M50 проблем с антифриза.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50 проблем с антифриза.
Dirty M5 driveR написа:А моя като е на 300 000км какво да му сложа?Може и да е на милион километри и да не бута масло. До сега бях с 10W40 и не е мръдвало. Вече съм с 0W40 и дори да го гори, то ще е в минимални граници според мен. Не го питайте мотора какво му е зимата със студен вискозитет 15.
На 300 000 не е нормално да не гори масло. Или пък я караш лекичко на градско и тогава маслото се разрежда с бензин и дори нивото му може да му се вдигне. Във всяка Инструкция за потребителя на ВМW пише, че зависимост от начина на каране, разход на масло до 1Л/1000км се счита за нормален. А на двигателя при 15W нищо му няма- оптималният температурен интервал за 10W40 е от -20 до +15 градуса, на 15W40 е от -5 до +30, всеки може да реши точно с какво масло да кара.
Колега Spit-Fire без махане на капака нямаше да може да се мине.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
Е че не го пържа мотора - така е. Ама старото ми М50 съм го ръчкал (с 10в40) и пак грам не е бутало. А и то си беше 20 годишно. И аз приемам 1л./10к км за нормален разход, но ако е повече вече се отива към ремонт. Защото двигател не се ремонтира с по-вискозно масло, отделно ефекта от това масло какъв е като зимата стане -25. Да - няма да се счупи за 10 студени дни. Въпрос на гледна точка е.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Майка му де*ба и късмет.
Първо не можахме да отворим капака 2 часа.
После събрахме маторя, по думите на майстора работи перфектно. След това събрахме и фарове, мигачи, брони и прочие и тръгнахме за капака, който остана без закопчалки за да не се налага да го отавярме пак 2 часа после. Вързах го с миши опашки за маската и си карах сравнително бавно все пак внимателно уж, и от някъде на пътя се появи една яма хубавичка по цялата дължина, капака рече "аха", и се вдигна и познайте какво се случи на стъклото
Поне сложихме новия капак, който стои на криво защото все пак пантите ми се оказаха криви и трябва да търся и панти сега, а утре трябва да ходя да сменям предно стъкло....
Дали ще ме глобят ако ме засекат КАТ на отиване към стъкларя? Мисля да ходя в Кобра, дано да ми го сменят още утре, че много слабо така с пукнато стъкло
Ако някой има и прави панти за капак на Е36 купе, централна духалка за клима (не знам дали има значение с потенциометър или жило) и читави кори за купе да пише.
Имам и още едно питане - днес внезапно спряха да ми работят: осветление в купето (плафоните), заден ляв габарит и мигачите не мигат когато активирам алармата. Нищо не сме пипали.
Първо не можахме да отворим капака 2 часа.
После събрахме маторя, по думите на майстора работи перфектно. След това събрахме и фарове, мигачи, брони и прочие и тръгнахме за капака, който остана без закопчалки за да не се налага да го отавярме пак 2 часа после. Вързах го с миши опашки за маската и си карах сравнително бавно все пак внимателно уж, и от някъде на пътя се появи една яма хубавичка по цялата дължина, капака рече "аха", и се вдигна и познайте какво се случи на стъклото






Поне сложихме новия капак, който стои на криво защото все пак пантите ми се оказаха криви и трябва да търся и панти сега, а утре трябва да ходя да сменям предно стъкло....
Дали ще ме глобят ако ме засекат КАТ на отиване към стъкларя? Мисля да ходя в Кобра, дано да ми го сменят още утре, че много слабо така с пукнато стъкло

Ако някой има и прави панти за капак на Е36 купе, централна духалка за клима (не знам дали има значение с потенциометър или жило) и читави кори за купе да пише.
Имам и още едно питане - днес внезапно спряха да ми работят: осветление в купето (плафоните), заден ляв габарит и мигачите не мигат когато активирам алармата. Нищо не сме пипали.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Дали ще ме глобят ако ме засекат КАТ на отиване към стъкларя?
Може и направо да спрат колата от движение, кофти каръщина се е получила

Никой не мое ма връне на селу!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
За джама лично аз съм си виновен до голяма степен. Аз не мисля да я карам по други причини освен като отивам към Кобрата да ми сменят прозореца, но се притеснявам по пътя за там ако ме спрат дали като им обясня, че отивам да го сменя ще ми направят проблем? Има каръщини определено, ама.. стария собственик каза, че на него не му върви с нея за това я маха. Баси ако и има нещо как да го премахна и да си карам спокойно? Тва съвсем сериозно за суеверните до някаква степен.
П.С. И за осветлението аз съм виновен - махнах овнешките очи от фаровете и явно съм оставил някое кабелче от габарита не добре изолирано и ми гори бушон 33 за ляв габарит и осветление по купето. Утре ще го оправям него.
П.С. И за осветлението аз съм виновен - махнах овнешките очи от фаровете и явно съм оставил някое кабелче от габарита не добре изолирано и ми гори бушон 33 за ляв габарит и осветление по купето. Утре ще го оправям него.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:За джама лично аз съм си виновен до голяма степен. Аз не мисля да я карам по други причини освен като отивам към Кобрата да ми сменят прозореца, но се притеснявам по пътя за там ако ме спрат дали като им обясня, че отивам да го сменя ще ми направят проблем? Има каръщини определено, ама.. стария собственик каза, че на него не му върви с нея за това я маха. Баси ако и има нещо как да го премахна и да си карам спокойно? Тва съвсем сериозно за суеверните до някаква степен.
П.С. И за осветлението аз съм виновен - махнах овнешките очи от фаровете и явно съм оставил някое кабелче от габарита не добре изолирано и ми гори бушон 33 за ляв габарит и осветление по купето. Утре ще го оправям него.
Той от толкоз бързане, как не забравихме някъв ключ при валовете


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M50 проблем с антифриза.
sysmurdoc написа: А за урочасването, макар и странно светена вода
Направо помоли някоя баба да и бае на Е36цата

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Абе колата я напръскахме със светена вода още като я взех, но мисля да отида до църквата да ми осветят някоя иконка да си я скрия някъде из колата да я/ме пази. Оф, дано вече тея глупости свършат, че ми е доста кеф да я карам тази кола и е много неприятно да стои пред блока подари проблем
Няма такъв кеф като 6-така. Пускам му 3-та на 30 км/ч и си върви все едно е роден за тая скорост, без да тресе, без да набира едвам-едвам.

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: M50 проблем с антифриза.
b00st написа:sysmurdoc написа: А за урочасването, макар и странно светена вода
Направо помоли някоя баба да и бае на Е36цата
Колега, напълно съм сериозен!Ако не това, то поне една Светена Икона, всяка една от колите ми има!

- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: M50 проблем с антифриза.
Може да е глупост, ама и трите ми коли, които карах все са имали икони
Пък откакто наскоро се разминах на косъм от челен погром вече не ги приемам толкоз скептично тия неща...
Ако на Е36-цата и чукне яйце бабето на 100% ще си покаже уроки

b00st написа:Направо помоли някоя баба да и бае на Е36цата
Ако на Е36-цата и чукне яйце бабето на 100% ще си покаже уроки

Никой не мое ма връне на селу!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Днес сменихме стъклото, мяза да е читаво и да не се вижда като анимация през него, с тъмно синя лента отгоре. За сега остава да намеря панти за новия капак и някое друго копче по интериора както и 2 щипки за радиатора и да изчистя колата отвътре и мисля, че почти ще съм готов да посрещна зимата 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Днес си припомних М40-ката... Не запали от първия път М50-то - завъртя 10 пъти и върнах ключа. На 2-рия опит запали по часовник. От какво може да не е искала да запали първия път?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
Бензинова помпа, филтър, бенз. регулатор, някой датчик.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Бензиновата помпа шуми доста като дам на контакт докато качи и после спира, даже понякога се чува звук от към мотора подобен на скърцане на гума в гума. Ще следя тогава какво се случва. Дано само да не е датчик на коляновия вал. Ама пък ако е той четох, че колата губи мощност а сега след смяна на свещите колата има доста приятна мощност още от 1500 оборота.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
Помпата ако вие значи я отпиши и си вземи нова. Моята така виеше, и един ден не можах да запаля въобще.
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани