Как да изолираме картерната вентилация ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
motg написа:със сигурност колата ще ти харчи повече,а за вървенето-не съм убеден
Със сигурност няма да харчи повече,няма и да върви повече. Ефекта който се гони с това е чистота в колектора и най-вече тия отлагания да не лепят по дюзите,щото това е една от причините да се задръстват,наред с калпавия бевзин.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Аз неска направих процедурата на М43.
На мене понеже клапана ми беше развален и така буботеше, че ми бъркаше в здравето.
На схемата по доло се вижда за какво става въпрос.
Първо съм запушил малкото отворче отгоре със термо устойчив силикон.
На самия клапан сложих една най - обикновена капачка която да уплътни да не гълта въздух от там, а маркуча му сложих един по голям и дълъг, пуснах го да отива надоло някъде и това беше.
От гледна точка на тресенето и буботенето се оправи и е на 6, просто идеално.
Проблема е, че симптома на студен двигател като натиснеш педала на газта по рязко не се случва нищо(хора с развален клапан трбява да знаят за какво говоря)
А от към вървеж .... мииии не видях разлика особено.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ntilation/
На мене понеже клапана ми беше развален и така буботеше, че ми бъркаше в здравето.
На схемата по доло се вижда за какво става въпрос.
Първо съм запушил малкото отворче отгоре със термо устойчив силикон.
На самия клапан сложих една най - обикновена капачка която да уплътни да не гълта въздух от там, а маркуча му сложих един по голям и дълъг, пуснах го да отива надоло някъде и това беше.
От гледна точка на тресенето и буботенето се оправи и е на 6, просто идеално.
Проблема е, че симптома на студен двигател като натиснеш педала на газта по рязко не се случва нищо(хора с развален клапан трбява да знаят за какво говоря)
А от към вървеж .... мииии не видях разлика особено.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ntilation/
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
щракни барем 1 снимчица да видим
не че ще е точно като на ис-ката, но все пак 


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Къв е симптома на студен двигател? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
ръб написа:Да го е*а огледах целия мотор и не намерих никъде клапан като тея по снимките в нета, пък и единствения маркуч, излизащ от капака на главата е тоя на снимката, дето влиза в под дросела.
като го откачих и запуших (ръгнах отверката в маркуча) и оставих щуцера на главата без нищо нямаше промяна в държанието на мотора, само като го запалих 2 пъти паднаха оборотите до 600 и се нормализира. от капака подухваше леко. инак маркуча вътре е целия в гняс
баси само аз ли не моа разбера де е тоя pcv или ccv клапан (ccv - crank case vent)
кристофър не искам в гориво-въздушната смес примеси с маслени изпарения
Само на м42 който имат маркуч за изпаренията от задната страна на капака а не от предната,имат такъв клапан за картерните,затова ти нямаш

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
незнам дали ще има повече вървеж от тая интервенция а и се съмнявам, щом е основна техника при производството на мотори не само от бмв, а и незнам що се занимавате с глупости. все пак тва са някакви пари само и по тая логика мотора трябва да върви повече като е студен, на практика а се случва точно обратното.
колкото до махането на катализатора колегата който спомена, от това има положителен ефект само когато той е задръстен и мирише на развалени яйца около тебе като слезнеш от колата, казвам ти го щото и аз съм с махнат катализатор и не че получих толкова вървеж колкото получих скапан звук и сега требва да го мисля кво гърне да слагам отзад.
а с тва да се хванете за мен си е губене на време.
колкото до махането на катализатора колегата който спомена, от това има положителен ефект само когато той е задръстен и мирише на развалени яйца около тебе като слезнеш от колата, казвам ти го щото и аз съм с махнат катализатор и не че получих толкова вървеж колкото получих скапан звук и сега требва да го мисля кво гърне да слагам отзад.
а с тва да се хванете за мен си е губене на време.
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Симтома на студен двигател е, че като натиснеш гаста малко по - рязко просто нищо не се случва и колата всее 1 се дави. Натискаш и колата не може да отлепи, не знам от какво се получава
Ето и снимката. Едия маркуч бил воден до колкото разбрах и затова не съм го пипал въпреки, че ми е интересно какво ще стане ако го изолирам и него

Ето и снимката. Едия маркуч бил воден до колкото разбрах и затова не съм го пипал въпреки, че ми е интересно какво ще стане ако го изолирам и него

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
че ми е интересно какво ще стане ако го изолирам и него



Заради едни 80лв чудо ще измислите ей!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
zBoost това е 3тата кола която имам, и на която махам катализатора (преди това на Ford Cougar 2.0 16V и Ford Probe 2.5 V6 24V) и има положителен ефект, при положение, че ката не е задръстен
само погледни вътре в него какъв му е дизайна и го сравни с една права тръба, мисля че няма какво повече да коментираме по въпроса 
относно картерната вентилация - това е масова практика при DIY модификациите на двигатели. Само факта, че маслени пари ти се омесват с гориво-въздушната смес трябва да ти е достатъчна причина да не я искаш
Да не говорим че примерно ако някой ден се решиш и си почистиш смук. колектор и портовете+клапаните на главата надали ще искаш след 2-3 месеца в следствие на картерни изпарения, да са отново в гняс и мазнотии
Просто пример давам


относно картерната вентилация - това е масова практика при DIY модификациите на двигатели. Само факта, че маслени пари ти се омесват с гориво-въздушната смес трябва да ти е достатъчна причина да не я искаш


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
MaNiNC написа:Симтома на студен двигател е, че като натиснеш гаста малко по - рязко просто нищо не се случва и колата всее 1 се дави. Натискаш и колата не може да отлепи, не знам от какво се получава![]()
Ето и снимката. Едия маркуч бил воден до колкото разбрах и затова не съм го пипал въпреки, че ми е интересно какво ще стане ако го изолирам и него
Тоя симптом който описваш е на проблем,аз не съм забелязвал такова нещо (не става въпрос за моята кола,говоря за такава която е в по-добро състояние). Тоя водния маркуч е за подгрева на колектора,него вече сме го коментирали


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Подгрева на колектора си е за махане
Особено в тези жеги и найстина има ефект
Но пък като захладне треа се закача обратно 



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
тва за студения мотор като натискаш гаста, какво е развалено тогава? тая клапа за вакум ли?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
zBoost написа:тва за студения мотор като натискаш гаста, какво е развалено тогава? тая клапа за вакум ли?
На един познат с М42 го прави същото, а даже, ако я нацепиш до край газта и гасне.. Голямо давене, голямо нещо

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
момчета незнам, но аз тръбата дето я бях снимал по-горе днес я затапих откъм дросела, сега щуцера на главата си стърчи, чака или маркуч или филтърче. за положителен ефект незнам, не съм и свикнал до толкова, че да мога да усетя нещо такова, но пък и няма отрицателен ефект
така че така и смятам да си го оставя. снимки - скоро 


Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Само да вметна парите за клапана бяха приготвени и деня в който трябваше да ходя да го смена попаднах на темата 
И не е въпроса за парите ами хареса идеята да махна някакви мазни испарения от колекторите
Нещо съм пропуснал за този подгрев на колекторите --- ще ме светнете ли за какво иде реч?
И дайте идея от какво се получава това на студен двигател ? Неска я пробвах на топъл и си беше екстра само на студен го прави.
И го прави само на бензин на газ го няма тоя проблем

И не е въпроса за парите ами хареса идеята да махна някакви мазни испарения от колекторите

Нещо съм пропуснал за този подгрев на колекторите --- ще ме светнете ли за какво иде реч?
И дайте идея от какво се получава това на студен двигател ? Неска я пробвах на топъл и си беше екстра само на студен го прави.
И го прави само на бензин на газ го няма тоя проблем

47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани