автомат
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
А ми искъм да ти кажа че, неможе на автомата да тръгнеш на 5к. обороти.
И отсамото подаване на газ да започнат да се въртят гумите.
Ако си под 6 цилиндъра нямаш шанс. Ако нямаш шпер шанса също ти е много малък. При автомата трябва да тръгнеш лего след което газ до ламарина от 2 ра на 1 ва прави автомата силата му идва и "може" и да се врътнеш.
Дали ще се потроши от въртене Та това е БМВ няма от въртене да се потроши а от един изпуснат конец в картера на маслото при смяна на филтър. Или от муша която точно тогава при смяна се набутва там.
Затова автомата се троши при смяна на масло и прах нетрябва да влиза.
Много хора пренебрегват чистотата.
Но в същност автомат за въртене може ако е дизел ако е със шпер и чипче. Иначе е като да въртиш 316. Говоря само и единствено без помоща на вода,сняг,локви,хлъзгави участъци,остро взети завой и темподобни плюсове.
Ключ
И отсамото подаване на газ да започнат да се въртят гумите.
Ако си под 6 цилиндъра нямаш шанс. Ако нямаш шпер шанса също ти е много малък. При автомата трябва да тръгнеш лего след което газ до ламарина от 2 ра на 1 ва прави автомата силата му идва и "може" и да се врътнеш.
Дали ще се потроши от въртене Та това е БМВ няма от въртене да се потроши а от един изпуснат конец в картера на маслото при смяна на филтър. Или от муша която точно тогава при смяна се набутва там.
Затова автомата се троши при смяна на масло и прах нетрябва да влиза.
Много хора пренебрегват чистотата.
Но в същност автомат за въртене може ако е дизел ако е със шпер и чипче. Иначе е като да въртиш 316. Говоря само и единствено без помоща на вода,сняг,локви,хлъзгави участъци,остро взети завой и темподобни плюсове.
Ключ


БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Е ние за какво говорихме, ти къде отиде... май не разбра, че мойта Е36ица също е автоматик и много добре знам, че не можеш да тръгнеш от 5к оборота. С кикстарт (газ+спирачка) можеш от 2-3000 някъде, зависи кутията колко позволява да я надуеш, но това и скъсява живота и много малко пъти съм пробвал. Тръгва доста добре обаче
Та ставаше дума, дали кутията се разваля, когато върти на място с много високи обороти, аз затова говорех. Няма значение дали си успял да припилиш заради сняг, дъжд, кикдаун и тн. Мисля, че нищо и няма, но както вече казах, само предполагам. И като ги гледам американците с 5-6 литровите веосмаци как смело си пилят...
Мисля, че е рано за катинар, може някой да знае повече по въпроса и да ни светне. Че като се замисля, колко бензин изгорих тая зима на паркинга на ХИТ люлин
Ето и едни доста добри материали, ако ви се чете. Само че пак не разбрах, как точно работи турбината и как усилва момента. Май едната перка изпомпва масло, а другата се завърта от струята...както и да е, сменете последната цифра от името на файла за да видите и за другите части на автомата. Някой по-добре знаещ английски ако прочете и обясни, ще е супер
http://www.autoshop101.com/forms/AT02.pdf


Мисля, че е рано за катинар, може някой да знае повече по въпроса и да ни светне. Че като се замисля, колко бензин изгорих тая зима на паркинга на ХИТ люлин

Ето и едни доста добри материали, ако ви се чете. Само че пак не разбрах, как точно работи турбината и как усилва момента. Май едната перка изпомпва масло, а другата се завърта от струята...както и да е, сменете последната цифра от името на файла за да видите и за другите части на автомата. Някой по-добре знаещ английски ако прочете и обясни, ще е супер

http://www.autoshop101.com/forms/AT02.pdf
We love you Ronnie!
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
e_36_coupe написа:аз съ6то имам е36 автомат и си варти добре
А един приятел има 316 автомат и неспира да се върти (на глава) в дискотеката.



Не се излагайте.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Аз със на дядо ми голфа дето е 1,8 90 коня автоматик да ти кажа ли как въртя гуми
Е не въртя но леко превъртам... спирачка до дупка, гас до дупка и пускашш спирачката
Голф е все пак, не заслужава уважение




Е не въртя но леко превъртам... спирачка до дупка, гас до дупка и пускашш спирачката





Голф е все пак, не заслужава уважение




http://www.vbox7.com/play:9701b4d3
горе долу така става но това БМВ има и 1-рва че на един приятел неговата кутия започва от 2-ра ни неги разбирам много много тия кутии но ти трябва скорост 4е да се разватри един пат над 4000 после е магия
горе долу така става но това БМВ има и 1-рва че на един приятел неговата кутия започва от 2-ра ни неги разбирам много много тия кутии но ти трябва скорост 4е да се разватри един пат над 4000 после е магия

само най-добрите умират млади
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Има и първа. Братле ще ме скъсаш. Представяш ли си кола да няма 1-ва?
Това което го гледаш е до коя скорост може да ограничаваш колата.
1 2 3 ИЛИ 2 3 4 .
Първия варянт е четирискоростна кутия втория 5. И всички си имът първа
А това завъртане е като пича е дал само на 1 и се чува прекъсвача
Ако изкъш да скапеш кутията било тя автомат или не дай първа и газ докато видиш буталото отгоре.
Това което го гледаш е до коя скорост може да ограничаваш колата.
1 2 3 ИЛИ 2 3 4 .
Първия варянт е четирискоростна кутия втория 5. И всички си имът първа


Ако изкъш да скапеш кутията било тя автомат или не дай първа и газ докато видиш буталото отгоре.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- zliat71
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: SOFIA///GREECE
- Пол: Мъж
- Кара: 99"318 I"E-46
- Детайли за колата: E46
ludia написа:Има и първа. Братле ще ме скъсаш. Представяш ли си кола да няма 1-ва?
Това което го гледаш е до коя скорост може да ограничаваш колата.
1 2 3 ИЛИ 2 3 4 .
Първия варянт е четирискоростна кутия втория 5. И всички си имът първаА това завъртане е като пича е дал само на 1 и се чува прекъсвача
Ако изкъш да скапеш кутията било тя автомат или не дай първа и газ докато видиш буталото отгоре.
това имах в предвид де

исках да кажа че ако кутията неможеш да я ограничиш да е до 1-ва неможе да се получи вкарва си 2-ра пробвано е

само най-добрите умират млади
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re:
Exy написа:Ето и едни доста добри материали, ако ви се чете. Само че пак не разбрах, как точно работи турбината и как усилва момента. Май едната перка изпомпва масло, а другата се завърта от струята...както и да е, сменете последната цифра от името на файла за да видите и за другите части на автомата. Някой по-добре знаещ английски ако прочете и обясни, ще е супер![]()
http://www.autoshop101.com/forms/AT02.pdf
Вярно че темата е стара, но за знанието няма старо и ново, всичко е ценно.
Та на въпроса как работи турбината не съм преглеждал файла, но общия принцип е че от въртенето на маслото едните лопатки увличат другите, които предават вече въртящия момент към кардана. Освен това се регулира т.нар. "ъгъл на атака", т.е. изменя се ъгъла под който лопатките са хванати за корпуса. Колкото по-остър е той, толкова по-яко бие маслото върху тях и съответно така се получава по-интензивно въртене.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани