Към 190км няма мощност и прекъсва
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Към 190км няма мощност и прекъсва
ares2 написа:темата ти наистина стана като коледна елха...
сериозно погледанто с тези обороти ти си в края на възможностите на легендарния М40
нищо против моторетката но Nm са и малко
както си прочел предполагам в други теми този двигател страда много със смазването на главата и от там с износването на вал/кобилици. празния ход до 7000е ок но при натоварен мотор , толкова километри 190-200 и леко износен вал всичко се умножава по няколко стотин. колата вероятно няма добро газоразпределение в онези обороти и тн
варянт 1: караш спокоино на доизживяване и поддържаш М40 както до сега
варянт 2: ремонт на глава.. шлаифане, напасване на клапани , нови кобилици и нов вал ( всичко това е добре да го прави човек които е наясн и трябва да се мери прецизно )
п.с.
ако се заловиш с ремонт
задължително махни конзолата на масления филтер и измииите мотора от черната маслена каша
и не слушаи разни гаражни гении да караш с масла 15в40 и тн..
- alexsadi
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
Re: Към 190км няма мощност и прекъсва
Здравейте на всички, които се включиха кой ей така само за пълнеж кой да злослови (типично по български, аз изрично бях написал къде е проблема). Много се радвам на хората които приеха т.н. "проблем" на сериозно, за което им благодаря (то се вижда кой разбира).
Мисля да я закрия тази тема, защото видях къде е проблема(за него после). Друго че ми е писнало от майстори които не разбират а могат само да включат колата на стенда да видят проблема и да заменят дадена част с нова. И на това се казва "Майстор". Така и на баба ми да и дадат болт и гайка ще я завие. Не искам да ви обиждам, но хора тук е място за хора които имат проблеми с колите си и не могат да си позволят да дадат една торба пари за т.н."майстори" и нови части.
По принцип едно л...о колкото повече го бъркаш по-вече мирише, но ако нямаше нещо от вътре което да те кара да ровичкаш нямаше да се наричаме шофьори а "файтонджии" -тези дето само карат че и не знаят да си заредят колата. Другото правило (понеже толкова се хванахте за него ст.двигател), неписаното правило при студен двигател при потегляне се кара на първа 100м,2-200м,3-300м,4-400м,5-500м, кажете ми кой го спазва, или пък всеки си чака колата сутрин да му загрее и да чака 10-15мин и тогава да тръгне.(едно пояснение, колата е била в гараж при 30`, работила е 5 мин и от едно форсиране е п......т няма да се стане, камо ли пък да избия нещо.
Най-близко до проблема бяха хората с оборотите, колата на всички предавки без проблем се форсира до 6000-6300об/мин, след това започва леко да прекъсва. Петата обаче скоростта е твърде висока, получава се едно доста голямо завихряне (оставил съм само тръбата , която влиза при филтъра)а и съм си поигравал малко с количеството въздух което да влиза към двигателя. Другият проблем плюс това беше че средното гърне е поздало малко багажа и се получава частично задръстване което не позволява изгорелите газове да излязат съвсем свободно.
Та сега мита 200км/ч вече не е мит а реалност и дори 210км си е ок.
Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат, а на тези дето само злословиха им препоръчвам да нямат проблеми и да им се отговаря по такъв начин.
А иначе колите са стари но зависи как се поддържат а не да чакаш нещо да здаде багажа и тогава да си блъскаш глават.
Мисля да я закрия тази тема, защото видях къде е проблема(за него после). Друго че ми е писнало от майстори които не разбират а могат само да включат колата на стенда да видят проблема и да заменят дадена част с нова. И на това се казва "Майстор". Така и на баба ми да и дадат болт и гайка ще я завие. Не искам да ви обиждам, но хора тук е място за хора които имат проблеми с колите си и не могат да си позволят да дадат една торба пари за т.н."майстори" и нови части.
По принцип едно л...о колкото повече го бъркаш по-вече мирише, но ако нямаше нещо от вътре което да те кара да ровичкаш нямаше да се наричаме шофьори а "файтонджии" -тези дето само карат че и не знаят да си заредят колата. Другото правило (понеже толкова се хванахте за него ст.двигател), неписаното правило при студен двигател при потегляне се кара на първа 100м,2-200м,3-300м,4-400м,5-500м, кажете ми кой го спазва, или пък всеки си чака колата сутрин да му загрее и да чака 10-15мин и тогава да тръгне.(едно пояснение, колата е била в гараж при 30`, работила е 5 мин и от едно форсиране е п......т няма да се стане, камо ли пък да избия нещо.
Най-близко до проблема бяха хората с оборотите, колата на всички предавки без проблем се форсира до 6000-6300об/мин, след това започва леко да прекъсва. Петата обаче скоростта е твърде висока, получава се едно доста голямо завихряне (оставил съм само тръбата , която влиза при филтъра)а и съм си поигравал малко с количеството въздух което да влиза към двигателя. Другият проблем плюс това беше че средното гърне е поздало малко багажа и се получава частично задръстване което не позволява изгорелите газове да излязат съвсем свободно.
Та сега мита 200км/ч вече не е мит а реалност и дори 210км си е ок.
Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат, а на тези дето само злословиха им препоръчвам да нямат проблеми и да им се отговаря по такъв начин.
А иначе колите са стари но зависи как се поддържат а не да чакаш нещо да здаде багажа и тогава да си блъскаш глават.
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Към 190км няма мощност и прекъсва
Колега да те питам щото и аз съм с м40 редовно ли си го разхождаш до 7000хил, и няамаш проблеми



По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
Re: Към 190км няма мощност и прекъсва
alexsadi написа:........
Другото правило (понеже толкова се хванахте за него ст.двигател), неписаното правило при студен двигател при потегляне се кара на първа 100м,2-200м,3-300м,4-400м,5-500м, кажете ми кой го спазва
............
колега, тва сега ли го измисли или звездите ти го говорят?

от нас до първия светофар са 200 метра...и са кво следва?
нема да мога да си доизкарам двестате метра от 2-рата скорост и треа да спирам...та да ми кажеш кво да правя на светофара-да я гася и да чакам да поизстине, та да мога да си спазя последователността след тва ли?
или да я оставя там и да продължа с трамвая?


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Към 190км няма мощност и прекъсва
alexsadi написа:.....
Аз па да ти кажа, "колега" (слагам те в кавички, защото не уважавам хора които се еба*ат с колите си и после мрънкат че са гадни и не вървят) че си карам 2пъти по-здравия шестак (от 91-ва!) в сравнение с м40 особено, до 2000 оборота докато не излезе от синята зона и след това само ако много бързам, или ми се налага до 2500 докато не изправи стрелката на водата, което грубо е около 40 на маслото (ако и толкова има...). Това е супер бездарно отношение към колата, което проявяваш! Надявам се да го осмислиш и корегираш...
П.С. Може да нямам книжка от 18 години като теб, но явно мога по-добре да се грижа за колата си. Хората са ти написали в книжката към колата ПИСАНИ правила как да я караш студена, така че ги зарежи твоите "неписани"...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Към 190км няма мощност и прекъсва
alexsadi написа:Здравейте на всички, които се включиха кой ей така само за пълнеж кой да злослови (типично по български, аз изрично бях написал къде е проблема). Много се радвам на хората които приеха т.н. "проблем" на сериозно, за което им благодаря (то се вижда кой разбира).
Мисля да я закрия тази тема, защото видях къде е проблема(за него после). Друго че ми е писнало от майстори които не разбират а могат само да включат колата на стенда да видят проблема и да заменят дадена част с нова. И на това се казва "Майстор". Така и на баба ми да и дадат болт и гайка ще я завие. Не искам да ви обиждам, но хора тук е място за хора които имат проблеми с колите си и не могат да си позволят да дадат една торба пари за т.н."майстори" и нови части.
По принцип едно л...о колкото повече го бъркаш по-вече мирише, но ако нямаше нещо от вътре което да те кара да ровичкаш нямаше да се наричаме шофьори а "файтонджии" -тези дето само карат че и не знаят да си заредят колата. Другото правило (понеже толкова се хванахте за него ст.двигател), неписаното правило при студен двигател при потегляне се кара на първа 100м,2-200м,3-300м,4-400м,5-500м, кажете ми кой го спазва, или пък всеки си чака колата сутрин да му загрее и да чака 10-15мин и тогава да тръгне.(едно пояснение, колата е била в гараж при 30`, работила е 5 мин и от едно форсиране е п......т няма да се стане, камо ли пък да избия нещо.
Най-близко до проблема бяха хората с оборотите, колата на всички предавки без проблем се форсира до 6000-6300об/мин, след това започва леко да прекъсва. Петата обаче скоростта е твърде висока, получава се едно доста голямо завихряне (оставил съм само тръбата , която влиза при филтъра)а и съм си поигравал малко с количеството въздух което да влиза към двигателя. Другият проблем плюс това беше че средното гърне е поздало малко багажа и се получава частично задръстване което не позволява изгорелите газове да излязат съвсем свободно.
Та сега мита 200км/ч вече не е мит а реалност и дори 210км си е ок.
Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат, а на тези дето само злословиха им препоръчвам да нямат проблеми и да им се отговаря по такъв начин.
А иначе колите са стари но зависи как се поддържат а не да чакаш нещо да здаде багажа и тогава да си блъскаш глават.
Е добре, аз ли не следя внимателно... Какво направи, че вече мотора влиза в обороти и на 5-та и то без да го има този проблем, който си описал още в началото на темата? И какво имаш предвид "поигравал съм си малко с количеството въздух, което влиза към двигателя"?! Хубаво си си оправил проблема, ама да ни светнеш поне как стана номера, че нещо не се връзва, пък и май форума е за да споделяме опит.
А за това какво да се прави и какво не на студен мотор... те колегите са ти казали. Продължавай да третираш така твоя, после може и някоя по-интересна и съдържателна тема да четем... Поздрави!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Към 190км няма мощност и прекъсва
да побързам докато някои от колегите модератори не е заключил...
може сам да си отсееш полезното от темата..
като стане дума за това на кои му е по голяма работата.. и се почва с глупостите. такива теми има много
идеята е да се кажат смислени неща.
простата логика е че щом нямаш обороти на 5 та нещо пречи и не стига
ако се заровя в таблици и ти извадя в Nm всичко ще ти стане мъчно както става при тия обороти за тоя мотор и тн.
може сам да си отсееш полезното от темата..
като стане дума за това на кои му е по голяма работата.. и се почва с глупостите. такива теми има много
идеята е да се кажат смислени неща.
простата логика е че щом нямаш обороти на 5 та нещо пречи и не стига
ако се заровя в таблици и ти извадя в Nm всичко ще ти стане мъчно както става при тия обороти за тоя мотор и тн.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани