Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
izzzo написа:добавих малко инфо за връзването на гонга
мерси колега... като по поръчка я сложи информацията за гонг-а... тъкмо преди 1 час си закупих такъв... но влязох тук да те питам едро друго нещо, аз доста отдавна си сложих по твоите оказания борда и си бачка добре, но виждам че тук друг колега е постнал линк към описание на англиийски и забелзах една разлика... че да питам.
Значи по твоите описания от бялата букса(х1071 пин1) отива кабелче към конфорт мудала(ZKE IV модул пин15) , а описанието на англиискки пише, че от бялата букса(х1071 пин1) кабелчето отива към някъв друг блок с единична голяма букса, който също се намира зад жабката и също кабела влиза в пин15(за нагледно погледни страници 13,14,14,16 от даденото описание буксата е с номер Х1659)... стана ми странно и да питам да разнищим тази разлика..
П.С. какво стана настроиха ли ти ОБЦ-то през буксата, коя букса става на въпрос главната на колата или някоя от двете на борда и кой го направи да се свържа с него че взехме на един приятел борд от М3 и му показва с 5-6 литра повече от нормалния(вече засечен разход) разход

Последна промяна DaDurty на 29 Окт 2008, 13:04, променена общо 1 път
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
KaTsArA-BMW написа:Как така всички функций без Чек-а работят ! За какво служи този чек защото и аз ще слагам от малкия към големия борд и може ли да се направи да работи този Чек![]()
![]()
Служи за да ти прави проверка на "системата" смисал.. отворена врата, изгоряла крушка по купето(фарове, стопове) намаляла течност(казанче за чистачките или антифриз, а може и гориво). Все хубави глезотиики, НО за да ти работи това трябва да си закупиш и един чек модул(в монета се продава такъв в раздела продава), няколко метра кабели и съответно необходимите датчици на местата кадето трябва да се чеква... и не на последно място да намериш някой, който му се занимава или пък на когото да платиш да му се занимава да ти окабели колата.... лесно за писане и часове за преправяне. Но ентусиазма има най-голямо значение тук... успех
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
В интерес на истината, при конверсията на мойта кола първоначално бях вързал пин 1 от х1071 по описания в ПДФ-а начин- към тази червеникавата букса. Резултата беше че code функцията НЕ РАБОТЕШЕ. След като вързах кабелите по описания от мен начин, вече работеше. Мисля че човека който е писал въпросното упътване просто е объркал буксата.
- S.D.W
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
да може да я е объркал... защото аз от седмица карам без жабка и я имам но в друг цвят буксата, но определно не е тва ZKE(конфорт) модула...
Да те питам, че ще закачам идната седмица лостче за мигачите да ми командва борд-а и не съм свалял пластмасите м/у волана и уредите каде и как са захванати и ще се получи ли без да свалям волана
Да те питам, че ще закачам идната седмица лостче за мигачите да ми командва борд-а и не съм свалял пластмасите м/у волана и уредите каде и как са захванати и ще се получи ли без да свалям волана

We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
izzzo написа:Имаш две пластмаси- горната се държи на едно винтче и долната се държи на едно. Развиваш ги, дърпаш леко и си ти!
ТенкЮ

We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Аз отдавна свърших с конверсията и всичко бачка нормално, само не можах да си свържа гонга и сензора за температурата.
Колата ми беше с часовник и ... бихте ли дали схемата и за гонга, че ми се губят някъде по трасето 2 кабела, към термометъра е същата работа
Колата ми беше с часовник и ... бихте ли дали схемата и за гонга, че ми се губят някъде по трасето 2 кабела, към термометъра е същата работа
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
EnimEn написа:по моя въпрос нещо?
ами гонга... аз моя като го добавях... го вързах както е описал колегта в първия пост.. към букстите на таблото... към борда.. и взех + и - от захранването на борда... за да има ток към гонга само когато съм на полуконтакт или контакт... ти си вземи от кадето ти е най-удобно... не виждам каде може да си объркал за да не ти работи гонга... описано е иделано според мен...
а за датчика за температурата... аз бях с малкия набеден за борд и си ми беше вързан заводски.. но като гледам схемата дадена в първия пост също пише точно кои пинове на черната букса са за температурния датчик.. ... и са верни поневе аз като слагах моя си преглеждах всички кабели и бяха точно както е описал колега.. найстина така като не знам кое на каде си вързал.. съм безпомощен да бъда полезен...

We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
DaDurty написа:EnimEn написа:по моя въпрос нещо?
ами гонга... аз моя като го добавях... го вързах както е описал колегта в първия пост.. към букстите на таблото... към борда.. и взех + и - от захранването на борда... за да има ток към гонга само когато съм на полуконтакт или контакт... ти си вземи от кадето ти е най-удобно... не виждам каде може да си объркал за да не ти работи гонга... описано е иделано според мен...
а за датчика за температурата... аз бях с малкия набеден за борд и си ми беше вързан заводски.. но като гледам схемата дадена в първия пост също пише точно кои пинове на черната букса са за температурния датчик.. ... и са верни поневе аз като слагах моя си преглеждах всички кабели и бяха точно както е описал колега.. найстина така като не знам кое на каде си вързал.. съм безпомощен да бъда полезен...
ух, аз не бях видял, че е описал и за гонга, днес го оправих и вече ми пее много приятно

само не знам температурния сензор как се връзва, смисъл, пуснал съм му кабел от борда, ама не знам +12 ли е другия кабел или маса? вие знаете ли?
иначе абсолютно всичко (без чека) ми бачка и много ме радва
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Добре а въпросният датмик за температура ако го заменя с Термистор ще стане ли на борда за е36 понеже за е34 става ...и на кой пин се връзва ?

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Smoocki написа:Добре а въпросният датмик за температура ако го заменя с Термистор ще стане ли на борда за е36 понеже за е34 става ...и на кой пин се връзва ?
Става без никакви проблеми колега, само трябва да го уцелиш точно, че може да има разминавания в градусите иначе


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
2 - Нямах температурен датчик и инсталация за него
Решението:
Позачетох се и се оказа, че колеги са разисквали тази тема за температурните датчици, цената им като нови е голяма, затова имаше съвети за закупуването на термистор, а именно:
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
Аз ето това намерих и мисля ,че ще показва правилно..без поляритет е
Решението:
Позачетох се и се оказа, че колеги са разисквали тази тема за температурните датчици, цената им като нови е голяма, затова имаше съвети за закупуването на термистор, а именно:
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
Аз ето това намерих и мисля ,че ще показва правилно..без поляритет е

EnimEn написа:DaDurty написа:EnimEn написа:по моя въпрос нещо?
ами гонга... аз моя като го добавях... го вързах както е описал колегта в първия пост.. към букстите на таблото... към борда.. и взех + и - от захранването на борда... за да има ток към гонга само когато съм на полуконтакт или контакт... ти си вземи от кадето ти е най-удобно... не виждам каде може да си объркал за да не ти работи гонга... описано е иделано според мен...
а за датчика за температурата... аз бях с малкия набеден за борд и си ми беше вързан заводски.. но като гледам схемата дадена в първия пост също пише точно кои пинове на черната букса са за температурния датчик.. ... и са верни поневе аз като слагах моя си преглеждах всички кабели и бяха точно както е описал колега.. найстина така като не знам кое на каде си вързал.. съм безпомощен да бъда полезен...
ух, аз не бях видял, че е описал и за гонга, днес го оправих и вече ми пее много приятно
само не знам температурния сензор как се връзва, смисъл, пуснал съм му кабел от борда, ама не знам +12 ли е другия кабел или маса? вие знаете ли?
иначе абсолютно всичко (без чека) ми бачка и много ме радва
другия кабел е маса

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани