Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за спирачки при е36
ogata написа:Как да извадя буталата ?
Заклинени са доста здраво. С компресор не става абсюлютно нищо.
Не искам да те навеждам на лоши мисли , но щом са заклинили е много вероятно да има ръжда по вътрешната повърхност , а това означава че буталото и гнездото са наранени на местата , където е ръждата..... а това пък за мен означава , че тези апарати не са добри ! Най -често ръждата се появява точно на границата м/у вътрешния уплътняващ пръстен и външния предпазен маншон ..... Виждал съм случай с ръжда директно вътре в камерата !
Щом с компресор не излиза буталото , значи случая е сериозен ... аз съм изкарвал такова бутало с леко почукване по самото бутало от всички страни и леко придръпване с помоща на клещи с голямо рамо (вероятността да се съсипе буталото е голяма , но факта , че се налага да се изкарва по този начин е достатъчно показателен изобщо за състоянието на апарата !) .... Дано не съм прав за твоя случай ..... Ако все пак случая е такъв то тези апарати не бива да се използват - рано или късно пак ще заклинят , дори да се подменят гумените части ! Лавиатана има ремонтни комплекти гумички със и без бутало ... Преди време купувах от него за моите апарати .....
Иначе по върпоса за почистването само песъкоструйка , никви телени четки , никви шкурки (ако издържи апарата - издържи , ако не - друг) .... По въпроса как да съхраниш вътрешността на апарата от песъкоструя - натъпчи хубаво с парцали гнездото , а този , който ще ги обработи просто ще внимава да не насочва струята към вътрешността (където са парцалите)....
По въпроса за боядисването - лично на мен много ми харесва вариянта на bum с поцинковане , но и прахово боядисване ще свърши работа , ако се прави от кадърен бояджия .... Подбира се подходящо налягане на пистолета и няма опасносто от отлюспване на боята ... то бояджията си знае ....
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Преди да започна разказа от днес искам да попитам от къде мога да купя нови щутцери за обезвъздушаване?
Мисля, че ги няма в ремонтните комплекти, а тези освен, че не са в цветущо здраве, ами са и с пре*бани глави

Днес буталата на задните апарати се предадоха. Първо свалих всички гумички - тези на водачите с тапите, маншона около буталото, накиснах канала с wd40 няколко пъти (през тва време лъсках държачите на накладките
след баня в преобразувател цяла нощ ...) после нежно започнах да узурпирам повърхността на буталото с чук, то пък взе че поддаде и със спираловидни движения с клещи измъкнах буталцето.
Самите бутала нямат никакви видими наранявания, нито камерите, обаче наистина беше корозирало в края на буталото. В канала на пръстена, и между пръстена и маншона.
Предните бутала ги оставих за утре, щото там работата ще е тегава. Дори съм им приготвил нещо по-хард ако не размислят само с wd-то
"
Днес се уверих, че песъкоструя е задължителен. Ако тръгна да ги лъскам тея апарати с четчица и шкурка ше изкарам стаж достатъчен за пенсия
Ето малко снимки от работният процес
Лего


Мисля, че ги няма в ремонтните комплекти, а тези освен, че не са в цветущо здраве, ами са и с пре*бани глави


Днес буталата на задните апарати се предадоха. Първо свалих всички гумички - тези на водачите с тапите, маншона около буталото, накиснах канала с wd40 няколко пъти (през тва време лъсках държачите на накладките


Самите бутала нямат никакви видими наранявания, нито камерите, обаче наистина беше корозирало в края на буталото. В канала на пръстена, и между пръстена и маншона.
Предните бутала ги оставих за утре, щото там работата ще е тегава. Дори съм им приготвил нещо по-хард ако не размислят само с wd-то

Днес се уверих, че песъкоструя е задължителен. Ако тръгна да ги лъскам тея апарати с четчица и шкурка ше изкарам стаж достатъчен за пенсия


Ето малко снимки от работният процес
Лего








http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за спирачки при е36
Абе при толкова апарати на пазара, вероятно и без пари ги дават тези (аз поне подарих мойте) по-ръждави не намери ли
На мен тва бутало ми изглежда наранено. Не знам долко е съществено ама видимо има некви дупки по него.

На мен тва бутало ми изглежда наранено. Не знам долко е съществено ама видимо има некви дупки по него.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпрос за спирачки при е36
хвърли ги

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
bum_bum написа:Абе при толкова апарати на пазара, вероятно и без пари ги дават тези (аз поне подарих мойте) по-ръждави не намери ли![]()
На мен тва бутало ми изглежда наранено. Не знам долко е съществено ама видимо има некви дупки по него.
Абееееееее не са баш без пари

Буталото не е наранено, има малки люспи ръжда от апарата по него. Не бях го забърсал. Но това не е от значение, защото ще взимам пълни р.к. и буталата ще се сменят така или иначе.
Ама както и да е. Ще видим какво ще остане от тях като ги мина на пясъка (само Dpy да не се окаже прав, че ще трябва да послушам Явор)
Идиални са. Ся част от метала ше падне, ще се олекотят и работата ще стане перформънс





ПП. Та от къде да купя нови щуцери за обезвъздушаване ?


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Въпрос за спирачки при е36
ogata написа:bum_bum написа:Абе при толкова апарати на пазара, вероятно и без пари ги дават тези (аз поне подарих мойте) по-ръждави не намери ли![]()
На мен тва бутало ми изглежда наранено. Не знам долко е съществено ама видимо има некви дупки по него.
Идиални са.
Бе няма да се засягаш ама да не си ги намерил при разкопки на древна тракийска гробница? Апарати бол, доста по-малко работа можеше да имаш


- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Въпрос за спирачки при е36
... абе майна.. 4 апарата са 30-40 кинта перфектни.. заслужава ли си всичко тва? щото кат теглиш чертата може и по скъпи да ти легнат.. иначе и аз залагам на пясакоструята,но кат ги гледам са неспасяеми.. те са ама дали си струва загубата на време
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Metzeler написа:... абе майна.. 4 апарата са 30-40 кинта перфектни.. заслужава ли си всичко тва? щото кат теглиш чертата може и по скъпи да ти легнат.. иначе и аз залагам на пясакоструята,но кат ги гледам са неспасяеми.. те са ама дали си струва загубата на време
Е къде бяхте с офертите като купувах апаратите ? Тея дойдоха с 60 кинта наложен платеж...
Иначе мерси съм за 15 годишни перфектни апарати. Тва е сериозен агрегат, дето ако не работи правило води до сериозни последици.
Смяна на гумички за мен не е основна ревизия. А не мога да направя основна ревизия на някакъв ръждясал апарат, да му тегля един спрей и да го кача така на колата. Се едно да се изкъпя и да си сложа ползваните чорапи

Ще реша какво да правя с тея апарати като мине пясъка. И без тва сметнах днеска че всичко по спирачките е тотал 700 кинта квото и да права ...
Рециклаж на апарати, нови дискове, накладки, маркучи, рециклаж на главен спирачен цилиндър и разни дреболии


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Въпрос за спирачки при е36
Ако намериш болтове за обезвъздушаване от другаде освен от официален представител (по спомен бяха около 10лв/бр в Дарукар), пиши, че да знаем и ние 

- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Въпрос за спирачки при е36
... 4 диска + 4 апарата от 330 е46 + обслужване на апаратите + новите накладки ми е под 700 кинта ти незнам какво и как сметна за тези спирачки тотал 700 а тея Щуцери за по 30-50 стотинки до 1 левче в почти всеки 1 магазин за автоаксесоари особенно в Лада чаркалъците и има по 15 вида за различни видове апарати за в Пловдив мога да ви кажа каде има
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за спирачки при е36
Дисковете ако си ги взел с апаратите от там идва разликата. Нови дискове от прилична марка дори и за тия апарати не са евтини.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Metzeler написа:... 4 диска + 4 апарата от 330 е46 + обслужване на апаратите + новите накладки ми е под 700 кинта ти незнам какво и как сметна за тези спирачки тотал 700 а тея Щуцери за по 30-50 стотинки до 1 левче в почти всеки 1 магазин за автоаксесоари особенно в Лада чаркалъците и има по 15 вида за различни видове апарати за в Пловдив мога да ви кажа каде има
250 кинта - 4ри нови диска
160 кинта - 4ри ремонтни комплекта с бутала
100 кинта - накладки
40 кинта - пясъкоструй и боя
75 кинта - апарати с доставка
Като имай предвид, че дисковете са на цена като за мен - вентилирани и стандартни , накладките не са нещо много особено.
Отделно са шукарийките като нова течност, маркучи и т.н
В първия пост казах, че не искам решения от е46, щото си държа на15ките



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за спирачки при е36
Metzeler написа:... абе майна.. 4 апарата са 30-40 кинта перфектни..
Да и аз искам мека баница , ама някой друг да ми я направи !
Намери ми ги тия перфектни апарати за тия пари .... плащам ги веднага , даже ще те почерпя !
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Въпрос за спирачки при е36
...ваша работа трошете излишна пара кат имате за глупости
ся аз ще кажа колко ми легнаха спирачките
100 лева предни апарати от 330ка
100 лева задни апарати със дисковете(купих направо носачите с главините и дискове с апарати за 270 като така бяха цените поотделно за дисковете с апаратите)
200 кинта накладки
и най много 200 да съм дал за обслужването им..гумички,маркучлета и прочие
и 20 лева за боята със втвърдителя даже си смятам и работата на компресора и камерата като ги пръсках в тея 20 лева..На пясакоструя не съм ходил щото нямаше нужда
просто си бяха в идеално здраве и им напраих освежаване.. за колко ще искарат мисля че след 5-10 годинки ако изобщо е жива колата ще говорим дали добре съм се справил за 600 лева със спирачки на 325мм...Верно е кофти тръпка е кат търсиш зимна гума 17ка,но за мене лично е по-важно когато трябва да спра да не се замисли а не да ми строши АБС-а крачето от ритане и колата да си продължи... или да прегрявам дискове наслизане от некое близко баирче кат хижата например
Предните дискове забравих да спомена,че с 1 арапче направихме така да кажем бартер и да отбележа само като бележка
Аз лично предпочитам Оригинален диск от колкото уж качествен нов...
За следващите дискове мисля да не жаля пари.. за тва кат доиде време ще ги казвам

100 лева предни апарати от 330ка
100 лева задни апарати със дисковете(купих направо носачите с главините и дискове с апарати за 270 като така бяха цените поотделно за дисковете с апаратите)
200 кинта накладки
и най много 200 да съм дал за обслужването им..гумички,маркучлета и прочие
и 20 лева за боята със втвърдителя даже си смятам и работата на компресора и камерата като ги пръсках в тея 20 лева..На пясакоструя не съм ходил щото нямаше нужда

Предните дискове забравих да спомена,че с 1 арапче направихме така да кажем бартер и да отбележа само като бележка
Аз лично предпочитам Оригинален диск от колкото уж качествен нов...
За следващите дискове мисля да не жаля пари.. за тва кат доиде време ще ги казвам
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за спирачки при е36
Metzeler написа:Верно е кофти тръпка е кат търсиш зимна гума 17ка,но за мене лично е по-важно когато трябва да спра да не се замисли а не да ми строши АБС-а крачето от ритане и колата да си продължи...
Айде баш за зимата тоя пример със 17-ката не го давай. Те 90% от хората още не могат да осъзнаят, че тая кола за да спре трябва да има добър контакт с пътя. След една зима с нови гуми разбрах какво значи спиране без АБС. Нещо, което преди не се получаваше дори при леко натискане на спирачките. Явно и също толкова хора мислят на принципа "да е голямо и тежко", както беше казал един друг колега, пък кви ще са накладките, кви ще са дисковете... нали са 325мм


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани