318is газове в купето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: 318is газове в купето
hell's angel написа:A моторетката някъде да пуска масълце
Има логика - ако капе или се стича по генерацията


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
tsb_bg написа:turbo написа:... Бате, явно не си чувал истински РЕМУС за какво става въпрос ...
РЕМУС съм чувал, но съм чувал и как бръмчи изпуснала генерация - няма нищо общо с рева на РЕМУСА
И ако влизат газове в купето пропуска ще да е напед някъде към двигателя (ако няма дупка отдолу на купето)
Слушането на Ремус не беше към теб, но както и да е. Виждам, че правиш разлика между пробито обикновено гърне с накрайник Ремус и истински Ремус.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Незнам дали е оригинален Ремус не съм го слагал аз,но със сигурност не е само имитация.На първото гърне има печат REMUS трабата е доста дебела и самото гърне е доста тежко.При паленето на колата звукът е басов и много по различен от оригиналния!Личи си обаче,че е слаган отдавна и явно от някаде изпуска! 

Re: 318is газове в купето
Къде от двигателния отсек може да излизат газове особено като се понабримчи колата? Сменяхме двуцевка,гарнитури,гърнета- пак пуши! Последният път подуших през въздуховодите и прозореца на водача... При друга марка знам, че се случва само при Ягуар, но няма полза.
Вече параноясвам и се оглеждам за метла да яхна? Влизат някъде от двигателния отсек, а това може да е от маркуч за картерни газове, може да е от гарнитура на колекторните тръби. Направо ми иде да сваля целия двигател и генерацията и да сменям наред за кефа на монтьорската армия.
Ако сваля входящите колектори ще се открие ли по- добра картина или напразно ще блъскам?
Вече параноясвам и се оглеждам за метла да яхна? Влизат някъде от двигателния отсек, а това може да е от маркуч за картерни газове, може да е от гарнитура на колекторните тръби. Направо ми иде да сваля целия двигател и генерацията и да сменям наред за кефа на монтьорската армия.
Ако сваля входящите колектори ще се открие ли по- добра картина или напразно ще блъскам?
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани