Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Le Transporteur » 13 Мар 2011, 10:51

Icco написа:Да се включа и аз по темата, преди два дни си монтирах и аз големия борд, късметлия бях, че си взех борда от същата кола от която си взех преди това и 2.8 маторя. Справих се със задачата за много кратко време и всичко си работи идеално но имам и два въпроса!
1. Този часовник много ме дразни с това AM/PM, ако някой знае точно какво да се запише в скритото меню на EINHEIT 1 и EINHEIT 2 за да премине в 24 часов режим ще съм щастлив.
2. От буксите които взех със борда ми остана едно кабелче което е било вързано някъде в другата кола но по описанието в първото мнение този кабел не е опоменат, кабелът е черен със жълта ивица и бели напречни линии и е на х1071, да си призная забравих на кой пин беше, без него всичко си работи нормално но ми е дерт че остана кабелче без да е закачено някъде :dunno:


1) Когато часа е зададен за настройка от бутона мили/км можеш да обърнеш на 24 часово време.

2) В бялата букса (пин 14) и на мен ми остана един кабел(черно/бял/жълт), който не е описан. На 7 страница съм питал, но никой не успя да отговори. :dunno:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от baitun » 13 Мар 2011, 12:16

Nukem написа:И моята код функция не работи, като го слага Lacho, каза че е точно заради имобилаизера, алармаджийте са омазали работата, защо ли ми беше тази алрма ама карай!

И при мен са срязали някой проводник на оригиналната аларма, ама като не знам точно кой, а борда го взех основно заради код функцията. Имобилайзера къде се намира по принцип.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от baitun » 13 Мар 2011, 17:18

Като запали мотора и гонга почва да вие с оборотите му, колкото повече обороти толкова по-високо вие. Ето снимки на гонга, помагайте/филтри ли му трябват не знам/
6666.jpg


Захранването му съм свързал на трите пина -маса и +12в, а на средния пин проводник от буксите на таблото/предполагам за зададен лимит на скоростта/, а на четирите пина/двата в средата/ е свързан с буксите на борда
Изключа ли захранването спира да свири. Свири само при вкл. двигател
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 28.06.2009
Местоположение: високо в планината
Пол: Мъж
Кара: млади майки да полудяват ...
Мечтае да кара: всичко,без пари да давам

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от vanko 318i » 13 Мар 2011, 21:16

здравейте колеги,днес сложихме голям борд на един колега и при него не работеше код функцията :banghead: ,а я вързахме точно по схемата която е дадена тук,направихме няколко проверки на кабели букси снадки ама си е ок а то явно и при него е от алармата както при колегите по горе :conf: няма от какво друго да е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от baitun » 14 Мар 2011, 20:54

vanko 318i написа:здравейте колеги,днес сложихме голям борд на един колега и при него не работеше код функцията :banghead: ,а я вързахме точно по схемата която е дадена тук,направихме няколко проверки на кабели букси снадки ама си е ок а то явно и при него е от алармата както при колегите по горе :conf: няма от какво друго да е


Днес оправих код функцията, при мен проблема се оказа, че не смъкнах пин 17 и пин 18 /захранването/ от черната букса на борда и да ги сложа на пин 8 и пин 13 на бялата букса/както много правилно е описано/, а сложих нови пинове за 8 и 13 на бялата букса и свързах напрежението към контактното табло на втори контакт-няма тръгване/бях с часовник, след това малкия борд и като се зачетох по-добре разбрах, че не съм свързал правилно захранването/, защото код функцията /според мен/ иска първи контакт за да се включи и след като прехвърлих горепосочените пинове от черната на бялата букса код функцията тръгна :mrgreen: , но проблема с гонга остана-като запаля мотора и почва да вие/колкото повече обороти-толкова по-високочестотно вие/, а и на снимката в темата гонга се различава от моя видно от качената от мен снимка/. Помагайте колеги, почти съм сигурен, че проблема е в гонга

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от izzzo » 14 Мар 2011, 21:05

Като изключим виенето, работи ли иначе коректно гонга? Там при температура, скорост и т.н. се обажда?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 28.06.2009
Местоположение: високо в планината
Пол: Мъж
Кара: млади майки да полудяват ...
Мечтае да кара: всичко,без пари да давам

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от vanko 318i » 14 Мар 2011, 21:36

колега baitun аз преместих пиновете за захранването от черната на бялата букса както си е описано тук,но пак неще кодфункцията,пробвахме тоя борд на моята кола(на която пак аз си слагах борда по описания начин) и кодфункцията работи,а на неговата кола неиска нито неговия нито моя борд. относно гонга и моя е като на твоята снимка и си работи както трябва,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 14 Мар 2011, 21:44

Le Transporteur написа:
Icco написа:Да се включа и аз по темата, преди два дни си монтирах и аз големия борд, късметлия бях, че си взех борда от същата кола от която си взех преди това и 2.8 маторя. Справих се със задачата за много кратко време и всичко си работи идеално но имам и два въпроса!
1. Този часовник много ме дразни с това AM/PM, ако някой знае точно какво да се запише в скритото меню на EINHEIT 1 и EINHEIT 2 за да премине в 24 часов режим ще съм щастлив.
2. От буксите които взех със борда ми остана едно кабелче което е било вързано някъде в другата кола но по описанието в първото мнение този кабел не е опоменат, кабелът е черен със жълта ивица и бели напречни линии и е на х1071, да си призная забравих на кой пин беше, без него всичко си работи нормално но ми е дерт че остана кабелче без да е закачено някъде :dunno:


1) Когато часа е зададен за настройка от бутона мили/км можеш да обърнеш на 24 часово време.

2) В бялата букса (пин 14) и на мен ми остана един кабел(черно/бял/жълт), който не е описан. На 7 страница съм питал, но никой не успя да отговори. :dunno:


Проводника с цветове чер/жълт/бял се свързва към климатроника.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 28.06.2009
Местоположение: високо в планината
Пол: Мъж
Кара: млади майки да полудяват ...
Мечтае да кара: всичко,без пари да давам

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от vanko 318i » 14 Мар 2011, 21:54

каква цел има борда към климатроника,за да се върже към него :?: и на кой пин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от baitun » 14 Мар 2011, 23:34

izzzo написа:Като изключим виенето, работи ли иначе коректно гонга? Там при температура, скорост и т.н. се обажда?

Не се обажда, мамка му, днес бях на сбирка в Люлин и се оказа, че гонга май не е от е36, но според мен не би трябвало да има проблем защото си има всички пинове/че и в повече :lol: /, утре ще го разкостя да видя за какво иде реч защото ме дразни нещо да не бачка, а и мисля да му подам напрежение на буксата с 4-те пина да видя какво ще стане, защото и там има пинове за маса и +12 волта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от kyna » 14 Мар 2011, 23:47

Колеги помагайте , и аз от доста време съм с големия борд, но има 2 неща който не работят и много ме дразни:
1. в скритите менюта не ми показва наличното гориво в резервоара - колко литра има съответно в не ми дава колко км мога да измина още.
2. Като задам Speed Limit не ми работи тази функция - правилно я задавам, светва ми червената лампичка на бутона, даже в служебните менюта се вижда текущата скорост, но борда не ми сигнализира като я превиша! Само като вързах борта проработи един път - гонга започна да дрънчи и дисплея да мига, след това повече тази функция не тръгна!

Иначе 3 пъти съм проверявал връзките със схемите и всичко си е точно, направо се чудя от къде може да е проблема!

PS: иначе възможно ли е колич. гориво в резервоара да не ми го показва, ако има проблем в таблото - гледам че от там излиза отделен изход за тази функция - х17 пин 10
Мерси на отзовалите се!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от baitun » 17 Мар 2011, 22:14

baitun написа:
vanko 318i написа:здравейте колеги,днес сложихме голям борд на един колега и при него не работеше код функцията :banghead: ,а я вързахме точно по схемата която е дадена тук,направихме няколко проверки на кабели букси снадки ама си е ок а то явно и при него е от алармата както при колегите по горе :conf: няма от какво друго да е


Днес оправих код функцията, при мен проблема се оказа, че не смъкнах пин 17 и пин 18 /захранването/ от черната букса на борда и да ги сложа на пин 8 и пин 13 на бялата букса/както много правилно е описано/, а сложих нови пинове за 8 и 13 на бялата букса и свързах напрежението към контактното табло на втори контакт-няма тръгване/бях с часовник, след това малкия борд и като се зачетох по-добре разбрах, че не съм свързал правилно захранването/, защото код функцията /според мен/ иска първи контакт за да се включи и след като прехвърлих горепосочените пинове от черната на бялата букса код функцията тръгна :mrgreen: , но проблема с гонга остана-като запаля мотора и почва да вие/колкото повече обороти-толкова по-високочестотно вие/, а и на снимката в темата гонга се различава от моя видно от качената от мен снимка/. Помагайте колеги, почти съм сигурен, че проблема е в гонга

Оказа се, че гонга е заминал, явно някой е подавал напрежение не където трябва, след смяна всичко е ОК. Големи благодарности на колегата Иво :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2011
Пол: Мъж
Кара: Е36 330d
Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от batence83 » 27 Мар 2011, 1:23

Супер тема ,браво на колегата :clap: :clap: :clap: и аз благодарение на него вече се радвам на големия борд но пък часовникА нещо не бачка ,дали не сам сварзал някои кабел или нещо друго... незнам ако някои се сети да пише ще съм благодарен. Работи вече супер
Последна промяна batence83 на 27 Мар 2011, 23:48, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Marsianec » 27 Мар 2011, 11:13

Преди да поставя моя борд изчетох няколко теми и ЕТМ. Направих си следната схема:
.jpg


Свързах го и се убедих, че всичко работи. Проблем беше само разхода. Той се оправя с приобщаване на борда към компютъра на колата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 25.01.2011
Пол: Мъж

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от djidjo1 » 03 Апр 2011, 14:00

пичове помагаите скритите менюта не работат а всичко е варзано по схемата благодариа предварително
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook