Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
abefen написа:Преди време удрях на 1 и 6 цилиндър 2 пъти клапани. Мога да те посъветвам да смениш водачите на клапаните задължително на ударилите клапани цилиндри. Също така както каза колегата mitrax да смениш с двойни пружини когато имаш възможност. Истината е че ги караме тия мотори на по 20 години и колкото и да не ни се иска има износване на отделните елементи. Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми. Според мен дори да е стигнал 7200 това не е предпоставка за удряне на клапани не е като да кажеш 8500-9. Оригиналният прекъсвач ако не се лъжа е на 6800 може и да греша. Някой да ме поправи ако да, но да успех с колата. Добър мотор си имаш
водачите на ударените клапани задължително ги сменям, всичко както трябва, нови гумички,нови клапани, напасване и т.н.
поне като я сглобя ще е ревизирана

the project is ready....




Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Колега аз съм със същия проблем 12 изпускателни клапани ударени и 3 бутала счупени
Да те запитам когато биеше ограничител на място ли беше като стана префорсирането ?

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
abefen написа:Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми.
Пружините не омекват. Те са последния проблем при ударили клапани, независимо на колко години/километри са. Виж за кученца, ключета, тарелки или талерки както и да им викат съм напълно съгласен.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
bum_bum написа:abefen написа:Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми.
Пружините не омекват. Те са последния проблем при ударили клапани, независимо на колко години/километри са. Виж за кученца, ключета, тарелки или талерки както и да им викат съм напълно съгласен.
Точно така..
И все пак за незнаещите проблема с оборотите на 6-таците е в повдигачите между вала и клапана над 7 200 се получава плаване едно заради тежестта им.....
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Незнаещите питаха защо двигателят се развърта над прекъсвача, което и на мен ми е интересно да разбера. За съжаление отговорите са, че над прекъсвача, клапаните плават.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Ми очевидно е проблем с ЕКУ-то. Някъде нагоре беше писано. Не би трябвало да е датчик, защото ЕКУ-то не получи сигнал от датчик свързан с оборотите той ще влезе в авариен режим и така или иначе няма да позволи на мотора да се завърти отвъд ограничителя. А времето за реакция на ЕКУ-то е далеч по-малко от това нужно да се стигне от оборотите на ограничител до 7к+
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
txl написа:Незнаещите питаха защо двигателят се развърта над прекъсвача, което и на мен ми е интересно да разбера. За съжаление отговорите са, че над прекъсвача, клапаните плават.
Да самия проблем, така е това са отговорите, но моят лично е по скоро информативно насчен.
Освен въпроса с това стрянно явление върви и въпроса в какви обороти е влязъл мотора за да ги удари и по точно вторият въпрос е дали прекъсвача се е изместил да речем на 7 500 примерно или въобще е изчезнал и оборотомера е показал 7 100-7 200 в случея защото неможе да реагира с такава скорост. Друг признак е, че мотора е пипан и валовете са други и как са зацепени само собсвеника може да каже. Ако са въретени на посоки дори и малко удара вече идва като нормален фактор в или след 7 400 поне със сигурност... Електронния проблем е тъмна индия все още...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Факт, е че се случва на пипани мотори и такива с газ. Едва ли ЕКУ-то ще изтърве оборотите след зададените, нали имате представа, какво би струвало на БМВ, подобен пропуск.
А, може ли някой да обясни, как се износват тарелките и кученцата, че ми стана заинтрегуващо.
А, може ли някой да обясни, как се износват тарелките и кученцата, че ми стана заинтрегуващо.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Случва се на пипани ама дето са пипани с трилитрови валове и разни таквиа тунинг приспособления. И ако пипащия е малко не в час е ясно какво става.
Кученцата с времето се износват и се случва да изпуснат калапана пък талерките леко и незабележимо но достатъчно се огъват.
Под проблем с екуто имах в предвид вследствие взаимодействието му с това за газта. Едва ли фабрично ако нищо не е пипано може да не сработи ограничителя.
Кученцата с времето се износват и се случва да изпуснат калапана пък талерките леко и незабележимо но достатъчно се огъват.
Под проблем с екуто имах в предвид вследствие взаимодействието му с това за газта. Едва ли фабрично ако нищо не е пипано може да не сработи ограничителя.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
bum_bum написа:......
Кученцата с времето се износват и се случва да изпуснат калапана.....
Идея си нямах, че може да се случи това, мерси

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Така пишат тия, дето продават клапани, не съм чувал да има подобен случай ама знам ли
Като взимах мойте изрично ми препоръчаха да ги сменя.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Е ти па не вярвай на всичко което ти кажат. 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
По принцип да, но помислих че като дадеш 1к за клапани по-добре да слушаш отколкото да ревеш после.
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
По мотора е пипано това, че беше с ванус и го махнахме, като направихме всичко както трябва. За зацепването след това няма как да е от него, защото това се случва три години след като е махнат вануса, и две години откакто е сложена газта, а колата през това време е видяла бая прекъсвачи и на място и в движение, и на газ, и на бензин, но прекъсвача винаги е сработвал. Като оправих колата започна да тресе и да не работи на всички цилиндри, смених бобините и компютъра и мърка като котенце... Оказа се, че компютъра с който съм я карал е бил за М50В20, не знам дали има някаква връзка.
Един колега писа по-нагоре как е станало всичко - на място я форсирах, както сигурно 100 пъти по същия начин назад във времето.
Аз си обяснявам цялата работа с прекъсвача, че компютъра е скофтил, защото като събрах колата и не работеше, първо смених бобините, пак тресеше, смених компютъра и се оправи всичко, т.е. на компютъра му е станало нещо в тоя момент в който изтърва прекъсвача.
Един колега писа по-нагоре как е станало всичко - на място я форсирах, както сигурно 100 пъти по същия начин назад във времето.
Аз си обяснявам цялата работа с прекъсвача, че компютъра е скофтил, защото като събрах колата и не работеше, първо смених бобините, пак тресеше, смених компютъра и се оправи всичко, т.е. на компютъра му е станало нещо в тоя момент в който изтърва прекъсвача.
the project is ready....




Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Възможно е да е компа. Живот и здраве като зглобя моята ще разбера дали работи нормално с него
Няколко човка ми казват ,че на място ставало понякога така и за това мотор никога не се форсирал на място на прекъсвач когато има тяга нямало проблем
Другите ми съмнения са отностно датчика на коляновия вал който имаше 2мм гняс по него чак се чудя как е работил въобще
Друго което ми направи лошо впечатлени е ,че маслената помпа се беше саморазвила и беше почнала веригата да яде от картера отвътре а гайката беше развита 5-6 витки 




[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани