да си провериш и евентуално смениш всички маркучи и скоби по охладителната система, включително и тези на парното зад колектора. Също така можеш да провериш и пластмасовите щутцери където влизат за пукнатини. Особено отзад зад колектора има един тройник, който много обича да се разпада след 20тина години
Тройника който влиза в купето го сменях наскоро, защото капеше преди време от там. След това, обезвъздушихме.
Re: E36 M52B28 прегрява
Какъв е смисъла да махаш термостата, а не го смениш направо и без това не е скъп
Виското не стои зацепено постоянно, а само когато загрее повече от необходимото. И затова ти се каза да идеш на майстор който разбира какво трябва да се провери, а не при някой който си мисли, че знае
Като гледам и 10 стр. да се изпишат по темата смисъла май е никакъв.


- slaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6
Re: E36 M52B28 прегрява
Аз имах същия проблем преди време и поради причината да минава стрелката средата но НЕ и червения сектор смених всичко по охладителната система но странното е че проблема остана.И от там влезнах в филма гарнитура,сегменти и тн. но и това НЕ е , оказа се следния проблем колкото и да е странен,дефектирало инструментно табло или по точно един стабилизатор на напрежение и от там подава грешна информация на таблото и от там уж по високата температура.Ако имаш друго табло пробвай с него.
Поздрави.
Поздрави.

- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: E36 M52B28 прегрява
На Узана въртях 15 минути нон стоп един чифт гуми на 30 градуса жега,стрелката реши само леко да премърда след средата.Виското ми седи само за красота.По ИНПА температурата беше на 101 градуса. В тоя ред на мисли и аз давам един глас за таблото.
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
FuRoRR написа:На Узана въртях 15 минути нон стоп един чифт гуми на 30 градуса жега,стрелката реши само леко да премърда след средата.Виското ми седи само за красота.По ИНПА температурата беше на 101 градуса. В тоя ред на мисли и аз давам един глас за таблото.
Смених таблото и същия ден от налягането в системата се поразкъса маркуча от радиатора към термостата. Ей така.
Сега колата е в бокса за смяна на гарнитура на главата, пилене, смяна на гумички и т.нат. Ще пиша след ремонта какво е положението.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: E36 M52B28 прегрява
Не съм прочел цялата тема, но имаше коментар който те насочваше към проверка на всички маркучи, и това е наистина нещо което трябва да се провери. Ако не си го направил е време докато главата е долу, моята държеше маркучите по твърдо от нормалното и смених 2 радиатора втора употреба и един нов.На всичките им просълзяваше от уплътнението където пластмасата се стяга за алуминиевото тяло. Оказа се ,че във времето има рязани, сменявани наставяни маркучи около дросела, отзад където от главата отива към парното и после пак в главата със доста по малко фи тръбички или конектори. На път за морето се видях в чудо като направо ми раздели маркуча който отива към клапаните буквално на 2 (беше наставен на 3 места ) и тогава видях какво е правено. И сега колата няма нито надуване нито теч, от същия радиатор който течеше до преди това.
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
Малко развитие по темата да напиша. Наскоро мина главата на шлайф, гарнитура на главата, гумички, нова капачка за радиатора. За момента за около седмица каране всичко изглежда наред. Ще карам още месец и ще напиша мнение от какво е било.
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
Здравейте отново.
След кратковременно шофиране след смяна на гарнитура на главата и каране по родните пътища, колата продължавав да прегрява. Този път не надува маркучите и при каране със 120-130, няма проблеми. Но вдигна ли 140 и повече, започва бавно да "пълзи" към 2-рото бяло отделение преди червената зона.
Единственото което мога да се сетя е, че съм с малкия радиатор, а не с големия и заради това да продължава да прави тези проблеми.
Някой ако се сеща още нещо нека да сподели.
След кратковременно шофиране след смяна на гарнитура на главата и каране по родните пътища, колата продължавав да прегрява. Този път не надува маркучите и при каране със 120-130, няма проблеми. Но вдигна ли 140 и повече, започва бавно да "пълзи" към 2-рото бяло отделение преди червената зона.
Единственото което мога да се сетя е, че съм с малкия радиатор, а не с големия и заради това да продължава да прави тези проблеми.
Някой ако се сеща още нещо нека да сподели.
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: E36 M52B28 прегрява
Колко литра антифриз си сипал? На един приятел се оказа че трябва да му долеем 3л и половина вода
просто човека като е сменял антифриза не е направил нещата както трябва

Re: E36 M52B28 прегрява
dan-dam написа:и това не е без значение
Колеги кажете каква работа върши този отвор , понеже като сменях термостата май го сложих от долу ...
Re: E36 M52B28 прегрява
Аз имах същия проблем, оказа се, че е виското. Смени си го и не би трябвало да имаш проблеми
Sent from my K00Z using Tapatalk
Sent from my K00Z using Tapatalk
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
krisko096 написа:Аз имах същия проблем, оказа се, че е виското. Смени си го и не би трябвало да имаш проблеми
Sent from my K00Z using Tapatalk
Виското съм го сменил преди около месец с чисто ново.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: E36 M52B28 прегрява
StormyG написа:Здравейте отново.
Единственото което мога да се сетя е, че съм с малкия радиатор, а не с големия и заради това да продължава да прави тези проблеми.
Някой ако се сеща още нещо нека да сподели.
е малък повод ли е това?намери голям за проба

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
павката написа:StormyG написа:Здравейте отново.
Единственото което мога да се сетя е, че съм с малкия радиатор, а не с големия и заради това да продължава да прави тези проблеми.
Някой ако се сеща още нещо нека да сподели.
е малък повод ли е това?намери голям за проба
Намерил съм, вече е монтиран и остава да го опъна скоро на магистралата за тест.
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани