Загрява много

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 06 Дек 2005, 14:49

а с виското много внимавайте,че нащо е на 6 месеца и даде фира.На 2-та седмица от поставянето му не врътна и гръмна мотора.После се побърка и се оправи и сега в задръстване или на едно място,точно в момента когато трябва да задуха то не ще и стрелката скача към червеното ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 06 Дек 2005, 15:35

BABATA написа:еми при мен стрелката стига средата .. т.е. в работна темп и парното никво го няма .. духа хладно все още а за да духа горещо трябва да съм на високи обороти .. ако спра и оставя на обороти на празен ход .. почва да духа хладно .. ;( .. последно какво ще да е .. обезвъздушаване на охладителната система или термостат ?


Обезвъздуши я, щом стрелаката не мърда, парното ще се оправи. Сигурно ще трябва да долееш и антифриз, така че си приготви под ръка като обезвъдушаваш ;)
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 06 Дек 2005, 17:56

Обезвъздушаване!!! При мен се оправиха нещата :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 06 Дек 2005, 18:05

stjoker написа:а колко е тоя антифриз дето го имаш ... да не е 2-3 кила :)


мн .. колкото си трябва и е само антифриз не съм сипвал вода .. миналата година го смених веднъж .. изцяло с антифриз .. май събра 5лтр и малко .. тая година лятото едни кретени ми бяха развили капачката на радиятора и извря и пак го смених .. изцяло с антифриз .. 5-6лтр събра пак..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 06 Дек 2005, 18:06

kopchev написа:Обезвъздушаване!!! При мен се оправиха нещата :)))


благодаря колеги .. а обезвъздушаването се прави .. отвивам винта дето е до капачката за доливане .. и чакам да загрее .. има ли гайт точно как да стане ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 06 Дек 2005, 18:55

На загрял двигател и пуснато парно развиваш бавно пробката до капачката на радиатора. Подаваш по малко газ докато потече вода от там и си готов. Може да го повториш още веднъж след като я покараш, за да завърти водата добре из системата ;)
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 06 Дек 2005, 18:57

10x мн .. утре ще пробвам ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 06 Дек 2005, 19:05

BABATA написа:
kopchev написа:Обезвъздушаване!!! При мен се оправиха нещата :)))


благодаря колеги .. а обезвъздушаването се прави .. отвивам винта дето е до капачката за доливане .. и чакам да загрее .. има ли гайт точно как да стане ?

маисля че отвиваш пласмасовото винтче при запален двигател и чакаш да започне да потече вода от там и затягаш маи така беше!А за вискозитета не се ебаваите защото един маистор ми каза че е тръгнала ама аз не му обърнах внимание и след известно време както си карам и гледам стрелката към червеното :shock: спрях охладих и от тогава започна да ми тече вода от радиатора оказа се че сам преебал гумената гарнитура на радиатора към казанчето от там аре нов добре че намерих 2ра за 100лв а за перка 160 ми се досвидя и си сложих перка от ауди която си е с мотор едно реле като качи над 60-70 грдоса да я включва и я пляснах директно на радятора така реших генерално проблема :mhihi: вече там няма какво да се износва за разлика от силикона

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: София, спя в Перник :)

Мнение от kazakoff » 06 Дек 2005, 19:22

jk написа:Днес пробвах на студен двигател да си завъртя перката - спира веднага както каза колегата ///sasho... да я сменям значи? И кое точно трябва да сменям?

Мисля, че трябва да се проверява на загрял двигател. Тогава перката трябва да не се върти свободно, а да е стегната от силиконовия пръстен към оста. Ако се върти свободно - :confused: в магазина.
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 06 Дек 2005, 23:54

само да попитам .. ми аз като нямам пласмасово винче ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 07 Дек 2005, 11:27

Leon написа:На загрял двигател и пуснато парно развиваш бавно пробката до капачката на радиатора. Подаваш по малко газ докато потече вода от там и си готов. Може да го повториш още веднъж след като я покараш, за да завърти водата добре из системата ;)


еми нищо не стана :( .. пак си духа хладно .. ако не давам газ ;( .. 2 пъти пробвах да обезвъздуша .. нищо не става .. на 2рото завиване на винтчето .. се счупи врътката .. сега ще ходя да си купя ново :( .. може да си взема и термостат .. май е по-добре и него да сменя :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 07 Дек 2005, 12:08

Значи да кажа аз, че май последен го правих:
1. Изчакваш колата да загре е И ДА ОТВОРИ ГОЛЕМИЯ КРЪГ, знаеш как да разбереш с пипане на мъркучите кога е отворил.
2. Форсираш колата до към 3хил. може и повече не е страшно, след което отвиваш пробката.
4. Като отвиеш пробката изфорсирваш малко по силно колата и трябва да излиза само вода от там .
5. Завиваш пробката, но вез да пръщаш газта.
6. След като си затегнал добре пробката можеш да върнеш газта.
Тази операция я правиш два три пъти и си готов :)
Надявам се да съм бил полезен :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 07 Дек 2005, 15:46

kopchev написа:...


оки 10х.. ще пробвам и това .. на 3к оборота излива яко вода от пробката .. начи трябва да я завинта докато излива водата ? .. да не бързам с термостата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 07 Дек 2005, 17:39

Не бързай с термостата, но трябва да ти е отворил кръга като обезвъздушаваш иначе нищо не правиш, че може да имаш въздух в големия кръг, но е по малко вероятно :)


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

:)

Мнение от HAMANN » 09 Дек 2005, 4:12

След като обезвъздушиш недей забравя да долееш антифриз. ;)

На колегата дето не му загрява колата, ако неуспее стрелката да стигне средата по време на каране, значи имаш проблем с термостата. Лесно се сменя не е много пари. По-добре го смени ще настане лято в колата, пък и не е много хубаво да тормозиш двигатела да работи на по-ниски температури все пак той е направен да работи на определана температура и всяка промяна води до странични проблеми.

Термостат на 316I към 80 лв, той е повече пари, защото върви с допълнителен пластмасов кожух. Ако някои ти каже, че не е за смяна невярвай.
Термостат на всички други до 320 е към 40 лв.



П.С.:Надявам се да съм бил полезен. Искарах един бърз урок по термостати като се развали моя, напатих си и сега вече знам. :mhihi:
Последна промяна HAMANN на 09 Дек 2005, 4:37, променена общо 1 път
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook