Проблем при ускорението на М42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Проблем при ускорението на М42

Мнение от zzuzi » 23 Апр 2010, 18:55

GENA_E36 написа:...без ламбда контрол...
:roll:
Изображение Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем при ускорението на М42

Мнение от vladi_a_i » 02 Май 2010, 22:10

SnaiPeRisT0 написа:
mafiata_ написа:
vladi_a_i написа:Незнам дали така трябва да е при повечето,но при моя м42 след 5к се едно се включва турбо и ускорява по бързо,се едно прескача препядствие и продължава да се вихри докъм 7200 оборота.Твойто така да прави на отскоци не ми се вижда нещо редно-всичко ли е вързано както трябва


същото е и при мене само че незнам защо го няма прекъсвача при 6500об. пак 90 на втора при 7200 :conf: що така нз. при тебе колега толкова ли прави ??? Извинявам се на момчето кадето е пуснало темата, чеее да :roll:



да няма чип без да знаеш :lalala: :mhihi: , шегувам се , но съм почти обеден че не трябва да ви правят така ис-ките .

Усетих промяната и разбрах защо ми е правила така колата-понеже махнах катализатора и сложих тръба на негово място,това преди една година.Тези дни сложих резонаторно гърне на мястото на тръбата там където беше катализатора и веднага усетих,че това придръпване и препядствие го няма след 5000об. а сега го прави равномерно като тръгне от 1000 до 7000об.Затова най вероятно при теб колега го е нямало това нещо като при нас ако си имаш катализатор или резонатор след сондата.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook