Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Dido_stz » 26 Мар 2014, 21:55

abefen написа:Преди време удрях на 1 и 6 цилиндър 2 пъти клапани. Мога да те посъветвам да смениш водачите на клапаните задължително на ударилите клапани цилиндри. Също така както каза колегата mitrax да смениш с двойни пружини когато имаш възможност. Истината е че ги караме тия мотори на по 20 години и колкото и да не ни се иска има износване на отделните елементи. Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми. Според мен дори да е стигнал 7200 това не е предпоставка за удряне на клапани не е като да кажеш 8500-9. Оригиналният прекъсвач ако не се лъжа е на 6800 може и да греша. Някой да ме поправи ако да, но да успех с колата. Добър мотор си имаш :)



водачите на ударените клапани задължително ги сменям, всичко както трябва, нови гумички,нови клапани, напасване и т.н.
поне като я сглобя ще е ревизирана :)
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от MICH__ » 16 Юни 2014, 20:05

Колега аз съм със същия проблем 12 изпускателни клапани ударени и 3 бутала счупени :mhihi: Да те запитам когато биеше ограничител на място ли беше като стана префорсирането ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от bum_bum » 16 Юни 2014, 23:28

abefen написа:Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми.


Пружините не омекват. Те са последния проблем при ударили клапани, независимо на колко години/километри са. Виж за кученца, ключета, тарелки или талерки както и да им викат съм напълно съгласен.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Cosworth » 17 Юни 2014, 11:15

bum_bum написа:
abefen написа:Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми.


Пружините не омекват. Те са последния проблем при ударили клапани, независимо на колко години/километри са. Виж за кученца, ключета, тарелки или талерки както и да им викат съм напълно съгласен.

Точно така..
И все пак за незнаещите проблема с оборотите на 6-таците е в повдигачите между вала и клапана над 7 200 се получава плаване едно заради тежестта им.....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от txl » 17 Юни 2014, 21:22

Незнаещите питаха защо двигателят се развърта над прекъсвача, което и на мен ми е интересно да разбера. За съжаление отговорите са, че над прекъсвача, клапаните плават.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от bum_bum » 17 Юни 2014, 23:47

Ми очевидно е проблем с ЕКУ-то. Някъде нагоре беше писано. Не би трябвало да е датчик, защото ЕКУ-то не получи сигнал от датчик свързан с оборотите той ще влезе в авариен режим и така или иначе няма да позволи на мотора да се завърти отвъд ограничителя. А времето за реакция на ЕКУ-то е далеч по-малко от това нужно да се стигне от оборотите на ограничител до 7к+
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Cosworth » 18 Юни 2014, 0:16

txl написа:Незнаещите питаха защо двигателят се развърта над прекъсвача, което и на мен ми е интересно да разбера. За съжаление отговорите са, че над прекъсвача, клапаните плават.

Да самия проблем, така е това са отговорите, но моят лично е по скоро информативно насчен.
Освен въпроса с това стрянно явление върви и въпроса в какви обороти е влязъл мотора за да ги удари и по точно вторият въпрос е дали прекъсвача се е изместил да речем на 7 500 примерно или въобще е изчезнал и оборотомера е показал 7 100-7 200 в случея защото неможе да реагира с такава скорост. Друг признак е, че мотора е пипан и валовете са други и как са зацепени само собсвеника може да каже. Ако са въретени на посоки дори и малко удара вече идва като нормален фактор в или след 7 400 поне със сигурност... Електронния проблем е тъмна индия все още...
ИзображениеИзображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Lenco » 18 Юни 2014, 9:04

Факт, е че се случва на пипани мотори и такива с газ. Едва ли ЕКУ-то ще изтърве оборотите след зададените, нали имате представа, какво би струвало на БМВ, подобен пропуск.
А, може ли някой да обясни, как се износват тарелките и кученцата, че ми стана заинтрегуващо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от bum_bum » 18 Юни 2014, 18:48

Случва се на пипани ама дето са пипани с трилитрови валове и разни таквиа тунинг приспособления. И ако пипащия е малко не в час е ясно какво става.

Кученцата с времето се износват и се случва да изпуснат калапана пък талерките леко и незабележимо но достатъчно се огъват.

Под проблем с екуто имах в предвид вследствие взаимодействието му с това за газта. Едва ли фабрично ако нищо не е пипано може да не сработи ограничителя.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Lenco » 18 Юни 2014, 19:26

bum_bum написа:......
Кученцата с времето се износват и се случва да изпуснат калапана.....

Идея си нямах, че може да се случи това, мерси :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от bum_bum » 18 Юни 2014, 21:09

Така пишат тия, дето продават клапани, не съм чувал да има подобен случай ама знам ли :dunno: Като взимах мойте изрично ми препоръчаха да ги сменя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от ~Мишо~ » 19 Юни 2014, 8:56

Е ти па не вярвай на всичко което ти кажат. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от bum_bum » 19 Юни 2014, 10:32

По принцип да, но помислих че като дадеш 1к за клапани по-добре да слушаш отколкото да ревеш после.
Изображение

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Dido_stz » 19 Юни 2014, 21:36

По мотора е пипано това, че беше с ванус и го махнахме, като направихме всичко както трябва. За зацепването след това няма как да е от него, защото това се случва три години след като е махнат вануса, и две години откакто е сложена газта, а колата през това време е видяла бая прекъсвачи и на място и в движение, и на газ, и на бензин, но прекъсвача винаги е сработвал. Като оправих колата започна да тресе и да не работи на всички цилиндри, смених бобините и компютъра и мърка като котенце... Оказа се, че компютъра с който съм я карал е бил за М50В20, не знам дали има някаква връзка.

Един колега писа по-нагоре как е станало всичко - на място я форсирах, както сигурно 100 пъти по същия начин назад във времето.

Аз си обяснявам цялата работа с прекъсвача, че компютъра е скофтил, защото като събрах колата и не работеше, първо смених бобините, пак тресеше, смених компютъра и се оправи всичко, т.е. на компютъра му е станало нещо в тоя момент в който изтърва прекъсвача.
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от MICH__ » 19 Юни 2014, 23:08

Възможно е да е компа. Живот и здраве като зглобя моята ще разбера дали работи нормално с него :D Няколко човка ми казват ,че на място ставало понякога така и за това мотор никога не се форсирал на място на прекъсвач когато има тяга нямало проблем :roll: Другите ми съмнения са отностно датчика на коляновия вал който имаше 2мм гняс по него чак се чудя как е работил въобще :mhihi: Друго което ми направи лошо впечатлени е ,че маслената помпа се беше саморазвила и беше почнала веригата да яде от картера отвътре а гайката беше развита 5-6 витки :shock:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook