Отиде ми съединителя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Отиде ми съединителя
CTORH написа:Колеги, а каква е идеята маховика да е демпферен? И възможно ли е на кола с демпферен маховик да и се сложи нормален, защото тоя демпферен маховик като го гледам струва над 1000 лева.
"Идята" на демпферния маховик е да обира вибрациите от двигателя , които са най-големи при потегляне ...
Изобщо идеята на демпферите е такава ..... Вариянтите са два или демпферен маховик или демпферен феродов диск ... В случая с демпферен маховик ролята на демпфер играе гумения слой , който е вътре в самия маховик (две метални плочи с гума м/у тях , все едно тампон...), а при демпферен феродов диск , ролята на демпфери се изпълнява от едни пружини , които са разположени във вътрешната окръжност (м/у феродовия слой и отвора за вала на скоростната кутия). Демпферния маховик може да се замени с обикновен , стига съответния производител да предлага обикновен маховик за модела и съответно демпферен феродов диск .... Скоро едни приятел твърдеше , че причината да се използва демпферен маховик е в това , че над определени кубици (особено ако колата е с климатик) , "не можело да се поеме товара от двигателя ако е с демпферен феродов диск" , на това твърдение отговарям със следния въпрос - Защо тогава на всички камиони демпферите са на феродовия диск ?!! Сигурно защото не могат да поемат товара ....

И аз не си обяснявам защо се ползват тия демпферни маховици ... , сигурно защото са по -скъпи ...

В е46 форума пък четох , че била по комфортна возията с демпферен маховик , че ако е с демпфери на феродовия диск било по "спортно" , но не комфортно ... За мен това е щуротия ...

31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани