Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Зависи какво целиш.
Eibach Pro Kit на е36 и на е34 е ПО-МЕК от М-тех пружини
Просто са по-ниски.
TA-то вози приятно стегнато,колата не се клати и можеш да избираш височината.От китайците най-добре подбрани пружини и амове.
Лично аз бих избрал ТА-то.ФК е мега меко,JOМ e пък с прекаленно твърди пружини за амовете си...Или много ташак амове за пружините си
Eibach Pro Kit на е36 и на е34 е ПО-МЕК от М-тех пружини

TA-то вози приятно стегнато,колата не се клати и можеш да избираш височината.От китайците най-добре подбрани пружини и амове.
Лично аз бих избрал ТА-то.ФК е мега меко,JOМ e пък с прекаленно твърди пружини за амовете си...Или много ташак амове за пружините си

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
M-coupe написа:да питам и аз нещоАко сложа окачване 60/40 на моята, пак ли 6см ще смъкне отпред? Защото по вин се води с спортно окачване и предполагам то ще е малко по-ниско от обикновеното та за това
S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension. В момента предната броня е доста ниска (9см от земята) и ако я смъкна с още 6см ще стане доста весело изкарването от гаража, а ми трябва максимално твърдо и ниско окачване
Няма да се смъкне със 6 см спрямо твоята, ами спрямо стоковата височина. Като цяло тези височини са условни и на различни коли свалят различно. Отделно, че ако сложиш чисто нова пружина може да остане на почти същата височина, защото твоята най-вероятно с годините е омекнала.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Тия теми с окачванията взеха да ми омръзват вече. Няма ли някой да се наеме да събере всичките писания в едно и да взема да я закача като важна?
Въпроса- ако си взема 60/40 колко ще ми стане ниска колата сигурно го има зададен поне едно 1000 пъти. А отговора е съвсем прост- Божа работа
Колкото до марките и какво си струва и какво не.
Ако се кара на писта или собственика просто държи да има нещо истинско вариантите са KW V3 или Клубспорт, Gaz, Bilstein PSS, TCKline, AST. Може и някои други от тоя ранг за които не се сещам.
Ако иска просто да изглежда добре въпреки че не върши кой знае каква работа- D2, XYX, BC Racing.
И ако държи окачването му да е по-скъпо от колата Moton, Penske, Ohlins.
Китайските комплектчета вероятно вършат същата работа като комплект пружини с амортисьори Кони, Билщайн или дори Апекс. Като последното е кажи-речи и на същата цена. Останалите са по-скъпи с около 40-тина % ама съответно ще изкарат двойно или тройно повече.
Въпроса- ако си взема 60/40 колко ще ми стане ниска колата сигурно го има зададен поне едно 1000 пъти. А отговора е съвсем прост- Божа работа

Колкото до марките и какво си струва и какво не.
Ако се кара на писта или собственика просто държи да има нещо истинско вариантите са KW V3 или Клубспорт, Gaz, Bilstein PSS, TCKline, AST. Може и някои други от тоя ранг за които не се сещам.
Ако иска просто да изглежда добре въпреки че не върши кой знае каква работа- D2, XYX, BC Racing.
И ако държи окачването му да е по-скъпо от колата Moton, Penske, Ohlins.
Китайските комплектчета вероятно вършат същата работа като комплект пружини с амортисьори Кони, Билщайн или дори Апекс. Като последното е кажи-речи и на същата цена. Останалите са по-скъпи с около 40-тина % ама съответно ще изкарат двойно или тройно повече.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Забрави за маркировката на пружините точките какво значат?
ВЪПРОС: Спортно ли ми е окачването, имам такива и такива точки? ОТГОВОР: и да е спортно, то е било такова преди 20години
btw има една много готина тема със височини окачване и там доста колеги са качвали снимки на колите си с различни височини и може да се добие доста добра представа
ВЪПРОС: Спортно ли ми е окачването, имам такива и такива точки? ОТГОВОР: и да е спортно, то е било такова преди 20години

btw има една много готина тема със височини окачване и там доста колеги са качвали снимки на колите си с различни височини и може да се добие доста добра представа

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
М-тех е най-добрия вариант за нашите условия при малък компромис с визията.
Китайски не съм имал, но съм се возил/карал и на идеално прав път са чудесни, но при неравности, нещата стават трагични, на моменти колата подскача и гумите губят контакт с асфалта. Карах доста време с Билщайн койловъри, визия, возене, но пак компромис с по-големи неравности.
Ако взимате китайски койлове, поне гледайте да са с отделно регулиране на височината и отделно да се натяга пружината, така може да се постигне с много опити оптимално возене. Лошото при окачването на е30/36/46, е че задните пружини трябва да се сменят за постигане на оптимално возене (промяна на кг/мм), а гайката само за височина.
Китайски не съм имал, но съм се возил/карал и на идеално прав път са чудесни, но при неравности, нещата стават трагични, на моменти колата подскача и гумите губят контакт с асфалта. Карах доста време с Билщайн койловъри, визия, возене, но пак компромис с по-големи неравности.
Ако взимате китайски койлове, поне гледайте да са с отделно регулиране на височината и отделно да се натяга пружината, така може да се постигне с много опити оптимално возене. Лошото при окачването на е30/36/46, е че задните пружини трябва да се сменят за постигане на оптимално возене (промяна на кг/мм), а гайката само за височина.
- rowz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: 1m coupe
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
edimen написа:@dynalias Човека пита дали китаеца ще му друса повече от айбах пружини на сток амотресьори.. Гледай какво се пише. никой не говори за возия "като на мерцадес". Евтините китайци са за визия и някоя начална кола за дрифт и издевателства. Нито като надежност са кой знае какво нито стабилността е по-добра от на билщайн б8 с пружини, просто са евтин вариант на спортно окачване.Tisho_BMW написа:Колега,не ме бърка чак толкова как вози все пак и на 17 ки,проблема ми е дали ще издържи повече от оригинални аморти с пружини айбах?А също и ако искам да кача в багажника някакъв товар как ще се представи регулируемото,не ми трябва да е много ниска.
"Тука през интернета не мога да гадая кое-колко ще изкара това зависи от много фактори. Но на китаец за надежност особоно в този ценови клас просто не бих разчитал" По нагоре съм написал моето мнениеq за при този бюджет нещата за евридей бих оставил пружини и нови амортесьори, а за издевателства евтиния китаец. Като цяло и двата варианта са компромис с нещо, ако искаш нещо читаво и истинско цените са други, но подходи с читави части от самото начало, това е моето мнение което не е мередавно всеки се решава за него
колега повярвай ми, б8 и като цяло билщайн не са от най-надеждните амортисьори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
rowz написа:колега повярвай ми, б8 и като цяло билщайн не са от най-надеждните амортисьори



Билщайн са най-най-надежните амортисьори изобщо. Независимо от вида и серията. Това е марката амортисьори с най-добра система за проверка на качеството и най-прецизна сглобка.
Lenco написа:Ако взимате китайски койлове, поне гледайте да са с отделно регулиране на височината и отделно да се натяга пружината
Колко и да я натягаш то няма една с друга пружина еднаква на дължина, съответно и килограми. На 90% от качествените и скъпи марки реглажните им копчета не работят пропорционално на два различни амортисьора от един комплект. Какво остава за китайците. Два клика на единия са равни на четири на другия и така. Никога не може да го нацелиш за да направиш що-годе добър реглаж.
За това читавите окачвания си идват с дино страница.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Много е важно точно резултата, който ти искаш. Карал съм с нерегулеруемо Кони + ФК пружини, карал съм и с Jom до край свален и стегнат. Еми разликата е огромна. С Кони-то имах прилично твърда кола, хубаво следваща пътя пробвана няколко пъти на писта. Джома твърда като бетон, друса, лопа ... Но колата ниско и пързаля адекватно. Тъй че ... Тази равносметка ти си я даваш, аджеба какво търсиш
-Леко запазване на комфорта и прилично управление и визия
-Никакъв комфор, добро управление и пълзяща по земята

-Леко запазване на комфорта и прилично управление и визия
-Никакъв комфор, добро управление и пълзяща по земята

- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
rowz написа:колега повярвай ми, б8 и като цяло билщайн не са от най-надеждните амортисьори
Ми не ти вярвам

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Не съм се изразил правилно, китайците имат имитации на скъпи койли, които отделно регулират дължината на стойката и отделно натягат пружината. Ако подбереш правилните килограми, което не знам дали китаеца спазва, може да докараш някакво съотношение височина/твърдост.
Не съм виждал китайски с регулируем амортисьор.
Не съм виждал китайски с регулируем амортисьор.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Аз за пореден път се предавам, щом тук се твърди че китайската фъшкия е по-добро от кое да е Кони. 

- rowz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: 1m coupe
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
ок. ето го.. изскочи в движение, добре че карах с не повече от 20, че незнам ако бях по засилен кво щеше да се случи.. и разбрах, че не съм аз първия с билщайн при който се случва.
като поведение е супер съгласен съм, но не и за надеждност !
като поведение е супер съгласен съм, но не и за надеждност !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Да не би да е Сбирщайн нещо
Аз с най-обикновено Б10 имам бая км вече и на пистата и нищо не е тръгнало да излиза.
Конито ми излезе още 20км след монтажа, на завой с 80км някъде. Просто майстора си беше оставил ръчичките там.
А и с тоя галош, дето си снимал последния проблем е че ще ти излезе амортисьора, вервай ми

Конито ми излезе още 20км след монтажа, на завой с 80км някъде. Просто майстора си беше оставил ръчичките там.
А и с тоя галош, дето си снимал последния проблем е че ще ти излезе амортисьора, вервай ми

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
rowz написа:ок. ето го.. изскочи в движение, добре че карах с не повече от 20, че незнам ако бях по засилен кво щеше да се случи.. и разбрах, че не съм аз първия с билщайн при който се случва.
като поведение е супер съгласен съм, но не и за надеждност !
Къде ти е шайбата на болта колега? Да не е забравена


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Не е забравена, просто билщайна е скапана марка и падат в движение 

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани