Темпомат DIESEL (cruise control)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- SaRaLiQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 26.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Ще помоля някой от колегите ако има време и желание да ми пише едно ЛС да му обясня моя проблем с този темпомат защото при мен е имало кръцни срежи под волана и въобще нямам никакви букси и прочие... 
Едит: Сега го извадих самото лостче и вижте какво имам само... :

Едит: Сега го извадих самото лостче и вижте какво имам само... :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Тук от снимката не мога да се ориентирам това лостче от БМВ ли е и ако да,то от какъв модел.Лостчетата за Е36 са два вида-за бензиново и за дизелово,като разликата е само в буксата,но ти няма да включваш никъде,даже аз моята я отрязах.На Е34 лостчетата са същите,защото на моето Е36 325 ТДС темпомата ми е от Е34 525 ТДС.Та колегата Bmw325tds е описал много добре как се правят нещата ако буксата ти е от дизелово или бензиново.Сложил е снимки,което още повече улеснява положението.Та от теб се иска да установиш спрямо снимките каква ти е буксата за да знаеш дали трябва директно да закараш зеления кабел до ПИН 2 в голямата кръгла букса Х69 а кафевия да го вържеш за маса.Или ако ако е бензинова буксата ще е нужно да слагаш съпротивления веднага след нея и отново действаш както с другата дизеловата. Надявам се че съм ти бил полезен.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Dream_BMW написа:Тук от снимката не мога да се ориентирам това лостче от БМВ ли е и ако да,то от какъв модел.Лостчетата за Е36 са два вида-за бензиново и за дизелово,като разликата е само в буксата,но ти няма да включваш никъде,даже аз моята я отрязах.На Е34 лостчетата са същите,защото на моето Е36 325 ТДС темпомата ми е от Е34 525 ТДС.Та колегата Bmw325tds е описал много добре как се правят нещата ако буксата ти е от дизелово или бензиново.Сложил е снимки,което още повече улеснява положението.Та от теб се иска да установиш спрямо снимките каква ти е буксата за да знаеш дали трябва директно да закараш зеления кабел до ПИН 2 в голямата кръгла букса Х69 а кафевия да го вържеш за маса.Или ако ако е бензинова буксата ще е нужно да слагаш съпротивления веднага след нея и отново действаш както с другата дизеловата. Надявам се че съм ти бил полезен.
Лостчето е от БМВ. Това конкретно е от бензиново, без да е ясно дали е от Е36, Е32 или Е34. Интересно е че цветовете на кабелите на се както при Е36 и Е32. Няма какво да се установява каква е буксата при условия, че някой я е отрязъл.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Като е от бензиново,колегата BMW325Tds идеално е обяснил как се действа.
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
здравейте колеги. преглеждах я отдавна тази тема и реших и аз да го пробвам това. закупих лостче от е34 бензин и в час по трудово обучение (когато нямам работа в офиса) си направих платчица с тримерчета. ще кача и няколко мои снимки на джаджата. не е много красива но стана тъничка, което ми беше и целта. накрая ще я сложа в една по-широка термосвиваема шлаухка и ще я подгрея. имам един въпрос към автора на темата, а именно bmw325tds, има ли колега много голямо значение +- 1 ом за тия тримери? нагаждам ги уж на точните стойности, но като премеря след малко има разлика. уж съм ги оставил да изстинат до стайна температура но въпреки това пак има разлика. предстои да го проверя това утре/вдругиден. след нагласянето ги точковах с моментно лепило уж да не се размандахерцат. ето и снимките:

п.п: успях да се справя с предизвикателството. даже стана по-хубаво от заводското, понеже сложих пин от друга кола на х69
никакъв проблем не е това че има толеранс между дадените съпротивления и 1-2-3 ома. благодаря на автора на темата. златен си бате. ше черпа биричка ако те видя нейде 




п.п: успях да се справя с предизвикателството. даже стана по-хубаво от заводското, понеже сложих пин от друга кола на х69


I think things -- and they happen...
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Сега ще можеш да си вадиш и двата крака през прозореца или шибедаха и да си подаваш газ с ръка,но скоростта трябва да е над 40 км/ч.Много се кефя на тази екстра,така че се радвам ,че напълно заслужено ще имаш и ти такава.Много безаварийни километри с нея.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Аз мисля да го продавам моя комплект, че не мога да намеря кой да го сварже професионално, че напоследак каквото хвана го развалям:)!!!
П.С:За бензин е моя, за дизела знам че е лесно, нещо не дочетох че си говорите за дизел!
П.С:За бензин е моя, за дизела знам че е лесно, нещо не дочетох че си говорите за дизел!
Последна промяна Nukem на 16 Ное 2010, 23:54, променена общо 1 път
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
че то ако е за дизел става много лесно. аз се увъртях с моя щото исках да стане идеално (нали съм си перфекционист) и ми отне 2 часа.
I think things -- and they happen...
- nikolakemilev
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Здравейте,
Намерих си едно лостче свалено от BMW E36 325iA 1992
Дали може това да стане на Е36 318 TDS 1997г. ?
За да знам дали си го поръчвам...
Мерси
Намерих си едно лостче свалено от BMW E36 325iA 1992
Дали може това да стане на Е36 318 TDS 1997г. ?
За да знам дали си го поръчвам...
Мерси
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
nikolakemilev написа:Здравейте,
Намерих си едно лостче свалено от BMW E36 325iA 1992
Дали може това да стане на Е36 318 TDS 1997г. ?
За да знам дали си го поръчвам...
Мерси
Става, с малко доработка, която е описана в тази тема.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
хиляди благодарности на колега stony1!Темпомата работи идеално колега!



- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Ето че и аз си сложих и съм много доволен ,ползвам го и градско и разхода ми осезателно падна благодаря на всички колегги които са си направили труда да обяснят начина на връзване
и да не забравя колегата m@rtin, а той пък ще черпи 



- SaRaLiQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 26.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
и на мен ми падна раазхода.и аз го ползвам постоянно ама нещо не мога да си го обясня защо ще пада...би трябвало да повишава.иначе виждам че доста по прецизно се подава газ отколкото мойто копънче
не че имам някакви претенций де ама ми е интересно 


- Stiks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: Раднево
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50Б25
- Мечтае да кара: икономично
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Благодаря на колегата пуснал темата и разяснил кое как ... благодарение на него и с малко труд от моя стана имам темпомат
)

Последна промяна Stiks на 08 Май 2012, 1:44, променена общо 1 път
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Да попитам ако някой знае къде е разликата в лостчетата за коли до февруари '94,до февруари '95 и след това
благодаря предварително и поздрави на Е36 форума иван
благодаря предварително и поздрави на Е36 форума иван
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани