Загрява много
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
а с виското много внимавайте,че нащо е на 6 месеца и даде фира.На 2-та седмица от поставянето му не врътна и гръмна мотора.После се побърка и се оправи и сега в задръстване или на едно място,точно в момента когато трябва да задуха то не ще и стрелката скача към червеното 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
BABATA написа:еми при мен стрелката стига средата .. т.е. в работна темп и парното никво го няма .. духа хладно все още а за да духа горещо трябва да съм на високи обороти .. ако спра и оставя на обороти на празен ход .. почва да духа хладно .. ;( .. последно какво ще да е .. обезвъздушаване на охладителната система или термостат ?
Обезвъздуши я, щом стрелаката не мърда, парното ще се оправи. Сигурно ще трябва да долееш и антифриз, така че си приготви под ръка като обезвъдушаваш

Never mistake motion for action...
stjoker написа:а колко е тоя антифриз дето го имаш ... да не е 2-3 кила
мн .. колкото си трябва и е само антифриз не съм сипвал вода .. миналата година го смених веднъж .. изцяло с антифриз .. май събра 5лтр и малко .. тая година лятото едни кретени ми бяха развили капачката на радиятора и извря и пак го смених .. изцяло с антифриз .. 5-6лтр събра пак..
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
На загрял двигател и пуснато парно развиваш бавно пробката до капачката на радиатора. Подаваш по малко газ докато потече вода от там и си готов. Може да го повториш още веднъж след като я покараш, за да завърти водата добре из системата 

Never mistake motion for action...
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
BABATA написа:kopchev написа:Обезвъздушаване!!! При мен се оправиха нещата))
благодаря колеги .. а обезвъздушаването се прави .. отвивам винта дето е до капачката за доливане .. и чакам да загрее .. има ли гайт точно как да стане ?
маисля че отвиваш пласмасовото винтче при запален двигател и чакаш да започне да потече вода от там и затягаш маи така беше!А за вискозитета не се ебаваите защото един маистор ми каза че е тръгнала ама аз не му обърнах внимание и след известно време както си карам и гледам стрелката към червеното


- kazakoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 9.12.2004
- Местоположение: София, спя в Перник :)
jk написа:Днес пробвах на студен двигател да си завъртя перката - спира веднага както каза колегата ///sasho... да я сменям значи? И кое точно трябва да сменям?
Мисля, че трябва да се проверява на загрял двигател. Тогава перката трябва да не се върти свободно, а да е стегната от силиконовия пръстен към оста. Ако се върти свободно -


Leon написа:На загрял двигател и пуснато парно развиваш бавно пробката до капачката на радиатора. Подаваш по малко газ докато потече вода от там и си готов. Може да го повториш още веднъж след като я покараш, за да завърти водата добре из системата
еми нищо не стана



Значи да кажа аз, че май последен го правих:
1. Изчакваш колата да загре е И ДА ОТВОРИ ГОЛЕМИЯ КРЪГ, знаеш как да разбереш с пипане на мъркучите кога е отворил.
2. Форсираш колата до към 3хил. може и повече не е страшно, след което отвиваш пробката.
4. Като отвиеш пробката изфорсирваш малко по силно колата и трябва да излиза само вода от там .
5. Завиваш пробката, но вез да пръщаш газта.
6. След като си затегнал добре пробката можеш да върнеш газта.
Тази операция я правиш два три пъти и си готов
Надявам се да съм бил полезен
1. Изчакваш колата да загре е И ДА ОТВОРИ ГОЛЕМИЯ КРЪГ, знаеш как да разбереш с пипане на мъркучите кога е отворил.
2. Форсираш колата до към 3хил. може и повече не е страшно, след което отвиваш пробката.
4. Като отвиеш пробката изфорсирваш малко по силно колата и трябва да излиза само вода от там .
5. Завиваш пробката, но вез да пръщаш газта.
6. След като си затегнал добре пробката можеш да върнеш газта.
Тази операция я правиш два три пъти и си готов

Надявам се да съм бил полезен

:)
След като обезвъздушиш недей забравя да долееш антифриз.
На колегата дето не му загрява колата, ако неуспее стрелката да стигне средата по време на каране, значи имаш проблем с термостата. Лесно се сменя не е много пари. По-добре го смени ще настане лято в колата, пък и не е много хубаво да тормозиш двигатела да работи на по-ниски температури все пак той е направен да работи на определана температура и всяка промяна води до странични проблеми.
Термостат на 316I към 80 лв, той е повече пари, защото върви с допълнителен пластмасов кожух. Ако някои ти каже, че не е за смяна невярвай.
Термостат на всички други до 320 е към 40 лв.
П.С.:Надявам се да съм бил полезен. Искарах един бърз урок по термостати като се развали моя, напатих си и сега вече знам.

На колегата дето не му загрява колата, ако неуспее стрелката да стигне средата по време на каране, значи имаш проблем с термостата. Лесно се сменя не е много пари. По-добре го смени ще настане лято в колата, пък и не е много хубаво да тормозиш двигатела да работи на по-ниски температури все пак той е направен да работи на определана температура и всяка промяна води до странични проблеми.
Термостат на 316I към 80 лв, той е повече пари, защото върви с допълнителен пластмасов кожух. Ако някои ти каже, че не е за смяна невярвай.
Термостат на всички други до 320 е към 40 лв.
П.С.:Надявам се да съм бил полезен. Искарах един бърз урок по термостати като се развали моя, напатих си и сега вече знам.

Последна промяна HAMANN на 09 Дек 2005, 4:37, променена общо 1 път
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани