Теч на антифриз под двигателя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 31.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е39 520

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от IMB » 20 Юни 2010, 17:07

Защо не отидеш в някой сервиз да направиш тест за газове в антифриза. Щом нямаш парно или не е обезвъздушена колата или си за гарнитура. Аз не бих карал колата в това състояние.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от metodi80 » 20 Юни 2010, 18:46

Larry написа:Колеги, проблема продължава, въпреки че смених тройника пак губя антифриз. Едвам си заврях ръката и пак направих няколко снимки на теча, мислите ли че е от хлабавата скоба на горния маркуч?

Другото нещо която забелязах е че нямам парно, възможно ли е ако парното ми е задръстено да избива от маркуча? или ако е задръстено просто няма да имам парно?



Колега , свали тая металната планка , която е под решетката под чистачките. По този начин ще се освободи място и ще можеш да бръкнеш и да видиш какво точно става там от зад ... (м/у купето и двигателя)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: Някъде в Интернет...
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: служебна кола...
Детайли за колата: 1994 E36 M43

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от Larry » 20 Юни 2010, 23:18

Намерих от къде тече мръсната гад. Единия от маркучите (номер 11 от схемата) на трипътника явно е пукнат или съм го скъсал със скобата, защото като загрее хубаво колата и я оставя да изтине, започва да капе от него. Утре ще го сменя и този маркуч и се надявам теча да спре!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от ивчо3 » 22 Юни 2010, 10:30

Larry написа:Намерих от къде тече мръсната гад. Единия от маркучите (номер 11 от схемата) на трипътника явно е пукнат или съм го скъсал със скобата, защото като загрее хубаво колата и я оставя да изтине, започва да капе от него. Утре ще го сменя и този маркуч и се надявам теча да спре!

Не се надявай само с маркуча да се оправи, смени и трипътника, че в скоро време и той ще е "пътник" :mhihi: . На м43 това му е слабото място. Дори и да не тече от там, превантивно се сменя пластмасовата гад, заедно с маркучите, да не береш ядове после. Поразтърси в темите имаше подробно обяснение със снимки как става ремонта на тройника.
viewtopic.php?f=8&t=110347&p=1173049&hilit=%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA#p1173049

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: Някъде в Интернет...
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: служебна кола...
Детайли за колата: 1994 E36 M43

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от Larry » 22 Юни 2010, 13:55

ивчо3 написа:Не се надявай само с маркуча да се оправи, смени и трипътника, че в скоро време и той ще е "пътник" :mhihi: . На м43 това му е слабото място. Дори и да не тече от там, превантивно се сменя пластмасовата гад, заедно с маркучите, да не береш ядове после. Поразтърси в темите имаше подробно обяснение със снимки как става ремонта на тройника.

Колега аз трипътника го смених вече, в предходната тема го бях написал. Днеска смених и маркуча, надявам се да е само това...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от Делян » 22 Юни 2010, 20:14

Охладителната система си е яко филм на тез мотори и аз минах по тоя път,накрая като смениш всичко или почти всичко нещата си идват на мястото,още не моа повярвам че повече от половин година, антифриза ми не мърда :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: Някъде в Интернет...
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: служебна кола...
Детайли за колата: 1994 E36 M43

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от Larry » 22 Юни 2010, 21:32

Смених и маркуча, налях още 2 литра антифриз, обезвъздуших и теча спря. Дори ми се появи и парното :) дано се задържат нещата така. Благодаря на всички които ми дадоха насока за проблема.

Безаварийно колеги!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: Някъде в Интернет...
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: служебна кола...
Детайли за колата: 1994 E36 M43

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от Larry » 25 Юни 2010, 17:07

Филма продължава с пълна сила, отново губя антифриз и много трудно паля сутрин, явно ще се наложи да я закарам на сервиз, живея в Люлин някой ще ми препоръчали добър сервиз в квартала? Имате ли отзиви от Блейз Ауто или ХЕЕД-91?
Последна промяна Larry на 27 Юни 2010, 20:55, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от beco109 » 25 Юни 2010, 20:16

Е вече си за глава :mhihi:
То май друго по това моторче не остана :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Теч от двигателя

Мнение от ~Мишо~ » 26 Юни 2010, 1:01

~Мишо~ написа:Гарнитура на главата.

Май-май... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: Някъде в Интернет...
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: служебна кола...
Детайли за колата: 1994 E36 M43

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от Larry » 29 Юни 2010, 17:04

Лошо, освен гарнитурата се оказа че е пукната и главата, някой може ли да ми помогне с намирането на глава за М43 1.6 бензин 1994г.?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от beco109 » 29 Юни 2010, 19:37

От М43В18 също става.
Очакваме също така и снимки по темата :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от metodi80 » 29 Юни 2010, 19:47

Larry написа:Лошо, освен гарнитурата се оказа че е пукната и главата, някой може ли да ми помогне с намирането на глава за М43 1.6 бензин 1994г.?


Наистина лошо ... !
То като сметнеш цената на новата гарнитура и другите джаджи покрай нея (а те не са малко ) и цената на главата ..., май е по -добре да си търсиш един двигател ..., ама това ти си преценяваш...

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от vladi_a_i » 29 Юни 2010, 19:55

Larry написа:Лошо, освен гарнитурата се оказа че е пукната и главата, някой може ли да ми помогне с намирането на глава за М43 1.6 бензин 1994г.?

Мойто м42 си дърпаше по малко антифриз от както я карам,оказа се,че така съм си я купил със спукана глава и го разбрахме след като не можахме да отвием свеща на трети цилиндър и скъса резбата.Преди да я продадът мръсните Италианци са я понагласили и айде на пазара,а иначе си работеше колата.Мой съвет преди да сложите главата другата напаснете клапаните,портнете малко испускателните и всмукателните отвори и сменете гумичките на клапаните.После ще усетиш доволна разлика :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Теч на антифриз под двигателя

Мнение от vladi_a_i » 29 Юни 2010, 20:02

metodi80 написа:
Larry написа:Лошо, освен гарнитурата се оказа че е пукната и главата, някой може ли да ми помогне с намирането на глава за М43 1.6 бензин 1994г.?


Наистина лошо ... !
То като сметнеш цената на новата гарнитура и другите джаджи покрай нея (а те не са малко ) и цената на главата ..., май е по -добре да си търсиш един двигател ..., ама това ти си преценяваш...

Мето не си прав...не се знае на какво ще попадне.При мен на м42та купих глава оборудвана за 200лв,четири клапана за 40лв,гарнитурата се сменя задължително-50лв.,гумички за 20лв,клапаните и портването съм го правил аз,една контролна стружка на главата-20лв.Поне ще знаеш,че си я обслужил перфектно,а и майстора е мой човек та пари за работа спестих :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook