325tds (M51D25) 1997 Или 318iS (M42B18) 1993
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
DirtySouth написа:И каква по-точно е промяната в интериора като последните месеци на 93та са същите отвътре като фейсовите разликата е километража че е до 260 и волана е по-различен впрочем стария е по-готин
Ами таблото е различно, тахото, волана, плафоните, имаш опция за дигиталната клима (много вероятно е да е с нея), ASC, airbag-ове във вратите, седалките са от по-различен плат... да не е малко...

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Ама нали всички разбрахме вече,че колегата не избира да купува между двете
.И тъй като е форумен колега ,аз собственика на тдс-а май не е,аз гласувам за ИС-а,да вдигнаме самочувствието на момчето
. И все пак годината и евентуалния набор от екстри в печката,за мен са определящи в случая
п.п. Колега spiritbmw2,махай ги тия кристални стопове,които ги мислиш за екстра,че са гооооолем минус




п.п. Колега spiritbmw2,махай ги тия кристални стопове,които ги мислиш за екстра,че са гооооолем минус




ОК, как така ИС-а е 1993-та и е с дигиталния климатроник, а ТДС-а е 97 и е с врътките ? Допълнително ли са им слагани и на двете.
Дигиталния климатроник е опция от 93-та ? Това сигурно ли е?
По темата: ТДС-а уж бил по-пъргав, не му трябвали толкова обороти, но и на мен ми е насадено да не обичам дизелите, просто ей така, всеки ги плюе (но май при БМВ кусурите на дизелите са сведени до минимум), но тук става въпрос за личен възглед над нещата. Ако си фен на дизелите взимай 325-цата, като гледам само ги хвалят хората във форума (тези които имат де, другите си ги пооплюват), същото важи и за ИС-ката, май това са най-обичаните е36-ци (най-достъпни са, а предлагат достатъчно със 140-те си коня, и приемливия разход). Карам 20-ска.
Дигиталния климатроник е опция от 93-та ? Това сигурно ли е?
По темата: ТДС-а уж бил по-пъргав, не му трябвали толкова обороти, но и на мен ми е насадено да не обичам дизелите, просто ей така, всеки ги плюе (но май при БМВ кусурите на дизелите са сведени до минимум), но тук става въпрос за личен възглед над нещата. Ако си фен на дизелите взимай 325-цата, като гледам само ги хвалят хората във форума (тези които имат де, другите си ги пооплюват), същото важи и за ИС-ката, май това са най-обичаните е36-ци (най-достъпни са, а предлагат достатъчно със 140-те си коня, и приемливия разход). Карам 20-ска.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
dinkomg написа:+1 за 318IS.
Скоро четох статия: защо не може да се наложи дизела на американския пазар. Там ако караш дизел трябва да се срамиш да ходиш при колонките за камиони. При нас ситуацията е различна, но мисля че дизела винаги ще си остане само алтернатива
Не може да се наложи дизела на американския пазар поради простата причина, че е почти два пъти по-скъп, отколкото бензина. Още повече в щатите много повече се карат бензинови автомобили с турбо, или суперчарджър. А сега за задам по-смислен въпрос, отколкото е зададен в анкетата /нека ме извини автора, но нещо не се връзва да се сравняват два автомобила, произведени в различни години, различна кубатура на двигателите, екстри и т.н. Редно е когато има сравняване на нещо си, да бъде идентично с другото./та въпроса ми е 318D от 1997 г. срещу 318IS от същата година?
- spiritbmw2
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 30.11.2008
Aма то мойте стопове не са от тия с кръгчетата циганските а са си Бели хубави не че и фирмените не са лоши и те са хубави но просто така я купих с тях
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Djelebov написа:стан написа:А така, вкарвайте ги в оборот да се доказвате срещу ис-а да видим пукат ли глави. По пътя за морето имаше пълен набор бмв-та М51 с проблеми некви кълба бял дим излизаха отпред - имаше е39, е38, е36, само е34 не видях но не е изключено да е имало някъде другаде
Аз пък казвам: А така, вкарвайте ги в оборот да се доказвате срещу тдс-а
С малката разлика, че ис-а е доста по-малко вероятно да прегрее

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
стан написа:Djelebov написа:стан написа:А така, вкарвайте ги в оборот да се доказвате срещу ис-а да видим пукат ли глави. По пътя за морето имаше пълен набор бмв-та М51 с проблеми некви кълба бял дим излизаха отпред - имаше е39, е38, е36, само е34 не видях но не е изключено да е имало някъде другаде
Аз пък казвам: А така, вкарвайте ги в оборот да се доказвате срещу тдс-а
С малката разлика, че ис-а е доста по-малко вероятно да прегрее
Не ми се вярва ,ма щом казваш

Ако искаш лятото правиме тест драйв ,сваляме виското и се забиваме в центъра ,да видиме коя ше кипне чайника първа



- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
стан написа:Djelebov написа:стан написа:А така, вкарвайте ги в оборот да се доказвате срещу ис-а да видим пукат ли глави. По пътя за морето имаше пълен набор бмв-та М51 с проблеми некви кълба бял дим излизаха отпред - имаше е39, е38, е36, само е34 не видях но не е изключено да е имало някъде другаде
Аз пък казвам: А така, вкарвайте ги в оборот да се доказвате срещу тдс-а
С малката разлика, че ис-а е доста по-малко вероятно да прегрее

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Страшен спор породи с темата си колега. Карам и бензинова и дизелова кола и мога да кажа следното, Тия дето пукат глави са единици, ама тия които приказват са стотици щото са чували, че някой спукал глав на дизелака. Да ама аз познавам доста хора дето се оплакват от бензинките си. Та има един лаф "на калпавия водолаз и водораслите му пречат"
Ако си гледаш колицата без значение каква е бензин/дизел ще си рахат. Ако имаш възможност земи си две, една бензин и една печка. Покарай ги малко и сам си прецени, но не се вързвай на мнението на някой, който е предубеден.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
stony1 написа:........... Ако си гледаш колицата без значение каква е бензин/дизел ще си рахат.......но не се вързвай на мнението на някой, който е предубеден.


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
+1 за истребитела,карал съм и М51 и страшно много ме кефи самият звук на турбото е страшен и двигателят е много добър стига да е в добро състояние а относно анкетата просто немога да гласувам за нещо различно от купе




- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
карал съм м42
в момента карам м51
Ами въпреки, че обичам да карам до 2,5к рпм предпочитам бензина.
Всеки сам си избира за него. Сяда, кара --> харесва му и изкупува, какво има да се мъдри толкова.
Все пак имаме нов спор (не 320и вс. 318иС), 318иС вс. 325тдс

в момента карам м51
Ами въпреки, че обичам да карам до 2,5к рпм предпочитам бензина.

Все пак имаме нов спор (не 320и вс. 318иС), 318иС вс. 325тдс



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Километраж , 2-та еьрбега , АСЦ-то , Дигиталната клима , салона с промазания плат...DirtySouth написа:Dakataaa написа:Само не разбрах кьква е логиката да сравняваш тези два автомобила? от 93-та до 97-ма година настьпват доста промени по автомобила в интериор , двигателна гама , вьншен вид....М51Б25 смятам ,че трябва да го сравняваш с М52Б20 сьщата година.
И каква по-точно е промяната в интериора като последните месеци на 93та са същите отвътре като фейсовите разликата е километража че е до 260 и волана е по-различен впрочем стария е по-готин
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: 325tds (M51D25) 1997 Или 318iS (M42B18) 1993
+ за тдс много добра кола звук и тъй нататък пък за главие да знаете че ние които караме тдс имаме по 2 3 глави че само ги пукат като яйца
всеки дизел които се прегрее или бензин може да пукни глава или гарнетура таи че зимаи това коетоти харесва пак ис-ката малко ми звучи все едно някои дефорсиран дванайстак взимай или 320 или 325 тдс да е над 2000 куб.
----кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф--


----кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф--
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани