Как да изолираме картерната вентилация ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ~Мишо~ » 23 Юли 2010, 21:16

motg написа:със сигурност колата ще ти харчи повече,а за вървенето-не съм убеден :dunno:

Със сигурност няма да харчи повече,няма и да върви повече. Ефекта който се гони с това е чистота в колектора и най-вече тия отлагания да не лепят по дюзите,щото това е една от причините да се задръстват,наред с калпавия бевзин. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: София

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от MaNiNC » 23 Юли 2010, 21:39

Аз неска направих процедурата на М43.
На мене понеже клапана ми беше развален и така буботеше, че ми бъркаше в здравето.
На схемата по доло се вижда за какво става въпрос.
Първо съм запушил малкото отворче отгоре със термо устойчив силикон.
На самия клапан сложих една най - обикновена капачка която да уплътни да не гълта въздух от там, а маркуча му сложих един по голям и дълъг, пуснах го да отива надоло някъде и това беше.
От гледна точка на тресенето и буботенето се оправи и е на 6, просто идеално.
Проблема е, че симптома на студен двигател като натиснеш педала на газта по рязко не се случва нищо(хора с развален клапан трбява да знаят за какво говоря)
А от към вървеж .... мииии не видях разлика особено.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ntilation/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ръб » 23 Юли 2010, 23:20

щракни барем 1 снимчица да видим :) не че ще е точно като на ис-ката, но все пак :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ~Мишо~ » 24 Юли 2010, 0:13

Къв е симптома на студен двигател? :roll:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от vladi_a_i » 24 Юли 2010, 0:19

ръб написа:Да го е*а огледах целия мотор и не намерих никъде клапан като тея по снимките в нета, пък и единствения маркуч, излизащ от капака на главата е тоя на снимката, дето влиза в под дросела.

като го откачих и запуших (ръгнах отверката в маркуча) и оставих щуцера на главата без нищо нямаше промяна в държанието на мотора, само като го запалих 2 пъти паднаха оборотите до 600 и се нормализира. от капака подухваше леко. инак маркуча вътре е целия в гняс :roll:

баси само аз ли не моа разбера де е тоя pcv или ccv клапан (ccv - crank case vent) :oops:

кристофър не искам в гориво-въздушната смес примеси с маслени изпарения :)

Само на м42 който имат маркуч за изпаренията от задната страна на капака а не от предната,имат такъв клапан за картерните,затова ти нямаш :yes: .Освен в случай,че някой е сменял капак и е правил нещо с маркучите...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от b00st » 24 Юли 2010, 3:17

незнам дали ще има повече вървеж от тая интервенция а и се съмнявам, щом е основна техника при производството на мотори не само от бмв, а и незнам що се занимавате с глупости. все пак тва са някакви пари само и по тая логика мотора трябва да върви повече като е студен, на практика а се случва точно обратното.

колкото до махането на катализатора колегата който спомена, от това има положителен ефект само когато той е задръстен и мирише на развалени яйца около тебе като слезнеш от колата, казвам ти го щото и аз съм с махнат катализатор и не че получих толкова вървеж колкото получих скапан звук и сега требва да го мисля кво гърне да слагам отзад.

а с тва да се хванете за мен си е губене на време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: София

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от MaNiNC » 24 Юли 2010, 8:12

Симтома на студен двигател е, че като натиснеш гаста малко по - рязко просто нищо не се случва и колата всее 1 се дави. Натискаш и колата не може да отлепи, не знам от какво се получава :conf:
Ето и снимката. Едия маркуч бил воден до колкото разбрах и затова не съм го пипал въпреки, че ми е интересно какво ще стане ако го изолирам и него :dunno:
DSC01222.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от Nukem » 24 Юли 2010, 9:47

че ми е интересно какво ще стане ако го изолирам и него :dunno:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Заради едни 80лв чудо ще измислите ей!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ръб » 24 Юли 2010, 10:04

zBoost това е 3тата кола която имам, и на която махам катализатора (преди това на Ford Cougar 2.0 16V и Ford Probe 2.5 V6 24V) и има положителен ефект, при положение, че ката не е задръстен :idea: само погледни вътре в него какъв му е дизайна и го сравни с една права тръба, мисля че няма какво повече да коментираме по въпроса :)

относно картерната вентилация - това е масова практика при DIY модификациите на двигатели. Само факта, че маслени пари ти се омесват с гориво-въздушната смес трябва да ти е достатъчна причина да не я искаш :) Да не говорим че примерно ако някой ден се решиш и си почистиш смук. колектор и портовете+клапаните на главата надали ще искаш след 2-3 месеца в следствие на картерни изпарения, да са отново в гняс и мазнотии :) Просто пример давам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ~Мишо~ » 24 Юли 2010, 11:28

MaNiNC написа:Симтома на студен двигател е, че като натиснеш гаста малко по - рязко просто нищо не се случва и колата всее 1 се дави. Натискаш и колата не може да отлепи, не знам от какво се получава :conf:
Ето и снимката. Едия маркуч бил воден до колкото разбрах и затова не съм го пипал въпреки, че ми е интересно какво ще стане ако го изолирам и него :dunno:

Тоя симптом който описваш е на проблем,аз не съм забелязвал такова нещо (не става въпрос за моята кола,говоря за такава която е в по-добро състояние). Тоя водния маркуч е за подгрева на колектора,него вече сме го коментирали :mrgreen: ще се маха и той. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от vanka7a » 24 Юли 2010, 12:00

Подгрева на колектора си е за махане :yes: Особено в тези жеги и найстина има ефект :bowdown: Но пък като захладне треа се закача обратно :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от b00st » 24 Юли 2010, 17:20

тва за студения мотор като натискаш гаста, какво е развалено тогава? тая клапа за вакум ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от vanka7a » 24 Юли 2010, 17:30

zBoost написа:тва за студения мотор като натискаш гаста, какво е развалено тогава? тая клапа за вакум ли?

На един познат с М42 го прави същото, а даже, ако я нацепиш до край газта и гасне.. Голямо давене, голямо нещо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ръб » 24 Юли 2010, 18:58

момчета незнам, но аз тръбата дето я бях снимал по-горе днес я затапих откъм дросела, сега щуцера на главата си стърчи, чака или маркуч или филтърче. за положителен ефект незнам, не съм и свикнал до толкова, че да мога да усетя нещо такова, но пък и няма отрицателен ефект :) така че така и смятам да си го оставя. снимки - скоро :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: София

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от MaNiNC » 24 Юли 2010, 21:34

Само да вметна парите за клапана бяха приготвени и деня в който трябваше да ходя да го смена попаднах на темата :D
И не е въпроса за парите ами хареса идеята да махна някакви мазни испарения от колекторите ;)
Нещо съм пропуснал за този подгрев на колекторите --- ще ме светнете ли за какво иде реч?
И дайте идея от какво се получава това на студен двигател ? Неска я пробвах на топъл и си беше екстра само на студен го прави.
И го прави само на бензин на газ го няма тоя проблем :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook